عشق بی پایان من و همسریعشق بی پایان من و همسری، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

زود بیا کوچولو

بازم کمک

1393/1/24 10:32
نویسنده : سحر
838 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گل و مهربونم. سال نو مبارک امیدوارم سال سرشار از شادی داشته باشید. می دونم که ازم دلگیرید بی خبر رفتم ولی باور کنید گرفتارم اصلا حوصله و وقت نت رو ندارم خیلی کم میام نت. امیدوارم که منو ببخشید و فراموشم نکرده باشید. عزیزای من، ما تصمیم گرفتیم پروندمون رو توی رویان ببندیم و بریم یزد خواهش میکنم اگه اطلاعاتی درباره یزد دارید بهم بگید. من شدیدا محتاج کمکتونم. هزینه های درمانش چطوریه؟ اصلا دوره درمانش چقده من نهایتا 2ماه وقت دارم راهم هم خیلی دوره به یزد ، باید در طول درمان اونجا بمونم؟ خواهشا هر چیزی که می دونید بهم بگید از همه تون ممنونم خیلی دوستون دارم

پسندها (2)

نظرات (48)

نیلوفر جون
25 فروردین 93 13:51
سلام عزیزم ما فراموشت نکردیم نمیکنیم همیشه برات ارزوی بهترینا رو داریم من چیزی نمیدونم ولی برات دعا میکنم که هر چی به صلاحت همون بشه و نتیجه خوبی بگیری عزیزم
سحر
پاسخ
ممنونم دوست نازنینم
مامان آوایی
25 فروردین 93 15:04
سلام عزیزم خوبی اومده ونیومده هم خیلی عزیزی من که دوماهی نبودم ول تا اومدم اول اومدم به شماها سر زدم فدات شم امیدوارم خوش وخرم باشی
سحر
پاسخ
ممنونم مهربونم همچنین شما عزیزم
آوايي ( لي لي )
26 فروردین 93 3:50
سلام خواهرم هيچ وقت فراموش نميشي عزيزم.... دلم خيلي خيلي برات تنگ شده
سحر
پاسخ
آوايي ( لي لي )
26 فروردین 93 3:53
سحرم مرسي كه به يادم بودي و تولدم رو تبريك گفتي مهربونم
سحر
پاسخ
فدای تو بشم کاری نکردم عزیزم مگه آدم تولد خواهرش یادش میره نازنین
مامان محیاآرام جانم
26 فروردین 93 13:29
من ک اطلاعی ندارم.ولی برات آرزوی بهترین هارو دارم
سحر
پاسخ
مرسی عزیزم
راضیه
26 فروردین 93 17:32
سلام عزیزم قربونت چرا فراموشت کنم منم زیر نظر دکترای یزد هستم هر سوالی داشتی بپرس گلم هزینه IVF هم 3500000 شد
سحر
پاسخ
ممنونم مهربون الان میام پیشت
آوايي ( لي لي )
27 فروردین 93 3:32
توجاده ای که انتهاش معلوم نیست، پیاده یاسواربودن فرقی نداره، امااگه همراهی داشته باشی که تنهات نذاره، بی انتها بودن جاده آرزوت میشه! یه همراهه خوب و دوست داشتنی برات آرزو میکنم عزیزم ( خـــدا رو )
سحر
پاسخ
مامان ستاره
28 فروردین 93 2:02
برو خصوصی عزیزم .... در ضمن من که فراموشت نکردم و همیشه به وبت سر میزدم ولی به در بسته بر می خوردم منظورم اینه که نبودی..... امیدوارم هر جا که هستی بهسلامت باشی و در پناه خدا
سحر
پاسخ
فدات شم عزیزم
نیلوفر
29 فروردین 93 20:27
حالا چرا یزد؟؟؟ نمیتونستی بیای تهران؟؟؟
سحر
پاسخ
سلام عزیزم میام پیشت توضیح میدم
آوايي ( لي لي )
29 فروردین 93 22:10
کسانی که تو پيوندهاي من هستن همه چیزشون خاصه: لبخندهاشون, گریه هاشون , تیپشون , رفتارشون, اخلاقشون, احساساتشون, دوست داشتنشون, اینا مخاطب نبودن که خاص باشن خاص بودن ک مخاطب شدن..."تقدیم به تو دوست خوبم"
سحر
پاسخ
نیلوفر
30 فروردین 93 0:01
سحر جون من شنیدم دکتر افلاطونیان توی یزد خیلی کارش عالیه. تو خود مرکز ناباروری یزده. بی خبرم نذار عزیزم.
سحر
پاسخ
ممنونم عزیزم حتما
sodabe
30 فروردین 93 0:38
Aziz delam harja k bashe too ghalbemoon ja dari.man az tahe ghalbam barat arezooye movaffaghiat mikonam ..ishala sal tahvil badi y fereshte ya too baghalet bashe ya too delet.
سحر
پاسخ
فدااااااااااااااااااااااات بشم سودی جونم باران نازم رو ببوس
آغوشی برای گریه
30 فروردین 93 14:31
سلام سحرجون .خوشحالم برگشتی.... خیلی وقته که لینکتون کردم و هردفه اومدم دیدم نیومدی نگران شدم خداروشکر برگشتی...
سحر
پاسخ
ممنونم عزیزم ببخشید اگه نگرانت کردم خیلی گرفتارم
ثمره
31 فروردین 93 15:51
سالروز میلاد خجسته فاطمه زهرا (س) سرور بانوان جهان، عطای خداوند سبحان، کوثر قرآن، همتای امیر مومنان و الگوی بی بدیل تمام جهانیان بر همه زنان عالم مبارک باد . . .
سحر
پاسخ
ممنونم ثمره جونم
سعيده مامان محمدمهدي
31 فروردین 93 15:56
وقتی خدا تن آفرید از برگ گل زن آفرید احساس عاشق بودنو به خاطر زن آفرید روززن و روز مادر مبارك
سحر
پاسخ
مرسی گلم
نیلوفر
2 اردیبهشت 93 21:32
راستی سحر جون میکرو نزدیک به دوماه طول میکشه. از اول یه پریودت ال دی یا هر قرص دیگه ای که دکتر میده و میخوری. بعد از نزدیک 20 روز آمپولهای تو بازوت شروع میشه. بعد دوباره پریود میشی و این بار داروهای محرک قوی رو بهت میدن و تقریبا روز 15 پری پانکچر میشی و نمونه همسرت و هم میگیرن و جنین تشکیل میدن. بعد از 3-5 روز هم اگه مشکل خاصی نباشه انتقال میدن. نمیدونم خودت میکرو انجام دادی یانه. گفتم اگه تا بحال این کارو نکردی پروسه شو برات یه کوچولو توضیح بدم
سحر
پاسخ
نه عزیزم من انجام ندادم ممنون که راهنماییم میکنی نیلو جونم
لــــي لــــي
3 اردیبهشت 93 1:00
فرشته هاهميشه وجوددارن، امابعضي وقتهاچون بال ندارند بهشون ميگيم "دوست" تقديم به فرشته بي بالم كه به داشتنش ميبالم...
سحر
پاسخ
لــــي لــــي
3 اردیبهشت 93 1:03
الاهي فدات شم ايشالله مشكلاتت زودتر حل شه خواهرم ... انشالله هرچي زودتر خبر مامان شدنت و بشنوم اجي جونم
سحر
پاسخ
فدات شم لی لی جونم خدا از دهنت بشنوه خواهر
لــــي لــــي
3 اردیبهشت 93 4:22
سحرم الاهي فدات شم ... از خدا ميخوام هرچي زودتر مشكلاتت رو حل كنه و بهت بهترين هارو بده ... انشالله تمام مشكلاتت يك شبه حل شن ... دلم خيلي ميخواد خبر مامان شدنت و بشنوم به جون اوا
سحر
پاسخ
عزیزم قربون این همه مهربونیت برم ایشالا تو هم هر چی از خدا می خوای بهت بده...
بهار د
4 اردیبهشت 93 0:25
سلام سحرم خوبم شکر ایشالله که موفق باشی گلم
سحر
پاسخ
مرسی نازنینم امیدوارم همیشه خوب خوب باشی
نی نی نیومده
5 اردیبهشت 93 0:43
سلام سحرجونم خوبی؟کجای؟خبر از ما نمیگیری...
سحر
پاسخ
شرمنده عزیزم خیلی کم میام نت
آغوشی برای گریه
8 اردیبهشت 93 2:54
سلام سحر جونم.انشالله خوش خبر باشی گلم. شب جمعه ی این هفته ،اولین جمعه ی ماه رجب معروف به لیله الرغایب هست.شب آرزوهاست .انشالله حاجت روا بشی خواهرگلم.
سحر
پاسخ
مرسی عزیزم همچنین تو
پرتو
8 اردیبهشت 93 14:46
عزیزم انشاالله هر چی که خیره براتون پیش بیاد و موفق بشین آمین
سحر
پاسخ
مامان راضیه
11 اردیبهشت 93 1:29
کجایی گلم
بهار د
13 اردیبهشت 93 1:38
...اگر پروانه بودم می پریدم / همین حالا حضورت می رسیدم/ولی پروانه نیستم پر ندارم / دلم تنگ است ولی چاره ندارم . . .
سحر
پاسخ
عطی
13 اردیبهشت 93 11:15
سلام سحر جونم خوبی عزیزم؟ ببخش منم یه چند وقتی نبودم نشد بیام بهت سر بزنم انشالله که همه چی خوب باشه من که فراموشت نمیکنم آخه تو بهترین دوست منی سحر جونم انشالله این تصمیمت برات بهترین باشه و به زودی خبر مامان شدنتو بشنوم منم چیزی از یزد نمیدونم فقط راجع به دکتر افلاطونیان شنیدم که اونجاست دوستت دارم دوست جونم
سحر
پاسخ
فدای تو ناااازنینم دووستت دارم عزیزم
مامان راضیه
20 اردیبهشت 93 14:28
کجایی عزیزم نگرانتم
سحر
پاسخ
خوبم دوست جونی نگران نباش
مــن و آوا قــلــمــبــه
21 اردیبهشت 93 4:42
ﻭﻗﺘﯽ ﻣﻦ ﺑﻤﯿـــــــــﺮﻡ ﻫﯿﭻ ﺍﺗﻔﺎﻗﯽ ﻧﺨﻮﺍﻫـــــــﺪ ﺍُﻓﺘﺎﺩ .. ﻧﻪ ﺟﺎﯾﯽ ﺑﻪ ﺧﺎﻃِـــــــــﺮﻡ ﺗﻌﻄﯿﻞ ﻣﯿﺷــــــــﻮد ﻧﻪ ﺩﺭ ﺍﺧﺒـــــــــﺎﺭ ﺣﺮﻓﯽ ﺯﺩﻩ ﻣﯿﺷـــــــــﻮﺩ ﻧﻪ ﺗـــــــــﻪِ ﺧﯿﺎﺑﺎﻧﯽ ﺑﺴﺘـــــــــﻪ ﻣﯿﺸـــــــــﻮﺩ ﻧﻪ ﺩﺭ ﺗﻘﻮﯾـــــــــﻢ،ﺧﻄّﯽ ﺑﻪ ﺍﺳﻤﻢ ﻧﻮِﺷﺘﻪ ﻣﯿﺸـــــــــﻮﺩ .. ﺗﻨـــــــــﻬﺎ ﻣﻮﻫﺎﯼ ﻣﺎﺩﺭﻡ ﮐﻤﯽ ﺳِﭙﯿﺪ ﻣﯿﺸـــــــــﻮﺩ، ﺍﻗﻮﺍﻣﻤ ﭼﻨـــــــــﺪ ﺭﻭﺯ ﺁﺳﻮﺩﻩ ﺍﺯ ﮐﺎﺭ ﻣﯿﺸـــــــــﻮﻧﺪ، ﻋﺸﻘـــﻢ ﺑﻌـــــــــﺪ ﺍﺯ ﻣُﺪّﺗﯽ ﺑﺎ ﺧﻨﺪﻩ ﻫﺎﯾـــــــــﺶ ﺩﺭ ﺁﻏﻮﺵِ زنی دیگر ﻣﺭﺍ ﺍﺯ ﯾﺎﺩ ﻣﯿﺒــــــــﺮﺩ ﻭ ﺩﻭﺳﺘﺎﻧﻢ ﺑﻌـــــــــﺪ ﺍﺯ ﺧﺎﮐﺴﭙﺎﺭﯼ ﻣﻮﻗــــــــﻊِ ﺧﻮﺭﺩَﻥِ ﻏﺬﺍ ﺁﺭﺍﻡ ﺁﺭﺍﻡ ﺧﻨﺪﻫﺎﯾِﺸـــــــــﺎﻥ ﺷﺮﻭﻉ ﻣﯿﺷـــــــــﻮﺩ .. ﻭ ﻣﻦ ﺗﻨـــــــــﻬﺎ ﮔﻮﺭﮐﻨﯽ ﺭﺍ ﺧﺴﺘﻪ ﻣﯿﮑﻨـــــــــﻢ ﻭ ﻣﺪﺍﺣﯽ ﺭﺍ ﮐﻪ ﺍﻟﮑﯽ ﺍﺯ ﺧﻮﺑﯽ ﻫﺎﯼ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺍﻡ ﻣﯿﮕﻮﯾـــــــــد
سحر
پاسخ
خدا اون روزو نیاره خواهر
کتابهای گویا
24 اردیبهشت 93 9:27
نشر فناوران روز - تولید کننده کتاب گویا معرفی محصولات شرکت نشر فناوران روز شامل بهترین و پر فروش ترین کتابهای روز دنیا بصورت کتاب گویا (کتاب شنیداری)
عطی
7 خرداد 93 12:28
سلام عزیزم با آرزوی بهترین ها برای تو هر جا هستی خوب و خوش باشی انشالله مراقب خودت و دلت باش عزیزم
مــن و آوايي قــلــمــبــه
10 خرداد 93 23:41
دکتر گفت: برایت آرامبخش نوشتم! اما هر چه داخل نسخه ام نگاه کردم، نام تو نبود...!!!
سحر
پاسخ
مامان دنیا
13 خرداد 93 19:50
سحر جونم اطلاعی ندارم ولی امیدوارم که به اون نتیجه ای که دوست داری برسی گلم ایشالا با خبرای خوب برگردی
سحر
پاسخ
ثمره
17 خرداد 93 19:39
سلام سحرجونم...کجایی دختر؟
منتظر لطف خدا
24 خرداد 93 12:54
سلام عزیزم انشالله تو پست بعدی بهمون خبرای خوب بدی
مامی 93
24 خرداد 93 20:56
سلام با عنایت پروردگار و کرم و بخشش ائمه من حاجت قلبیمو گرفتم خدا خیلی سوپرایزم کرد بطوری که اصلا باور نمی کنم میتونین سوپرایزمو تو وبلاگم بخونین ممنون ان شاالله شما هم هر چی از خدا میخاین بهتون بده الهی امین
مامان راضیه
3 تیر 93 1:52
عطی
4 تیر 93 15:19
سحر
15 تیر 93 2:41
سلام سحرجونم خوبی عزیزم اگه دوست داری به منم رمزبده ممنون
سحر
پاسخ
سلام سحرم اومدم عزیزم
پرتو
15 تیر 93 12:53
سلام عزیزم خوبی اگه میشه رمز پست بالایی رو هم به من بده
سحر
پاسخ
سلام عزیزم اومدم
عطی
15 تیر 93 14:05
سلام سحری جوونم خوبی؟ طاعات و عباداتت قبول عزیزم اگه دوست داشتی به منم رمز لطفا فدااات
سحر
پاسخ
عطی جونم چرا وبت رو واسه من اینطوری باز میکنه سمت راست عکس یه مادر و فرزند و سمت چپ پستات بصورت نصفه برام میاد و من به گزینه نظرات دسترسی ندارم حالا چی کار کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟چطوری رمز بدم؟؟؟؟؟؟ البته این مطلبم جدید نیس خوندیش و نظر دادی ولی این رمز از این به بعد برا همه پستام هست لطفا کمکم کن بتونم رمز رو بهت برسونم
ستاره
15 تیر 93 22:30
سلام سحر جونم ... من وبلاگ قبلیمو بنا به دلایلی حذف کردم و وبلاگ جدید زدم ... مامان رو هم از بغل اسمم پاک کردم و فقط ستاره نوشتم خوشحال میشم به آدرس جدیدم بیای اگه دوست داشتی ...
سحر
پاسخ
حتما عزیزم ممنون که اطلاع دادی
سحر
16 تیر 93 3:00
سلام جونم توکل کن بخداانشاالله دامن ماهاهم سبزمیشه
سحر
پاسخ
ایشالا عزیزم التماس دعا
شیداویاشا
25 تیر 93 15:51
سلام دوست جونم من مامان پانته ا هستم http://pani88.niniweblog.com/ این هم ادرس سایت هنریم هست خوشحال میشم بهم سربزنی و منو لینک کنی http://www.tar-o-pod.com/ http://www.karedast.ir/
سحر
پاسخ
سلام خانومی مرسی که بهم سر زدی چشم
مامان راضیه
2 مرداد 93 1:53
منم رمز میخوام
سحر
پاسخ
اومدم عزیزم
لی لا
12 مرداد 93 11:37
سحر جان ، دلم برات تنگ شده امیدوارم به آرزوت برسی
سحر
پاسخ
آغوشی برای گریه
14 مرداد 93 19:42
سلام سحر جون.رمز نمیدید به من .
سحر
پاسخ
اومدم عزیزم
sahar
8 شهریور 93 0:25
ﺳﻼﻡ ...ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﺗﺎ ﮐﺠﺎ ~ﯾﺶ ﺭﻓﺘﯿﻦ،ﺍﻣﺎ ﻣﻦ ﯾﺰﺩﻡ ﺧﻮﺩﻣﻢ ~ﯾﺶ ﺩﮐﺘﺮ ﮐﺮﯾﻤﺰﺍﺩﻩ ﻭ ﺍﻓﻼﻃﻮﻧﯿﺎﻥ ﻣﯿﺮﻓﺘﻢ ﺍﮔﻪ ﺧﻮﺍﺳﺘﯿﺪ ﻭ ﺳﻮﺍﻟﯽ ﺩﺍﺷﺘﯿﺪ ﺧﺒﺮﻡ ﮐﻨﯿﺰ
sahara
8 شهریور 93 0:28
ﺿﻤﻨﻦ ﺑﺴﺘﻪ ﺑﻪ ﻣﺸﮑﻠﺘﻮﻥ ﻭ ﺭﻭﺵ ﺩﺭﻣﺎﻧﺘﻮﻥ ﺩﻭﺭﻩ ﺍﺵ ﻓﺮﻕ ﻣﯿﮑﻨﻪ،ﺑﺮﺍﯼ ﻣﻦ ﻓﻘﻂ ﺩﻩ ﺭﻭﺯ ﻣﺼﺮﻑ ﺍﻡ~ﻭﻝ ﺑﻮﺩ ﻭ ﺑﻌﺪ ﺗﺨﻤﮏ ﮐﺸﯽ،ﺑﻌﻀﯿﺎ ﭼﻨﺪ ﺩﻭﺭﻩ ~ﺭﯾﻮﺩﯼ ﺭﻭ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﮕﺰﺭﻭﻧﻦ ﺑﻌﻀﯿﻪ ﻃﺒﻖ ﺭﻭﺯﻫﺎﯼ ﻗﺎﻋﺪﮔﯽ،،ﺧﻮﺍﺳﺘﯽ ﻭﺍﺳﺖ ﻭﻗﺘﻢ ﻣﯿﮕﯿﺮﻡ