عشق بی پایان من و همسریعشق بی پایان من و همسری، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

زود بیا کوچولو

چرا صدامو نمیشنوی

1392/9/14 0:07
نویسنده : سحر
1,442 بازدید
اشتراک گذاری

روزها می گذرند با شادی با خوشی با لبخند و گریه با غم با تلخی همه از پس هم میگذرند اما دلم آرام ندارد.

گلوم درد میکنه نه اینکه سرما خورده باشم نه دردش جوره دیگه است... شاید اکثر شما دوستای خوبم بدونید چه دردی رو میگم! دلم می خواد درددل کنم اما با کی اصلا دردم چیه نمی دونم واقعا نمی دونم.

کوچولوی مامان بازم مجبورم با تو درددل کنم. اما نمی دونم چی بگم مامانی بخدا نمی دونم فقط میدونم دلم گرفته خیلی دلگیرم خیلی غصه دارم. یه مثلی هست که میگه این نیز بگذرد!!!!!!!!!!!!!!! ولی نمیگه اینها نیز بگذرند!!!!!!!!!!!!!!!!!!  آخه چرا اینجا هم نمی تونم حرف بزنم واقعا چرااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خداااااااااااااااااااااااااا چرا صدامو نمیشنوی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

عشق مامان امروز رفته بودم سر مزار خاله جون و بابابزرگات خیلی باهاشون حرف زدم ولی خالی نشدم فقط بغضم بیشتر شد غمم سنگینتر شد. همش گفتم آخه چرا رفتین چرا تنهامون گذاشتین مگه غممون کم بود که هی یکی بعد از دیگری رفتین چطوری دلتون اومد مارو با این همه غصه تنها بذارین. مگه چقد خوشی تو زندگیمون بود که اونم با رفتن شماها خاکستر شد. به خالت گفتم آخه بی معرفت من تازه راه قبرستون ر و فراموش کرده بودم تازه داشتم با غم از دست دادن بابا کنار میومدم تازه داشتم صبور میشدم تازه داشتم به زندگی بر میگشتم چطوری دلت اومد دوباره داغدارمون کنی چطوری دلت اومد این همه بغض رو بذاری تو دلمون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

بهشون گفتم آخه بی انصافا چرا منو با خودتون نبردین من که خستم من که سیرم از این دنیا آخه چرا منو نبردین؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!

خدااااااااااااااااااااااااا  چرا صدامو نمیشنوی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (49)

M:M ܓܨ☆
7 آذر 92 20:57
سلام خسته نباشي منم يک وبلاگي دارم که تمام مطالبش مفيد هست يعني واقعا مفيده ازجملات زيبا گرفته وتصاويروکدآهنگ و تا همه چي هست لطف کن بيا بهم سربزن ونظرت رودرمورد وبلاگ بگو چون واقعا نظر شمابرام مهمه منتظرم البته ما توقع داريم که شما هميشه بياين سربزنيدهااا درضمن کارطراحی داشتین درخدمتم رایگان..لوگو بنر هرچی
معصومه
7 آذر 92 21:10
عزیزم ان شالله یه نی نی بیاد همه غمت فراموشت بشه
مامان ستاره
7 آذر 92 23:56
عزیز دلم امیدوارم خدا یه نی نی سالم و خوشمل بهت بده که دیگه وقت فکر کردن به غم و غصه رو نداشته باشی چه برسه به خود غم و غصه ..... دوستت دارم بی نهایت عزیزم ...
سحر
پاسخ
معصومه
8 آذر 92 10:47
عزیزم قربونه محبتت چقدر به من لطف داریدوستت دارم
سحر
پاسخ
فدای تو دوست خوبم
بهار د
8 آذر 92 11:51
سحرمممممممم میفهمم حالتو میدونم غم از دست دادن عزیز چه چقد تلخه منم وقتی مامانم رو از دست دادم هنوزم که هنوزه نتونستم باور کن حالا هم نبودن بچه من بماند شوهرممو داغون کرده خیلی خستم خیلی دلمشکسته همش با خدا حرف میزنم که ای خدا چرا دادی چرا گرفتی نمیدونم چی کنم چی بگم گریه گنم یا نکنم واقعا موندم از درمانم خسته شدم عزیزم ایشالله با اومدن نینی ناراحتی هاتون تموم بشه
سحر
پاسخ
فدات شم بهااااااااااااار
بهار د
8 آذر 92 12:50
گل من کاش اون روز برسه و وب هامون پر از شادی بشه بسه دیگه رنج غم ناراحتی خدایا کمک کن به من و دوستام
سحر
پاسخ
کااااااااااااااااش بهار جونم
مامان لي لي
8 آذر 92 15:52
سلام سحري عزيزم.... اومدم پيشت ديدم دلت گرفته است دلم گرفت قربون خدا برم كه گل ورچينه... نگو اين حرف و تو نباشي سحر من چيكار كنم؟؟؟؟؟؟ توأم خودخواه شدي،؟؟؟؟؟؟ به فكر من باش آجي...به فكر اون فرشته كوچولويي كه خدا گذاشته تو أوج نا اميديت بفرسته پيشت..... خدا خواهر جوونت و بيامرزه، انشالله روح تمام رفته گانت قرين رحمت و ارامش الاهي باشه................... خدايااااااااااااااااا چرا رسيدن سهم كساني است كه هرگز تلاش نميكنند......؟؟؟؟؟؟؟!!!!!! چرا؟؟؟؟؟!!!!! به سحري منم طلب إخلاص آت رو نشون بده ... اون بهترين هارو كه براش كنار گذاشتي الان بهش بدههههههههههه نزار دير بشه ...... دل خواهرم و شاد كن خواهرم لياقت بهترين هارو داره............ بهترين هارو الان بهش بده يه شوهر خوب فقط براي ارامشش كافي نيست.....كافي نيست به خدا
سحر
پاسخ
فداااااااااااای تو المیرا جونم اگه شما هم نبودین که من واقعا دق میکردم آجی. چه کنم که خیلی دلگیرم چه کنم که بغض داره خفم میکنه خواهری.
مامان لي لي
8 آذر 92 15:58
حالت را به هر قيمتي كه بأشد خريدارم خواهري....... تو برأيم زيباترين نغمه اي بودي كه زندگي با عشق برأيم زمزمه كرد...... خواهر....... خواهري دارم از جنس بلور از دوري فرشته ي اسماني اش تَرَكي عميق برداشته....... خدايا تورا به حق خدايي آت تو را به قرآنت قسم نعمتت را بر تنها خواهرم تمام كن.... اجازه بده به جاي قلم و رويا ،،، فرزندش را در آغوش گيرد....براي تويي كه بي حد و مرز ميبخشي أسان است.... دل خواهريم رو شاد كن كه تو دار دنيا همين يه خواهر و دارم .... نزار اون و نا أميد ببينم
سحر
پاسخ
آخ المیرا تو چقد خوبی همیشه شرمندم میکنی بخدا خواهری خوبم با حرفای قشنگت اشک شوق از چشام جاری شد دوستت دارم بخدااااااااااااااااا
مامان لي لي
8 آذر 92 16:37
درانتهاي نگاهت كلبه اي ميسازم تا مبادا بگويي .... از دل برود هر آنكه از دیدہ برفت ...
مامان لي لي
9 آذر 92 2:29
عاشق پسر خاله ي، کلاه قرمزیم! دیدی رفته بود يك کیک مسموم رو تنهایی خورده بود تا بقیه مریض نشن! 
بهش گفتن: خب چرا ننداختی دور؟گفت خب مورچه ها میخوردن! مريض ميشدن!!به مورچه که نمیشه سرم وصل کرد.اين يعنی آخر معرفت به یاد همه ي رفقای با معرفت كه هيچ وقت از يادمون نميرن و تو با معرفت ترين خواهر مني😘😘😘😘😘
سحر
پاسخ
فدای تو خواهری <3
مامان آوا
9 آذر 92 10:13
سلام خانوم گل خوبی عزیزم؟ غم از دادن عزیز خیلی سخته عزیزم مطالب وبت رو خوندم واشک ریختم عزیزم قبلا هم میومدم وبه وبت سر میزدم توی یکی پستهات هم اومدم کامنت گذاشتم ولی نمیدونم چرا ثبت نشده همون پستی که نصمیم به لاغر شدن گرفتی راستی وزن کم کردی؟ منم دقیقا هم وزن وهم قد توام عزیزم قربون اون دل مهربون ونازکت بشم عزیزم گل نازم غصه نخور خدا بزرگه وحکمتهاشو رو زمانی ما میفهمیم که چند صباحی ازشون گذشته باشه ماهم در راه زندگی تلاطم زیاد دیدیم عزیزم همه ی ما انسانها آفریده شدیم تا متلاطم باشیم نازنیم غصه نخور وبدون که او ن بالایی خودش خیلی عالمه
سحر
پاسخ
سلام عزیزم فدات شم که باعث اشک ریختنت شدم شاید کد رو اشتباه زدی ثبت نشده خانومی!!!!!!!!!! آره عزیزم یکم کم کردم ولی زیاد جدی نگرفتم و تنبلی کردم فقط1600کم کردم خیلی خیلی ممنون که بهم سر زدی دختر نازت رو ببوس
باران
9 آذر 92 11:25
سلام خانم گل میدونم هیچ کس جای خواهر خود آدمو نمیگیرهاما عزیزدلم همه ما خواهرتیم اکثرا هم دردتیمگاهی خوب میفهمیم چی میگی/از صمیم قلبم برات آرزوی آرامش میکنم/به داشته هات فک کن وشکر خدا کن/ خدا از رگ گردن بهمون نزدیکتره این بی معرفتی ماست که نمیبینیمیش/نبینم غمتو/بازم بنویس از هرچی دوست داری ما میایم قربون صدقت میریم ونمیزاریم تنها بمونی/دوستت دادم عزیزم/
سحر
پاسخ
فدای شما خواهرای خوبم شماها نبودین که دق میکردم فدای تو مهربون بشم عزیزم اینجا جایی که آدم توش خیلی راحته نه کسی بهش ترحم میکنه نه کسی سرزنش نه کسی و همه دوستا بدون هیچ ریا و اجباری میان و آدمو شاد میکنن دوستت دارم باااااااااااااااااارااااااااااااااااااانم
مامان آوا
9 آذر 92 12:20
عزیزم با کمال میل لینکت میکنم وای نمیدونی چه اضافه وزنی گرفتم اعصابم خراب شد الان خودمو وزن کردم
سحر
پاسخ
ای جوونم ایشالا که لاغر میشیم منم لینکت کردم
نیلوفر جون
9 آذر 92 13:21
سلام عزیزم خیلی تسلیت میگم برای غم بزرگت ولی عزیزم تو نباید نا شکری کنی خدا هست ما رو میبینه صدامونو میشنو دیگه نبینم غم داری دلم میگیره عزیزم کمی از روزای خوب زندگی بنویس تا دلت بازشه عزیزم دیگه غم نخوره ما پیشتیم مثل چندتا خواهر بازم منتظرتم
سحر
پاسخ
فدای تو نیلوفرجون خوشحالم کردی بهم سر زدی
مامان لي لي
9 آذر 92 16:05
برف پاك كن خاطرات بيهوده جان مي كند ، ياد تو اين سوي شيشه است . . ‎
سحر
پاسخ
مامان لي لي
9 آذر 92 16:31
سلام خواهري اره خونم...... امروز هم سركار و دوباره روزمرگي ها شروع شد البته نا گفته نماند از پنج شنبه شب اومديم..... البته چهارشنبه هم به خاطر اوا شب نخوابيدم و اومديم خونه پنج شنبه دوباره رفتيم
سحر
پاسخ
خداروشکر خوش باشی آجی جونم هرجا که هستی
مامان آوا
10 آذر 92 9:54
خدایا دوستانم ازجمله بهترین نعمت هایی هستند که به من ارزانی داشتی! مشکلات آنها را با دستان پر مهرت بگشای وحاجتشان را با محبت خداییت رواکن آمین
سحر
پاسخ
نیلو فر جون
10 آذر 92 10:21
سحر
پاسخ
شمیم
10 آذر 92 11:38
می دانم که خدای مهربان صدایت را می شنود اما نمی دانم از اینده ات چه می داند که مهربانانه ترین جوابش سکوت است . بی شک بهترین ها را برایت رقم زده است . دل به دریای مهرش بسپار
سحر
پاسخ
fariba
10 آذر 92 14:57
وا سحرجون دیگه نداشتیما.ناشکری نکن عزیزم.باور کن بعضی وقتا اینا فقط و فقط یه امتحانه.امیوارم و از خدا یخوام انشاالله گرفتاری ها و غم ها از زندگیت برن بیرون و دنیایی سراسر از خوشی و خوشبختی بیاد سراغت
سحر
پاسخ
ممنونم دوست خوبم
باران
10 آذر 92 15:12
آخییییییییییییییییییی دلم باز شد/مبارکه قالب جدید خیلی خشگله حالا قالب روحیتم عوض کن دیگه آفرییییییییین
سحر
پاسخ
فداااااااااااااااای تو دوست جونی خودم
ثمره
10 آذر 92 17:37
سلام سحرجونم خوبی دلم برات تنگ شده بود....مواظب خودت باش دوست من...این چراهای که ما میگیم همش حکمت وخواست خداست...پس بایدامیدمون بخداباشه... خدابیامرزه،غم آخرت باشه
سحر
پاسخ
ممنوم عززززززززززیززززززززم
عطی
10 آذر 92 21:03
سحر جونم بازم بابت این غم بزرگ بهت تسلیت میگم.پاز صمیم قلب از خدا برات صبر آرزو میگنم. انشاله روزی این غم ها با وجود یکه نی نی ناز و سالم فراموش میشه و تو شاد شا دبه زندگیت ادامه میدی. سحر جونم دیگه نبینم از رفتن و نبودن حرف بزنی آخه اگه تو نباشی من چیکار کنم؟؟؟
سحر
پاسخ
عطی
10 آذر 92 21:06
سحر جووووووووووووووووونم بدو بیا آپمممممممممممممممم.
سحر
پاسخ
اومدم دوس جونی
راضیه
10 آذر 92 21:18
گلم بهتری؟؟
سحر
پاسخ
ممنونم خواهری بهترم مرسی که به فکرمی
مامان لي لي
10 آذر 92 23:38
سلام آجي جوني...... فداي مهربونيات....... فعلاً ثبت موقت اش كردم تا مجال بده اوايي بتونم عكس هارو آپلود كنم آخه يه هوارتاست😭😭😭
سحر
پاسخ
مامان ستاره
11 آذر 92 2:52
سلام مهربونم ... خوبی ... این روزا خیلی شرمنده ام کردی و ثابت کردی که با معرفتی ولی به خدا حال تایپ کردن نداشتم وگرنه دوستان خوبی چون تو لیاقتشون بیشتر از درد دل کردن با منه عزیزم ... ... امیدوارم بتونم برات جبران کنم ... ممنونم عزیزم ... بوس
سحر
پاسخ
فدااااااااااای تو مهربونم
مامان لي لي
11 آذر 92 22:50
صحبت ازفاصله نیست!صحبت ازمهرووفاست شايداين فاصله ها،محک عاطفه هاست!
سحر
پاسخ
گرچه از فاصله ها مایوسم اما از همین فاصله دور تورا می بوسم
مامان آوا
11 آذر 92 23:16
رمز برات نزاشته بودم ببخش هول هولکی اومدم باید برم
سحر
پاسخ
]چرا عزیزم گذاشتی ممنونم دوست جونی
مامان لي لي
11 آذر 92 23:46
خصوصي💛
مامان لي لي
12 آذر 92 9:51
امتحان گواهینامه داشتم سرهنگ پرسيد:دورزدن كجاممنوعه؟گفتم توعالم رفاقت...لبخند زدوگفت:پياده شو قبولي...؛چون عاليه همديگرو دور نزنيم !
سحر
پاسخ
باران
12 آذر 92 11:30
برای دوست مهربونم که جاش تو قلبمه
سحر
پاسخ
عزززیزززمی
مامان بردیا
12 آذر 92 13:02
عزیزم خوشحالم که باهات آشنا شدم رمز آتلیه رو برات گذاشتم
سحر
پاسخ
ممنونم عزیزم من هم همینطور
مامان بردیا
12 آذر 92 13:03
خصوصی
سحر
پاسخ
مرسیییییییییییییی
نیلوفر
12 آذر 92 17:32
عزیزم نبینم غصه بخوری. میدونم این اتفاقها هر کدومش به تنهایی برای داغون کردن آدم کافیه ولی از یه طرف هم "لایکلف الله نفسا الا وسعها". حتما خدا انقدر ظرفیت دل تورو بزرگ دیده که این همه رو باهم جا داده داخلش. ولی قرار نیست که همیشه تاریکی باشه. انشااله به زودی روزهای خوب و شاد هم میاد.
سحر
پاسخ
فدای تو عزیزم خیلی دلم برات تنگ شده بود
مامان بردیا
12 آذر 92 18:37
عزیزم رمزو برات خصوصی گذاشتمچیزه خاصی ننوشتم دلم گرفته بود یه دوسه خط درد دل نوشتم
سحر
پاسخ
مرسی عزیزدلم
باران
13 آذر 92 11:17
سحر
پاسخ
راضیه
13 آذر 92 15:13
کجایی گلم
سحر
پاسخ
هستم خانومی
مرمر
13 آذر 92 17:29
سحر جون جی بگم من تابحال غم عزیز نداشتم که بگم میفهمم فقط با تموم وجودم از خدا میخوام بهت یه فرشته بده تا رنگ زندگیت رنگی بشه
سحر
پاسخ
ســــــــــــــــحر
13 آذر 92 23:06
سلام سحر جونم اومدم نگی فراموشت کردم
سحر
پاسخ
فداااااااااااااااااااای تو خواهری مهربونم عاشقتم خیلی خوب کاری کردی بازم بیاااااااااااا
مامان لي لي
14 آذر 92 2:16
__ ♣♣♣_____________♣♣♣ _ ♣♣♣____♣♣______♣♣ ____ ♣♣♣ ♣♣_______♣♣_____♣♣ _______ ♣♣ ♣___________♣___♣ __________ ♣ ♣____________♣_♣ ___________ ♣ _ ♣____________♣ ___________ ♣ __ ♣______________________ ♣ ____ ♣ _________________ ♣ ______ ♣ ______________ ♣ ________ ♣ __________ ♣ __________ ♣ ______ ♣ _______ ♣_♣__♣ __ ♣__♣_♣ ______ ♣____♣__♣__♣____♣ _______ ♣_____♣♣_♣____♣ _________ ♣_♣__♣♣__♣ ________________ ♣♣ _________________ ♣♣ __________________ ♣♣ _________________ ♣♣ ♥ -♥ --♥ ---♥ -----♥ -------♥ --------♥ ---------♥ -----------♥
سحر
پاسخ
مامان بردیا
14 آذر 92 11:48
سحر جونم کجایی؟دلم واست تنگ شده انگار سالهاست میشناسمت
سحر
پاسخ
عزززیززززززززززززززمی
ســــــــــــــــحر
14 آذر 92 12:14
سلام عزیز دلم ممنون از حضورت.. سحری موندن سخته بخاطر این میخوام حذف کنم..همیشه به یادت هستم
سحر
پاسخ
avaee
14 آذر 92 14:21
سلام عزیز دلم خوبی؟کجایی؟خبری نبود ازت نگرانت شدم اوضاع و احوالت چطوره؟رژیمت به کجا رسیده من که دارم پسرفت میکنم
سحر
پاسخ
فدات شم عزیز دلم ممنونتم هستم میگذره دیگه. نه بابا منم اصلا رژیم خوبی ندارم
مامان ستاره
14 آذر 92 14:23
سلام عزیز دلم ... حالت خوبه ... دلم برات تنگ شد عزیزم ... ممنون که بهم سر میزنی ولی منو حسابی شرمنده محبتهات کردی عزیزم ... الن یه کمی حالم بهتره گفتم بهت بگم تا از نگرانی در بیای گلم ... بوسسسسسسسسسسسسسسسس
سحر
پاسخ
فداااااااااااااااات شم عزیزم ایشالا بهتر و بهتر بشی
مامان بردیا
14 آذر 92 14:28
کجایی سحرمممممممم؟
سحر
پاسخ
هستم خانومی هستم
مامان بردیا
14 آذر 92 16:20
سحر جون خصوصی واست نوشته بودم ثبت شده ؟
سحر
پاسخ
نه خواهری نیس
پرتو
14 آذر 92 22:18
سلام دوستم انشاالله به زودی نینی گلت بیاد توو دلت توکلت به خدا باشه از دست دادن عزیزان سخته منم چشیدم ولی چه میشه کرد هیچ چی تو این دنیا دست ما نیست باید ساخت . با آرزوی بهترینها برای شما دوستم با اجازه لینک شدین . خوشحال میشم بهم سر بزنین
سحر
پاسخ
سلام دوست عزیز خیلی خیلی خوش اومدی و ممنون برای دعای قشنگت. شما هم با افتخار لینک شدی
رها
19 آذر 92 10:40
سلام یه نظری تو وبلاگ آوا داده بودی ، از نوع امیدوار کردنت خوشم اومد ، از قلمی که داری خوشم اومد ولی ... وقتی اومدم به وبت سر زدم دیدم کلا از اول تا آخر همش ناراحتی و دلت گرفته عزیزم ، دوست من همیشه یه دوره از زندگی آدما اینجوری پر از غصه و غم میشه ، اما نباید نا خودمون و عذاب بدیم به چیزای خوب فکر کن ، به نعمتای خوبی که داری به خاطر اونا از خدا تشکر کن و اجازه بده سر فرصت منااسب خدا تو رو از نعمتای دیگه اش بهره مند کنه غصه هیچی و نخور ، به خدا همیشه غصه هست ، اما ما نباید فکر کنیم دوس دارم اگه بازم اومدم و به وبلاگت سر زدم ، شاد ببینمت خوب و امید وار
سحر
پاسخ
سلام دوست خوبم ممنون که بهم سر زدی. نمی دونم کدوم کامنت نظرت رو جلب کرده... می دونی من همیشه اینطوری می نویسم ولی ته ته قلبم همیشه توکلم بخداست اینجا فقط می نویسم که یکم خالی شم و دقدلیم رو سر کس دیگه خالی نکنم. خدا همیشه باهام بوده و هست همیشه کمکم کرده و من نوووورکشم به مولا... ولی با این حال چشم سعی میکنم شادتر بنویسم. واقعا ممنونم که بهم سر میزنی