عشق بی پایان من و همسریعشق بی پایان من و همسری، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

زود بیا کوچولو

هووووووووووووراااااااااااااااااااااا

1392/9/14 23:23
نویسنده : سحر
456 بازدید
اشتراک گذاری

امروز داشتم مثل همیشه به وب شما دوستان عزیزم سر میزدم که رسیدم به وب دوست عزیزم نیلوفر جون(www.kian10.niniweblog.com) و دیدم پست جدید داره و اون پست چیزی نیس جز خبر مادر شدنش. واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای که چقد خوشحال شدم. عزیزم بهت تبریک میگم و آرزوی سلامتی برا خودت و نی نی ناااااااااازت دارم ایشالا این دوران شیرین رو با سلامتی سپری کنی و عکسای نی نی خوجلت رو واسه ما بذاری تو وبلاگت. از صمیم قلبم برات خوشحالم دوستم.

هوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهورا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان لي لي
14 آذر 92 23:52
به سلامتي انشالله مبارك باشه و قدمش براشون خوش و پر بركت
مامان لي لي
14 آذر 92 23:53
در دلم كودكي است كه بي تو بودنش را نق ميزند..... من هيچ لا اقل بهانه ي أو باش........
سحر
پاسخ
عااااااااااااااااااشقتم لی لی جووووووووووووووونم
مامان لي لي
15 آذر 92 7:16
دوستی های دیرینه معنای زندگی هستند،هرجاهستی باش; به یادت حس خوبی دارم!
سحر
پاسخ
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
خواب گو
15 آذر 92 9:06
سلام دوست من وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت دارم.
معصومه
15 آذر 92 10:40
عزیزم خبر مادر شدن خودت انشالله خوش بر باشی
سحر
پاسخ
فدای تو نازنین
نیلوفر جون
15 آذر 92 11:20
سلام مممنوم عزیزم از این همه مهربونی و از بقی هم همینطور خیلی مممنون
سحر
پاسخ
فدااااااااااااااای تو مامان مهربون
ازاده مامان آرتین
15 آذر 92 13:22
ایشالا روزی خودت خانمی
سحر
پاسخ
فدات شم عزیزدلم
بهاره د
15 آذر 92 14:48
سحر جونم خوبم شکر خودت خوبی انشالله اون روز زود برسه و تو بیایی بگی مامان شدی و من با اشک شوق تو وبم پست بزارم و تبریک بگم بهت ایشالله
سحر
پاسخ
فدای تو نازنینم. منم خوبم. ایشالا این اتفاق واسه همه ما منتظرا خیلی زود بیفته عزیزم. فدای مهربونیت
مامان بردیا
15 آذر 92 21:02
سلام سحر جونم اره منم دیدم به نیلوفر جون تبریکم گفتم انشاالله یه روز به تو تبریک بگیم خواهر گلم
سحر
پاسخ
فدات شم عزیز دلم
مامان بردیا
16 آذر 92 0:31
سحری جونم اون شب دلم خیلی گرفته بود برات یه عالمه خصوصی درد دل کردم ولی ثبت نشد الانم دلم گرفته ولی همسرم هست سر لب تاب زیاد که میام ناراحت میشه میگه برو با همون دوستای وبلاگیت حسودیش میشه
سحر
پاسخ
الهی دورت بگردم من در خدمتم هر وقت دلت گرف بدو بیا دردودل کن خواهری
باران
17 آذر 92 11:44
انشاالله به زودی قرعه به اسم تو باز میشه اون روز زیاد دیر نیست
سحر
پاسخ
و همچنین تو خواهرگلم
مامان عروسک
17 آذر 92 13:27
مبارکش باشه و انشالله قدمشم پر خیر و برکت باشه واسشون. سحر جونم انشالله روزی میرسه که خبر مادر شدن خودتو تو وبت بخونم و برات اشک شوق بریزم . انشالله همیشه خوش خب باشی عزیزم.
سحر
پاسخ
فدای تو عزیزدلم همچنین برا شما