عشق بی پایان من و همسریعشق بی پایان من و همسری، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

زود بیا کوچولو

حرفای دلم...

1392/4/5 19:03
نویسنده : سحر
694 بازدید
اشتراک گذاری

پاپوشی می خواهم از جنس فولاد

می خواهم به دوردستها سفر کنم

شاید پشت کوه ها شاید پشت دشتها

شاید شاید شاید...

نمی دانم کجا ولی خواهم رفت

می خواهم آنقدر دور شوم که در مه غلیظ غربت محو شوم

می خواهم جایی بروم که چیزی از جنس غم نباشد

از جنس نفرت از جنس درد از جنس رنج ...

آه خداوندا یاریم کن راهی بس طولانی در پیش است

میروم آنجا با کوله باری از غم

کلبه ای میسازم از جنس عشق

مزرعه ای از گیاهان امید

کلبه را گرم می کنم با آتش،با هیزم غم آتش میسازم

آنجا دیگر نیازی به نقاب نیست آری نقاب،نقاب شادی نقاب لبخند...

همدم تنهایی من مرا همراهی کن!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان آرینا مو فرفری
5 تیر 92 19:49
آرینا در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به دخترم رای بدین. فقط کافیه کد 143 را به شماره 20008080200 پیامک کنید. هر فردی که شماره همراه در اختیار دارد مجاز به شرکت در رای گیری است.(دوستان، آشنایان، خانواده، فامیل) مرسی از همراهی شما. ---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ ______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ ________$$$(¯`(*)´¯)$$ ___________$(_.^._)$ ____________$$$$$$
مامان ساتیار
5 تیر 92 22:04
سلام، وقت بخیر.امیدوارم که حالتون خوب باشه. ساتیار در جشنواره ی تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کرده...خوشحالمون می کنید اگه بهش رای بدین و با یک پیامک، عدد 103(صد و سه) را به شماره ی 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنید. از لطف شما ممنونیم – شاد و سلامت باشید. http://satyarjun.niniweblog.com
نیلوفر
6 تیر 92 11:51
نی نی که بیاد هرجا که باشی اونجا بهشت تو میشه عزیزم. اونوقت دیگه اونجا نه غم هست نه خستگی هست نه کینه


ممنونم عزیزم ایشالا همه مامانای منتظر زود زود کوچولوشون رو در آغوش بگیرن
عاطفه
7 تیر 92 11:53
اگه بیخیال بشی.....اگه پرامید بشی......یهو میبینی نی نی اومدههههه.....و تو خبر نداری.
ثمره
8 تیر 92 20:22
سلا سحرجونم...اتفاقی با وبت آشنا شدم...از نوشته هات متوجه شدم منتظر یه فرشته از جانب خدای عزیزهستی...
انشالله هرچه زودتربه آرزوی قشنگت برسی...
خوشحال میشم به منم سربزن


سلام عزیزدلم خوش اومدی و ممنون از دعای قشنگت. حتما عزیزم.
عاطفه
9 تیر 92 20:58
سلام خاله جووووووووون من نی نی مامان عاطفم برای شما هم دعا میکنم


خاله به قربونت

مامان بردیا
13 آذر 92 20:27
خصوصی
مامان بردیا
13 آذر 92 20:41
نمیدونی سحر جان چقد واست خصوصی نوشتم همه پرید
سحر
پاسخ
الهییییییییی اشکال نداره دوست جونی مهربون ممنونتم