عشق بی پایان من و همسریعشق بی پایان من و همسری، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

زود بیا کوچولو

یعنی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

1392/9/26 17:56
نویسنده : سحر
1,041 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی ازش خوشم میاد یه هفته قبل اومدن هم خبر میده آخه تو که می دونی هیچکی منتظرت نیست و صاحب خونه ازت بدش میاد واسه چی میای؟؟؟؟؟؟؟ واسه چی آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اصلا حوصلش رو ندارم ولی خب دیگه خودش خودش رو دعوت کرده چه میشه کرد؟؟؟؟؟؟  از درد کمر و پا کلافم ناجورا ولی خب این مهمون  یه هفته قبل اومدنش خبر میده دیگه. کاش نمیومد کاش جاش رو با یه خط قرمز عوض میکرد کاش این کمر دردا بودن ولی  نشانه اومدن تو بود نه خاله پری!!!!!!!!!! حیف اسم خالس واسه پری عمه پری بیشتر بهش میادنیشخند ولی حالا عمه و خاله و دایی و عمو فرقی نمی کنه داره میاد دیگه.... 

از همون اول که تجربش کردم ازش بدم میومد دیگه حالا که شده قاتل جونم... آخه این لعنتی چیه که تمام اعصاب و روان و جسم آدم رو بهم میریزه!!!!!!!  همینجوریشم اخلاق درس درمون ندارم چه برسه به این وقتا. خلاصه هم درد دارم هم کسلم هم بی حوصله فقط بخاطر یه مهمون که هر ماه سر موعد پا میشه میاد همه چیز رو بهم میریزه.........

چقد دلم میخواد اومدنش عقب بیفته یه هفته بعد با کلی امید برم بی بی چک بذارم در کمال ناباوری دو خط قرمز نمایان بشه من فریاد بزنم داد بزنم بگم خدااااااااااااااااااااا یعنی منم مادرم زنگ بزنم بگم مثبت شـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد با عجله و خوشحال با یه شاخه گل بیاد بگه راس میگی؟ بگم آره بخدا خودت نگاه کن بغلم کنه با هم گریه کنیم انقد که بشه با اشکامون وضو بگیریم و نماز شکر بخونیم و بعدش بگه با یه جشن دو نفره موافقی بگم د نه د جشن سه نفره!!!!!!!!!!!!!!!!! بخنده بگه راس میگیا چه زود یادم رفتقلب بعد بگم جشن رو از خریدن یه لباس نوزادی شروع کنیم موافقی؟ بگه آره اما بعدش بریم یه لباس بارداری بخریم بگم آخه زوده بگه اشکال نداره تا چشم رو هم بذاری لازمت میشه بگم باشه هر چی تو بگی ولی نمیشه که مادر و فرزند خرید کنیم و بابا بی نصیب باشه بگه خب یه کتاب انتخاب اسم هم واسه من میخریم بعد بخندیم انقد بخندیم که صدامون تو کل خونه بپیچه تک تک آجر ها صدای خندمون رو بشنون آخه دلم به حالشون میسوزه از اول اولش فقط صدای گریه و زاری شنیدن اونا هم دلشون شادی می خواد خب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

خدایا یعنی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

گریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (45)

مامان گیسو جون
26 آذر 92 15:00
عزیزمممممم بیا بغلم حتماً میشه گلم چرا نشه؟ به زودی زود این انتظار کشنده تموم می شه و روزی می رسه که گریه کنی وای دلم درد می کنه کی این حاملگی تموم می شه یه روز هم گریه کنی که خوابم می آد چرا این فرشته نمی خوابه منم بخوابم همه اون روزها می رسه و از این روزها فقط یه خاطره می مونه خیلی زود زود زود دیگه گریه نکن فرشته ما یه مامان قوی و با اراده می خواد دوست گلم بسپار به خدا بگو هر وقت خودت صلاح دونستی بوسسسسسسسس
سحر
پاسخ
انشالا عزیزم ممنونم که بهم سر زدی
باران
26 آذر 92 16:33
امروز صبح جلوی آینه وقتی به مژه هام ریمل میزدم به خودم قول دادم امروزو گریه نکنم وچشمامودوباره سیاه نکنم..........ولی این دل پریشون تو دم غروبی بازم بغضمو ترکوند/عزیزم اول واول واول برای تو میخوام مامان بشی من حالا نمیخوام اصلا به جای من کاش تو مادربشی وبعدتو واسه من دعاکنی.....میشه خوب باشی عزیزم/خدا صدامونو میشنوه مطمعن باش/عزیزم منم کاش پری شم همه درداشو به جون میخرم تا ازاین بلاتکلیفی دربیام/امروز شد46 روز اما نیومد این عمه خانم...
سحر
پاسخ
الهی بمیرم باران تورو خدا منو ببخش گریه نکن توروخدا شرمندم اشکت درآوردم نه من از خدا خواستم اول همه دوستام مامان شن بعد من شرمندتم خواهر فدای اون دل مهربونت بشم
مامان بردیا(a)
26 آذر 92 17:18
عزیزم سحر جونم معلومه که میشه امیدتو از دست ندهخیلی بامزه نوشتی گلمخصوصی
سحر
پاسخ
فدای تو مهربونم خصوصی نیست خانومی
پرتو
26 آذر 92 19:28
سلام عزیزم . چرا این قدر حرفات بوی نا امیدی میده خدا رو شکر کن که پری هات منظمه و از این بابت مشکلی نداری دوست خوبم همین طور که همه چی و سپردی به خدا همین طورم برو جلو ، باور داشته باش به موقش فرشتت میاد و اون موقع به حرفای الانت فکر میکنی و میگی چه زود گذشت و ... انشاالله به زودی خبر اومدن فرشتت و اینجا بخونم گلم
سحر
پاسخ
ممنونم پرتو جونم ایشالا تو هم خیلی زود خبر مادر شدنت رو تو وبت بنویسی
مامان آوا
26 آذر 92 19:44
سلام عزیز دلم خوبی؟ کم پیدایی خانومی؟؟؟؟؟ ما که نتمون قطع بود تازه امروز وصل شده انشالله که خدای بزرگم دعاهای مارو گوش بده دامن دوستای عزیزم رو سبز سبز کنه فدات شم ناامید نباش خدا بزرگه دوست گل ومهربونم
سحر
پاسخ
فدات شم مژده جون میگم نبودی هر روز میومدم میدیدم آپ نکردی نظر نمیذاشتم!!! فدای دل مهربونت آواااایی خاله چطوره؟
راضیه
26 آذر 92 21:18
عزیزممممممممممممممم نبینم ناراحتیتودلم گرفت ولی ان شاالله خییییییییییلی زود نی نی میادو دل مامانشو با آجرهای خونه شاد میکنه
سحر
پاسخ
قربون تو برم من
لی لا
26 آذر 92 21:55
از خدا می خوام که هر چه زودتر بشه
سحر
پاسخ
دوستت دارم چقد دلم برات تنگ شده بود لی لا جونم
نیلوفر
27 آذر 92 0:35
چرا نشه. معلومه که میشه. انشااله خیلی خیلی خیلی زود هم میشه. موفق باشی گلم. بهترین ها در پی تو باشن.
سحر
پاسخ
فدای تو بشم مامان نیلو مهربون
مامان عروسک
27 آذر 92 0:58
الهی فدات شم سحر جونم میشه چرا نشه حتما میشه بسپرش به اون بالایی که خودش هوامونو داره و می بینه خدا دوست نداره بنده هاش غصه دار باشن توکلت به خودش باشه. یه روزی نی نی میاد معجزه خدا میاد باید صبور باشیم. اینا رو گفتم ولی دلم خونه تموم بدنم درد میکنه الان 2 روزه اشکم یه ریز میاد هوای دلم ابری و غم گرفته اس.
سحر
پاسخ
الهی فدات شم می دونم تو دلت چی میگذره قربون دلت بشم توکل به خودش ایشالا که خیلی زود ما و همه منتظرا رو شاد میکنه
مامان لي لي
27 آذر 92 4:04
پشت هر کوه بلند ، سبزه زاريست پر از ياد خدا و در آن باغ کسي ميخواند که خدا هست دگر غصه چرا ؟ آرزو دارم خورشيد رهايت نکند و غم غصه هرگز صدايت نکند .
سحر
پاسخ
مامان لي لي
27 آذر 92 4:08
سلام خواهري........ الان ٤صبحه كه دارم برات كامنت ميزارم خواهري ببخش دير اومدم فقط ميرسم روزا نظرارو تائيد كنم و جوابا موكول ميشه به شب اوا خيلي اذيت ميكنه هوارتام كار عقب افتاده دارم روزا خواهري امروز كه حسابي هم كار خونه بود هم تاسيساتي تازه يازده شب اومد شوفاژ رو عوض كرد يك تازه رفت لهم اما اول اومدم پيشت..... ديدي خواهري فهميدم دلت پره
سحر
پاسخ
الهی فدای تو بشم من عزیزدلم تو که یدونه ای خواهر.... مرسی که با این همه کار و مشغله دوستات رو تنها نمیذاری. از صمیم قلبم بهترین ها رو برات آرزو میکنم المیرا جونم
مامان لي لي
27 آذر 92 4:11
سحرم خواهرم الاهي فداي دل پرت بشم من الاهي قربون اشك هات بشم من مگه من مردم كه تو دوباره پريشوني خواهر....... خداياااااا قربون بزرگيت اما بسه امتحانات زياده ديگه خواهرم گناه داره خسته شده تورو به خداييت قسم غم و از دلش ببر........ خواهرم به اندازه ي كافي غم رو دلش هست غم از دست دادن عزيزاش ديگه بس براش تورو به مقدساتت خواهرم و درياب نزار بيشتر إز اين از اين دوري عذاب بكشه
سحر
پاسخ
المیرا دوستت دارم هوارتا تو خیلی ماهی
مامان لي لي
27 آذر 92 4:21
سحرم خواهرم عزيزم تورو خدا اروم باش اشكم و سرازير كردي خواهر موندم تو حكمت خدا به كسي كه نميخواد ميده و تورو توي صف انتظار ميزاره به اوني كه بچش و ...................... اما به خاطر يه دونه از همون بچه ها اشك خواهرم و روان روي گونه هاش ميكنه .... خواهري بغض داشتم با حرفات شكست الاهي فداي اون دل پاكت بشم من خواهري ميدوني كه خدا بزرگه ميدوني كريمه قبول دارم همه اونايي كه تو دلته قبول همه ي اون حرف هاي سنگين رو زبونت قبول اما خواهرم خود خوري نه قبول نيست ........ سحرم نا اميد نشو تو كه ميدوني معجزه هست پس يكم ديگه طاقت بيار خواهري ميدوني كه من خاله ميشم ....... خوب منم دلم ميخواد بچه خواهرم بياد برام همون جا كه ميدوني قر بده تو كه اميد مني نبايد نا اميد بشيااااااا خواهر از حالا گفته باشم به فرشته ي اسمونيت بگو تايمش رو با من تنظيم كنه خواهرم دست راست منه ها بگو بي موقع نياد ............ الووووووووو آسمون؟؟؟؟؟ خداياااااااا لطفاً تورو به فرشته هاي پاكت نئ نئ آبجي سحرم و زودتر بفرست بهانه دستش نده فردا بگه حامله ام و دكتر گفته كار نكنم و........ لطفاً زودي نئ نئ اش رو بفرست كه دل هردومون شاد شه و فردا روز واسه كار كردن واسه من طفره نره خودش خوب ميدونه من خيلي دوستش دارم
سحر
پاسخ
همه خوبیهای تو خواهرم یجا جمع شده. تو یدونه ای خواهر. آره عزیزدلم به معجزه اعتقاد دارم و فعلا منتظر معجزم چون شرایط برای عمل انتقال مناسب نیس سپردم به خودش. تو خیلی ماهی المیرا خیلی دوستت دارم به مولا
مامان لي لي
27 آذر 92 4:23
سحرم من مطمئنم تو مامان ميشي و اون روزاصلاً دور نيست فقط نئ نئ اومد من و يادت نره آجي
سحر
پاسخ
این چه حرفی کی با بچه دار شدن خواهرش رو فراموش کرده من دومیش باشم بچم به شما باید بگه خاله، خاله خونی نداره ولی یه عالمه خاله ناز و مهربون مجازی داره که مامان عاشقشونه . لی لی تو بهترین هدیه یخدا به منی
مامان لي لي
27 آذر 92 4:25
يادته نظر أمام زاده صالح كردم برات؟؟؟ ديدي من چند بار ازش جواب گرفتم حتي اين بار كه داغون بودم........ پس مطمئنم شفيع توأم پيش خدا ميشه و حاجت روا ميشي خواهرم و خودت با پاي خودت مياي و نظرت رو أدا ميكني
سحر
پاسخ
ایـــــــــــــــــــــــشـــــــــــــــــــالااااااااااااا خواهر گلم
ماماطهورا
27 آذر 92 9:05
خصوصي عزيزم
سحر
پاسخ
رها
27 آذر 92 11:47
مننم مثل توام هر ماه یه هفته قبل از اومدن این خاله جون ، وقت رسیدنش و میدونم و اون لحظه ناراحت میشم اما مهم نیست چه کاریه که بخوام فک کنم بهش اون بالایی دوس داره هر وقت خودش صلاح میدونه این کوچولورو بیاره اخه ما چرا باید اصرار کنیم بیخیالی طی کن دوسته من زندگیت و بکن و راحت باش شاید نی نیه من و تو اون یکیا یهو همه با هم بیاد خدارو چه دیدی
سحر
پاسخ
عززززززززززززیزززززززززززززززززمی رهااااااااااااااااااا
مامان بردیا(a)
27 آذر 92 12:09
عشقم خصوصییییییییییییییییییییییییییی
سحر
پاسخ
مامان آوا
27 آذر 92 13:33
سلام نازنینم خوبی گل من دوست خوب ومهربونم از اینکه میای وبهم سر میزنی خوشحالمون میکنی انشالله به زودی خبرهای خوش بشنوی ازت گل نازم نکنه یه وقت غصه بخوری واز لطف خدا نامید بشی خدا فقط بنده هایی رو که خیلی دوست داره امتحان میکنه خوب من میدونم که از امتحانات سربلند میای بیرون همه ی ما یه جورایی امتحاناتمون رو پس دادیم واز نوع خیلی سختش باورکن
سحر
پاسخ
فدای تو مهربونم همه ی امیدم به خداست اگه امیدم رو از دست بدم که دیگه هیچی ندارم. خیلی دوستت دارم آوایی رو ببوس
شیما
27 آذر 92 15:41
سحر جوووووووووون میشه حتما میشه مطمئن باش به زودی ایشالا بعد من میام و بهت میگم سحر دیدی شد دیدی ایشالا که به زودی زود خبر بارداریتو بهمون بدی ایشالااااااااااااا
سحر
پاسخ
همچنین تو دوست خوبم
بهار د
27 آذر 92 19:13
ایشالله سحرم چرا نشه خدا بزرگه جز صبر کردن چاره چیه گلم راستی سحر تو چند وقته منتظری؟
سحر
پاسخ
فدای تو بشم بهار جونی من تقریبا 3ساله منتظرم دوست عزیزم
مامان بردیا(a)
27 آذر 92 21:19
سلام سحر جونم مرسی از دلداریت بردیا شیر خودمو میخوره
سحر
پاسخ
فدای تو بشم. ای جوووووووووووووووووووووووونم ببوسش از طرف من شیرین عسل رو
مامان بردیا(a)
28 آذر 92 1:38
خصوصیییییییییییییییییییییییییی
سحر
پاسخ
مامان لي لي
28 آذر 92 5:52
حضورم رابر صفحه دلت تیک بزن!
من حاضرم؛
حتی تمام این روزها ک توغایبی..
سحر
پاسخ
ســــــــــــــــحر
28 آذر 92 12:09
سلام الهــــــــــــــــــــی من فداتشم عزیزم انشاالله ماهم مامان میشیم ازاین انتظار در میایم بیرون توکلت خداباشه عزیزم
سحر
پاسخ
فدای تو سحرم دوستت دارم
مامان خانومی
28 آذر 92 12:53
سلام عزیزم خوبی؟ نگران نشو میدونم اومدن پری تو این روزا خیلی سخته هر ماه میگی ماه بعد ولی دوباره نشد عزیزابجی حکمتی داره میدونم که میتونی این امتحانو به اتمام برسونی
سحر
پاسخ
عزیزمی مرسی که میای و بهم دلداری میدی
مامان آوا
29 آذر 92 12:18
سلام عزیز دلم اوضاع واحوالاتت چطوره؟خوبی؟ دلتنگت بودم عزیزم اومدم ببینم حالت چطوره وپیشاپیش یلدات رو بهت تبریک بگم انشالله یلدای بعدی یه نی نی گل توی بغلت باشه این آرزوی من برای تو وستاره ومعصومه وبقیه بچه هایی که هنوز نی نی ندارن هستش فدات شم عزیزم
سحر
پاسخ
خوبم عزیزدلم مرسی که بهم سر میزنی واااااااااااای چه دعای قشنگی عزیزم یلدای تو هم مبارک عزیزم ایشالا لحظات خوشی رو با آوا جون و همسری داشته باشی
مامان آوا
29 آذر 92 12:19
وای باران باران شیشه پنجره را باران شست از دل من اما چه کسی نقش تو را خواهد شست؟ اسمان سربی رنگ من درون قفس سرد اتاقم دلتنگ میپرد مرغ نگاهم تا دور وای باران باران پر مرغان نگاهم را شست خواب رویای فراموشیهاست خواب را دریابم که در ان دولت خاموشیهاست من شکوفایی گل های امیدم را در رویا ها میبینم و ندایی که به من میگوید گر چه شب تاریک است دل قوی دار سحر نزدیک است دل من در دل شب خواب پروانه شدن میبیندمهر در صبحدمان داس بدست خرمن خواب مرا میچیند اسمانها ابی پر مرغان صداقت ابیست دیده در اینه صبح تو را میبیند از گریبان تو صبح صادق می گشاید پر و بال تو گل سرخ منی تو گل یاس منی تو چنان شبنم پاک سحری نه از ان پاک تری تو بهاری نه بهاران از توست از تو میگیرد وام هر بهار این همه زیبایی را هوس باغ و بهارانم نیست ای بهین باغ بهارانم تو هیچوووووووووووووووووووووووووووووووووووووقت نامید نباش عزیزم
سحر
پاسخ
مامان آوا
29 آذر 92 12:29
فدات شم نازنینم دوست خوب ومهربون ودوست داشتنی ام
سحر
پاسخ
دوستت دارم هوارتا خانومی
بهار د
29 آذر 92 12:42
یلداست بگذاریم هر چه تاریکی هست هرچه سرما و خستگی هست تا سحر از وجودمان رخت بربندد امشب بیداری را پاس داریم تا فردایی روشن راهی دراز باقیست پیشاپیش یلدا مبارک! ایشالله یلدایه دیگه نینی اومده و تو از شادیهات برا مینویسی
سحر
پاسخ
واااااااااااااای مرسی بهار جونم ایشالا تو هم سال بعد یلدا رو با گرمی نفسهای نوزادی در آغوشت گرم کنی عزیزم.. یلدات مبارک خانومی
مامان ستاره
29 آذر 92 12:54
سلام عزیز دلم ... خوبی ... من دیگه نمیام وب آخه یکی اومده نظر گذاشته هر چی از دهنش در اومده گفته آخرشم میگه اگه نکشی کنار ویروسسیت میکنم من نمی دونم این کیه که این قدر مریضه اسم هم نذاشته من دیگه نمیام حلالم کن دوست خوبم ... دلم برات خیلی تنگ میشه اینقدر ناراحتم همینو کپی میکنم به بقیه و دیگه حوصله نوشتن ندارم ... دوستت دارم بوس
سحر
پاسخ
الهی بمیرم یعنی چی آخه با یه کامت یه دیوونه میکشی کنار ستاره تو محکم تر از این حرفایی یعنی چی دختر اون روانی چیزی بوده حتما.... اگه نیای دق میکنم بیا حتما حتما
معصومه
29 آذر 92 17:48
عزیزم میشه میشه خیلی زود انشالله قربونت برم محبوبم
سحر
پاسخ
دریا
29 آذر 92 17:55
سحر عزیزمممممممم ان شا لله به زودی این خبر رو به هممون میدی چرا نشه خوبم میشه فقط یادت باشه با تمام وجودت به خدا اعتماد داشته باش و بدون برات بهترین ها رو میخاد بهش توکل کن با تمام قلبت و بدون حتما نتیجه میگیری
سحر
پاسخ
مامان بردیا(a)
29 آذر 92 18:07
سلام سحرم خوبیشدید بی حوصلم
سحر
پاسخ
]چی شده خواهری؟؟؟؟؟
مامان عروسک
30 آذر 92 1:09
پاییزی را دوست دارم که بارانش فقط برای شستن غم هایت باشد پاییز رو به اتمام است از ته دل سپیدی و زیبایی و آرامش برف زمستان را برایت آرزومندم.
سحر
پاسخ
مامان لي لي
30 آذر 92 2:24
یک ترانہ مےتواند لحظہ اے را تغییر دهد . . . یک ایده مےتواند دنیایے را عوض کند . . . یک قدم مےتواند سفرے را آغاز کند . . . اما یک دعا مےتواند حتے ناممکن را ممکن کند . . . زیرا ضامنش خداست . . . بضمانت او دعايتان مےکنم تا ھیچ سنگے در راھتان نباشدو تا ابدشاد باشيد . . .يلداي زيباتون مبارك
سحر
پاسخ
مامان لي لي
30 آذر 92 6:10
خصوصي سحريييييييييييييييي
سحر
پاسخ
مامان بردیا(a)
30 آذر 92 14:49
یادمان باشد با آمدن زمستان اجاق خاطره ها را روشن بگذاریم تا دچار سردی فاصله ها نشویم یلدا مبارک
سحر
پاسخ
مامان دنیا
30 آذر 92 15:47
سحر جونم عزیز دلم اینقد ناامید نباش من مطمئنم چند روز دیگه میای همین جا تو وبلاگت یه پست میزاری که بچه ها دارم مامان میشم و همه این غم و غصه ها یادت میره ایشالا به امید اون روز
سحر
پاسخ
فدای تو دنیا جووووووووون
ریحان
30 آذر 92 16:50
حتما میشه..تموم اروزوهات برااورده میشن.. اون روز خیلی نزدیکه
سحر
پاسخ
انشالا عزیزدلم
سودابه
30 آذر 92 18:09
این مدت که نبودم چقدر پست گذشتی عزیزم...عزیز دلم دیر وزود داره حتما میشه..
سحر
پاسخ
خیلی وقته نیستی آخه خانومی
مامان لي لي
1 دی 92 4:29
از صداي گذر آب چنان میفهمی........تندتر از آب روان.......عمر گران ميگذرد... زندگي را نفسی ارزش غم خوردن نيست‎‎ ... از خدا خواسته ام در شب یلدا و از آن روز به بعد ؛
آنقدر شاد شوی ؛ که ندانی غم چيست‎ ‎...
سحر
پاسخ
ممنونم عزیزدلم ایشالا تو و آواااااا جونم هم همیشه شاد و سلامت باشین
مامان بردیا(a)
1 دی 92 12:36
سلام سحر جونم خوبی ؟من خوب نیستم اخه بردیا شدید سرما خورده انقد بی قرار شده دیشب تا صبح سرفه میکرددیشب یلدا خوش گذشت؟
سحر
پاسخ
فدات شم الهی چرااااااااااا؟ آخی اشکال نداره ایشالا زود خوب میشه
باران
1 دی 92 14:16
محفل آریائی تان طلائی ، دلهایتان دریائی ، شادیهایتان یلدائی مبارک باد این شب اهورائی . . . ★。˛ °.★__ *★* *˛. ˛ °_██_*。*./ \ .˛* .˛.*.★* *★ 。* ˛. (´• ̮•)*˛°*/.♫.♫\*˛.* ˛_Π_____. * ˛* .°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*./______/~\ *. ˛*.。˛* ˛. *。 *(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬ . ¯˜"*°•♥•°*"˜¯`´¯˜"*°•♥•°*"˜¯` ´¯˜"*°´¯˜"*°•♥•°*"˜¯`´¯˜"*°•
سحر
پاسخ
fariba
1 دی 92 16:37
ای قربون نوشته هات راست میگی.انشاالله که زودی پری خانم بره و جاش نی نی نازت بپره تو دلت غصه نخور گلم انشااللله میاد
سحر
پاسخ
خدا نکنه خانومی... ایشالااااااااا