عشق بی پایان من و همسریعشق بی پایان من و همسری، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

زود بیا کوچولو

دلم گرفته

1392/4/9 21:24
نویسنده : سحر
639 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولو بازم اومدم که باهات بحرفم. دلم خییییییلیییییییییی گرفته، احساس خوبی ندارم، احساس می کنم اینبار هم یه اتفاقی میفته و نمیشه که بریم واسه عمل!!!!!!ناراحت من اصلا آدم بد بینی نیستم ولی چیکار کنم... بابایی هم حال خوبی نداره بهم نمیگه ولی اگه از چهره ی معصومش نفهمم چی تو دلش میگذره به چه دردی می خورم!!!!!!!نگران نمی دونم باید چیکار کنم... متفکر  چرا اینجوریه؟چرا کارامون جور در نمیاد؟ آخه چرا خداااااااااااااا جوووووووووووونسوال اصلا خیلی کلافه ام

ای کاش چاره ای به ذهنم میرسید

ای کاش حداقل مشکلات دیگه مارو به حال خودمون بذارن

ای کاش میتونستم...

اصلا چرا انقد ای کاش...

دلم پر درده خدا جوووووون.

کاش میشد همسری(به قول نیلوفرجونچشمک) این مطلب رو نمی خوند آخه نمی خوام غصه بخوره ولی نمیشه که حتما میاد و می خونه!!!!

وای چقد غر زدما....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

♥ مامان آینده ♥
10 تیر 92 1:45
سلام عزیزم خوبی!؟

ممنونم که به وبم اومدی....

انشالله به زودی زود خدا یه فرشته ناز بذاره تو دامنت و اینجا از خاطراتش بنویسی

سلام عزیزم خیلی خوش اومدی،ممنونم عزیزدلم

آرام
10 تیر 92 19:58
انشاالله بزدودی خانواده تون سه نفره بشه



مرسی آرام جونم و همچنین خانواده شما. نتم مشکل داره نمی تونم وبت سر بزنم. مامان جدیدی نیس؟
مامان محمدرضا
11 تیر 92 15:51
ایشالا هرجه زودتر نی نیتونو مببینید
سلام دوست عزیز پسمل ما تو 2تا مسابقه شرکت کرده اگه دوس داشتین به وبش بیایین وبهش رای بدین
مرسیییییییی


ممنونم عز یزم
نرگس
19 تیر 92 20:28
سلام عزيزم.
ايشالا همه ماماناي منتظر توي اين ماه عزيز و بابركت خبراي خوشي به ما بدن به حق پنج تن.
انشالاااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
التماس دعا

سلام گلم،انشالا عزیزم... نرگس جان لطفا آدرس وبت رو کامل برام بذار اینکه گذاشتی ناقصه باز نمی کنه ممنون