عشق بی پایان من و همسریعشق بی پایان من و همسری، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

زود بیا کوچولو

بازم خبرای خوب

1392/10/2 23:30
نویسنده : سحر
647 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم 2روزی نبودم نتم قط بود... امروز اومدم مثل همیشه به همتون سر زدم و تو دوتا وب خبرای خوشی رو دیدم فریبای عزیز و دنیای نازنینم مامان شدن هووووووووووووووووووووووورررررررررررررررررررااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا خدایا شکرت هزاران مرتبه شکرت... دوستای خوبم بهتون تبریک میکنم و آرزو میکنم 9ماه رو خوب وسلامت بگذرونید دعا واسه من و مامانی منتظر یادتون نره هاااااااااااااا....

هوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهورا

قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

از خدای خوبم می خوام که خیلی زود دامن باران جون، بهارجون، سحرجون،معصومه جون،عطی جون، ستاره جون، شیما جون، حمیده جون، پرتو جون، رها جون، ثمره جون، آرام جون،ریحان جون، امینه جون،مهی جون، تبسم جون، شمیم جون، سلما جون، مهربون جون، راضیه جون، سولماز جون و همه مامانای منتظر رو سبز کنه تا همشون حس شیرین مادر شدن رو تجربه کنن و بعد از همه دوستای گلم اگه خدا جونم صلاح دید این حس شیرین رو به من حقیر هم بچشونهخیال باطل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان لي لي
3 دی 92 1:29
اي جان به سلامتي انشالله............ اميدوارم تمامي دوست جوني هاي منتظرت به ارزوشون برسن و خدا فرشته هاي زيبايي نصيب اشون كنه
سحر
پاسخ
ایشالاااااااااااا لی لی ججججججووووووووووووووووووووووووووننننننننننمممممممم
مامان لي لي
3 دی 92 1:30
سحري أربعين سومين سال داييم هم برگزار شد حال من و كه ميدوني.... اما اوايي خداروشكر خوبه
سحر
پاسخ
فدای تو بشم من خواهر، روحش شاد و قرین رحمت
مامان لي لي
3 دی 92 1:37
تو خوبي خواهري؟؟ اميدوارم خدا به نداي قلبت گوش كنه و دلت رو شاد كنه
سحر
پاسخ
فدات شم عزیزم
نیلوفر
3 دی 92 13:44
مبارکشون باشهههههههه. انشااله قسمت خودت عزیزمممممممممممم
سحر
پاسخ
فدای تو عزیزم
پرتو
3 دی 92 13:57
الهی آمیننننننننننننننننننننننن عزیزم
سحر
پاسخ
مهدیه
3 دی 92 14:23
سلام دوست عزیز.وب قشنگی داری.همیشه بهت سر میزنم.خوشحال میشم بهم سر بزنی.یه جورایی باهاتون همدرد بودم.با اجازه لینکت کردم.لینکم کن
سحر
پاسخ
ممنونم عزیزم شما هم با افتخار لینک شدی
باران
3 دی 92 15:05
قربون لطف ومهربونیت گلم الهی قشنگترین پست رو خودم برات بزارم وجیغ بکشم خدایاشکرت سحرجون حامله شد/رویانیست واقعیته به زودی زود گلم
سحر
پاسخ
فدای تو مهربونم
fariba
6 دی 92 23:10
سلام عزیزم.ممنون انشاالله بزودی نوبت شما تمام چشم انتظارای نی نی بشهامیدت به خدا عزیزم
سحر
پاسخ