عشق بی پایان من و همسریعشق بی پایان من و همسری، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

زود بیا کوچولو

دعا کنید

1392/9/17 8:24
نویسنده : سحر
695 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم برای یکی از دوستام یه مشکلی پیش اومده و من به شدت ناراحت و غمگینم. دختر عزیز  دوست نازنینم المیرا جون یعنی آوایی خوشگلم الان تو بیمارستانه و از همتون می خوام با دل شکسته با سینه های پر شیر با جنینی در رحم با دلای پاکتون براش دعا کنید تورو خدا دعا کنید ممنتون میشم.

گریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریه

خدایااااااااااااااااااااااااااااااااا من شرمندتم . خدایاااااااااااااااااااااا آوا آوا آوا خدا جون آوارو خیلی زود برگردون تو بغل المیرا ازت خواهش میکنم التماست میکنم..........

خبر جدید: خدارو شکر حال آوا بهتره اما امروز کمسیون پزشکی تشکیل میشه برای تشخیص اینکه عمل بشه یا نه؛ از همتون درخواست دارم براش دعا کنید آخه عمل برای یه  بچه 15ماهه ؟!!!!!!!!!!ناراحت

اینم عکس آوایی جونم ببینید چقد معصوم و نازهناراحت

الهی خاله فدات شه عزیزدلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

fariba
16 آذر 92 11:33
انشاالله به حق فاطمه الزهرا زودتر خوب شه و برگرده پیش مامان و باباش.عزیزم انشاالله خوب شد حتما خبرشو بزاری
سحر
پاسخ
حتما عزیزم حتما دعا کن توروخدا
پرتو
16 آذر 92 11:51
انشاالله به حرمت امام حسین و حضرت عباس حالش خوب خوب میشه و بر میگرده به آغوش خونوادش . خدایا رحمت به کودکیش بیاد خدا جونم خودت کمکشون کن . دوستم توکل بر خدا انشاالله بلا دور میشه و حال این کوچولوی زیبا خوب میشه الهی آمین
سحر
پاسخ
فدات شم پرتوجون ممنونتم
ســــــــــــــــحر
16 آذر 92 12:19
سلام.انشاالله به حق حضرت زهرا حالش خوب میشه به آغوش مامان باباش برمیگرده میتونم بپرسم چش هست؟
سحر
پاسخ
فدات شم سحر جان از پله افتاده طفلک و شاید بخوان عملش کنن ولی خداکنه به اونجا نرسه و زود خوب شه خیلی نگرانم خواهری خیلی
سولماز
16 آذر 92 13:18
سلام سحر جون شماره المیرا رو میخوام اگه دارین تورو خدا بهم بدین من تا عصر اینجا میمیرم از نگرانی
سحر
پاسخ
ندارم متاسفانه خودمم از نگرانی دارم میمیرم
مامان الینا
16 آذر 92 19:04
سلام عزیزم.من و شما دوست مشترک مامان لی لی هستیم .حتما خبر داری آوا جونم چی شده.تنها چیزی که آرومم کرد این بود که یه ختم 14 هزار صلوات واسش نذر کنیم.هر چند تایی که می تونی بخونی رو بیا تو وبم و بهم بگو.ممنون
سحر
پاسخ
ممنون بابت این کار قشنگت
نیلوفر
16 آذر 92 19:45
عزیزم. ماشاله چقدر هم نازه. انشااله هر چه زودتر سالم و سلامت برگرده به آغوش خانواده ش.
سحر
پاسخ
دعا کن نیلو جونم دعا کن
مامان ستاره
16 آذر 92 21:04
سحر جون سلام ... حالت خوبه ... منو با کامنت هات خیلی شرمنده کردی عزیزم ... ممنون که به یادم بودی و بهم سر میزدی دوست خوب و با وفایم ....
سحر
پاسخ
فدای تو عزیزم
مامان گیسو جون
17 آذر 92 0:58
هر لحظه منتظر معجزه دوباره خداوندیم خدایا این فرشته رو به مادرش ببخش
سحر
پاسخ
آمین
مامان بردیا
17 آذر 92 2:35
عزیزم سلام چه کار خوبی کردین سحر جونم من مهمونی بودم الان اومدم خیلی دلم گرفت انشاالله که خوب میشه
سحر
پاسخ
فدات شم عزیزم ایشالا دعا کن خواهر
باران
17 آذر 92 11:46
خدا میدونه منم که تو وبش فهمیدم چه حالی شدم خدا به دل بیتاب مادرش رحم میکنه انشاالله/
سحر
پاسخ
آره بخدا
مامان عروسک
17 آذر 92 12:43
خدایا به مادرش رحم کن. سحر جونمم انشالله زودی خوب میشه و میاد تو آغوش مادرش خیلی ناراحت شدم.
سحر
پاسخ
فدای تو عزیزم دعا کن
راضیه
17 آذر 92 15:03
ان شاالله خییییییییییییلی زود حالش خوب میشه گلم
سحر
پاسخ
ایشالا عزیزم
مامان بردیا(عالمه)
17 آذر 92 16:00
سحر جونم خبری از آوا جون نداری؟از کجا باید از حالش خبر دار شیم
سحر
پاسخ
عالمه جونی بی خبرم
مامان آوا
17 آذر 92 16:09
سلام سحر جونم خوبی عزیزم فراره نیم ساعت دیگه بهم اس بده فدات شم خبرت میکنم
سحر
پاسخ
خبری نشد مژده جون؟؟؟؟؟؟؟
بهار د
17 آذر 92 16:24
سحرم ایشالله به حق دردانه امام رضا زود خوب بشه و به اغوش گرم خونوادش برگرده خدا به هیچ مادر و پدری مریضی بچشو نشون نده من سلامتی اوا گلی رو از امامجواد خواستم ایشالله که دعام مقبول درگاه حق باشه خیلی ناراحت شدم براش ولی خدا بزرگه براش جز دعا کاری نمیشه کرد
سحر
پاسخ
فدات شم مهربون دعای تو و بقیه دوستای همه دنیاست
مامان لي لي
17 آذر 92 22:27
سلام سحرم نميدونم چي بگم فقط مرسي واقعاً مرسي نميتونم اشك هام رو كنترل كنم نميتونم جبران كنم ممنون كه شفاعت أواي من و خواستي ممنون از نذر و نيازات ممنون دلم پوسيد خيلي دلتنگ بودم مرسي كه پست براي خوب شدن أواي من گذاشتي الهي فدات شم.... اره گلم ياد تو افتادم تو فقط اين و بم ميگي عزيز دلم
سحر
پاسخ
دوستت دارم مهربونم بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس واسه جفتتون
ثمره
20 آذر 92 13:26
خدایا حافظ تمام بچه هاباش ...خدایا دل مامان آوا جونم شادکن وفرزند عزیزشو به آغوشش برگردون
سحر
پاسخ