عشق بی پایان من و همسریعشق بی پایان من و همسری، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

زود بیا کوچولو

روزهای پر برکت

1392/10/7 22:38
نویسنده : سحر
637 بازدید
اشتراک گذاری

خداااااااااااااااااااااااااااااااااای مهربونم شکرت بابت انقد خوبی و مهربونی.... چه روزهایی هستن این روزها که پر از برکت هستند پر از شادین...... دوست خوبم معصومه جون هم طعم شیرین مادر شدن را چشید.... معصومه جونم واقعا خوشحالم و از شادی اشک میریزم..... دستهای بی بی رو احساس کردی با تمام وجودت.... می دونی چرا از بس که با دل پاکت نذر کردی و نذرت قبول شد... بخدا اصلا نمی دونم چی دارم مینویسم اصلا حال خودم رو نمی فهمم.... فقط خوشحالم و از شادی اشک میریزمقلبقلبقلبقلبقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (40)

مامان بردیا(a)
7 دی 92 23:01
عاشق دل پاکتم سحر جونم انشاالله نوبت خودت عشقممممممممم
سحر
پاسخ
مامان بردیا(a)
7 دی 92 23:01
خصوصی
سحر
پاسخ
مرمر
8 دی 92 1:07
مگه میشه بیای و تو دلمون جا باز کنی بعد یهو بگی من نمیام دیگه از این حرفا نداریم ها ارتین جونم همش یه خاله سحر داره
سحر
پاسخ
ای جووووووووووونم فداش بشه خاله سحرش
مامان ستاره
8 دی 92 1:18
انشاالله که قسمت خودت هم میشه به زودی عزیزم با این دل پاک و مهربونت .....
سحر
پاسخ
قسمت خودت عزیزم
مامان لي لي
8 دی 92 1:55
واقعاً من هم براي معصومه خيلي خوشحالم انشالله قدمش براشون خير و با بركت باشه
سحر
پاسخ
مامان لي لي
8 دی 92 1:56
عزيزميييييييي خواهر منم خيلي خيلي دوستت دارم...... خصوصي هم داري
سحر
پاسخ
معصومه
8 دی 92 9:08
سلام مهربون ممنونم بابت تبریکتون انشالله دامن همه منتظرا سبز شه ممنونم برام پست گذاشتی بخدا هروقت حس خاص مادرانه بهم دست میده دعاتون میکنم من خودم زجر و سختی انتظار رو چشیدم
سحر
پاسخ
عزیزم ایشالا که نه ماه رو به سلامتی بگذرونی و همیشه شاد باشی
fariba
8 دی 92 11:43
خداروشکرانشاالله بزودی نوبت خودت شه خانومی
سحر
پاسخ
رها
8 دی 92 17:31
سحر
پاسخ
نیلوفر
9 دی 92 10:21
انشااله قسمت خودت و دل بزرگت سحر جونم.
سحر
پاسخ
مامان لي لي
9 دی 92 11:56
رفیق روزهای قشنگم! یه هفته از زمستونم رفت.سردت شدخبرم کن تا برات بسوزم... بهانه های دنیا تورو از یادم نمیبره،من تورو تو قلبم دارم نه تو دنیا . . زمستونت پر برف لبت پر خنده باد .
سحر
پاسخ
ممنونم المیرا جونم
شیما
9 دی 92 12:10
مبارکش باشه سحر جون ایشالا به زودی قسمت خودت
سحر
پاسخ
ایشالا قسمت تو شیماجونم
مامان آوا
9 دی 92 17:58
سلام عزیزم خوبی؟نبودی نگرانت شدم اومدم حالتو بپرسم
سحر
پاسخ
فدات شم مژده جونم خونه نیستم دسترسیم به نت خیلی کمه ممنون که به فکرمی
مامی 92
9 دی 92 18:27
سلامی دوباره یه مدتی نبودم و حالا خوشحالم باز اومدم پیشت این ماه قراره ای یو ای بشم دعا کن
سحر
پاسخ
سلام خانومی ایشالا موفق باشی و زودی بیای خبر بارداریت رو بدی
پرتو
10 دی 92 10:43
خدا رو شکر عزیزم منم براش خیلی خوشحال شدم ، انشاالله بارداری خودت دوستم
سحر
پاسخ
قسمت خودت پرتو جونم
مامان عروسک
10 دی 92 15:07
سحر جونم انشالله قسمت خودت و دل مهربونت.
سحر
پاسخ
عزیزم همچنین تو خانومی
بهاره د
10 دی 92 16:29
خدارو شکر برا معصومه ایشالله روزی خودت سحرم بیای و بگی مامان شدی
سحر
پاسخ
بهار جونم ایشالا بیام تبریک واسه تو بنویسم عزیزدلم
مامان لي لي
10 دی 92 17:47
سلام خواهري چه طوري؟ خوبي؟؟ اومدي؟؟
سحر
پاسخ
فدات بشم المیرا جونی خونه مامانم
مامان بردیا(a)
10 دی 92 21:16
دوست جونم خوبیییییییییی؟
سحر
پاسخ
فدای تو عالمه جونم خوبم خداروشکر تو چطوری؟
مامان آوا
11 دی 92 1:37
انشالله سحر جونم هم مث معصومه جونم نی نی دار میشه فداتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
سحر
پاسخ
راضیه
11 دی 92 13:25
ان شاالله مامان بعدی خودتی عزیزکم
سحر
پاسخ
مامان لي لي
12 دی 92 0:39
شادیهایم هدیه به تو..........،کم بودنش را برمن خرده نگیر......اين تمام سهم من از دنياست..........
سحر
پاسخ
مامان لي لي
12 دی 92 0:42
هااااااااااا خوش بگذرهپيش مام بيااااااااااااااااا
سحر
پاسخ
فدای تو بشم المیرا جونم شرمنده وقت نشد سری بعد ایشالا خیلی دلم براتون تنگ شده بود
مامان بردیا(a)
12 دی 92 2:29
پس اومدی تهرانخوبی عزیزم
سحر
پاسخ
آره آبجی
نیلوفر جون
13 دی 92 11:55
واییییییییییییییییییییی واقعا خدا رو هزاربار شکر
سحر
پاسخ
بهار د
13 دی 92 18:27
سحر جون خوبی خوشی گلم
سحر
پاسخ
مرسی بهارم تو چطوری؟؟؟؟؟
مامان بردیا(a)
14 دی 92 12:46
کجایییییییییییییی نیستیییییییییییییییییی
سحر
پاسخ
خواهر خونه مامان اینا نت نیست اونه که نمی تونستم بهتون سر بزنم شرمنده
راضیه
14 دی 92 14:08
سحر
پاسخ
مامان لي لي
14 دی 92 21:40
سلام خواهري برگشتيييييي؟؟؟؟؟ دوستت دارم مواظب خودت باش گُلِ من
سحر
پاسخ
آره خواهر جونم برگشتم... مودمم سوخته خواهر
مامان بردیا(a)
14 دی 92 23:08
رسیدن بخیرررررررنه برگشتن بخیر
سحر
پاسخ
مامان لي لي
14 دی 92 23:22
چه بد خواهري...... چرا سوخته ؟؟؟؟؟؟؟؟
سحر
پاسخ
نمی دونم خواهری رفتم اومدم دیدم روشن نمیشه فعلا مودم دوستم رو گرفتم تا ببینم اینو چیکار میشه کرد
مامان لي لي
14 دی 92 23:22
حرفاي دلم راهيچ وقت هيچکس نفهميد، شايدروزي مورچه هافهميدند! روزي ک گلويم را ب تاراج ميبرند...
سحر
پاسخ
مامان لي لي
15 دی 92 4:52
سحري خصوصي داري
سحر
پاسخ
مامان لي لي
15 دی 92 19:24
'بعضی وقتها به خودم میگم: هرچقدر دلت میخواد سخت بگیر زندگی! هرچقدر دوست داری اذیّت کن دنیا! من یکی رو دارم که میاد و همه این سختیها و اذیّت ها رو تموم میکنه، یکی که آرامش و دوستی رو همه جا جاری میکنه، فقط ایکاش تا اونروز من باشم و ببینم روی ماهش رو.'........ دوست خوبم خيلي دوستت دارم
سحر
پاسخ
عااااااااشقتم
مامان لي لي
15 دی 92 19:25
سحري خيلي بهم ارامش دادي.............. خوشحالم كه خواهر خوبي مثل تووووووووو دارم
سحر
پاسخ
دوستت دارم هوارتا خواهری
مامان ناديا
15 دی 92 19:49
سلام دوستم با اجازه لينکتون کردم لينکم کنيا راستي انشالله خدا بهت يه ني ني خوشگل بده براي منم دعا کن
سحر
پاسخ
سلام خانومی خوش اومدی منم شمارو لینک میکنم نتم مشکل داره ایشالا حل شد میام و بهت سر میزنم عزیزم
سولماز
16 دی 92 0:27
ایشالا خبر مامان شدن خودتم زودی اینجا بنویسی وقتی امشب دیدم معصومه مامان شده از ذوق اشکم همونجوری میومد اصلا نفهمیدم برای تبریک بهش چیا نوشتم واقعا خوشحال شدم خصوصی داری
سحر
پاسخ
ایشالا قسمت خودت خانومی
ازاده مامان آرتین
17 دی 92 20:54
عزیزم ابشالا به همین زودی هم خودت مامان بشی-ممنون که به ما سر میزنی
سحر
پاسخ
مامان لي لي
17 دی 92 21:49
ﺭﻓﯿﻖ!......ﻣﻌﺎﻣﻠﻪ ﻓﺴﺦ ﺷﺪ........ﺩﺭ ﻗﺒﺎﻝ ﺩﻧﯿﺎ...ﯾﮏ ﺗﺎﺭ ﻣﻮﯾﺖ ﺭﺍ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﻨﺪ ........ﻧﺪﺍﺩﻡ....... تا أبد تو قلب لي لي موندگاري
سحر
پاسخ
مامان بردیا(a)
17 دی 92 23:15
سحریییییییییییی خوبییییییییییی
سحر
پاسخ
فدات خواهری تو خوبی؟