عشق بی پایان من و همسریعشق بی پایان من و همسری، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

زود بیا کوچولو

دلخور شدن عمه خانوم!

1392/10/3 17:14
نویسنده : سحر
959 بازدید
اشتراک گذاری

نمی دونم یکم ازش انتقاد کردم دلخور شد یا ... چی بگم والا یه هفته پیش داشت خفم میکرد هی می گفتم الان که برم دستشویی دیگه اومده وای که چقد کمرم درد میکنه آره دیگه موعدشه همین یکی دو دقیقه ای میاد کلافه شدم و اومدم تو وبم ازش انتقاد کردم که چرا سر وقت میای خب دیر بیا مثل اینکه بهش برخورد هنوز خبری ازش نیس!!!!!!!!!!!!!!!!متفکر یکی از دوستان گلم پرتو جون کامنت گذاشته بود که چرا ناشکری میکنه خدارو شکر کن که منظم هست از اون لحاظ مشکلی نداری ولی خدایی من ناشکری نکردم فقط یکم ازش گلایه کردم الان دقیقا 6روزه که عقب انداخته من از اولش پریودام سر موعد بود و یا یکی دو روز جلو مینداخت... یه چند دفعه ای هم عقب انداخته بود ولی اونا هم دلیل داشت ولی این دفعه دلیلی که به ذهن من برسه نداره خلاصه فعلا منتظرم.. شاید بشه گفت از لحاظ علمی احتمالش صفر هست که به طور طبیعی باردار شم ولی خب میشه منتظر یک معجزه بود شاید هم معجزه ای در راه باشه... به هر حال دیگه کاریش نمیشه کرد فعلا منتظرم تا خداجونم چی مصلحت بدونه....

التماس دعا دوستای گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان لي لي
3 دی 92 17:24
گاهي در شتاب زندگي گوشه اي بايست و بگو خدايا ميدانم كه هستي...!
سحر
پاسخ
خدایااااااااااااا می دانم که هستی
مامان لي لي
3 دی 92 17:25
انشاللللللللله كه خيره و خبر بارداريييييييييييييي قراره بدي خواهري
سحر
پاسخ
یعنی میشه
مامان لي لي
3 دی 92 17:27
مرسي خواهر از راهنماييت شانسه ديگه نميدونم چرا اينجوري شد حالا خدا كنه اين نرم أفزار كمك كنه و برگرده عكس ها
سحر
پاسخ
ایشالا که بر میگرده خواهری گلم غصه نخور
مامان لي لي
3 دی 92 17:27
دير شدن عمه جون رو هم به فال نيك بگير صددرصد خيريتي توشه
سحر
پاسخ
هرچی خدا بخواد واسم دعا کن خواهری
ازاده مامان آرتین
3 دی 92 17:53
سحر جون والا بخدا واسه خودمم تایپش فعال نیست ولی به بعضیا که رمزو دادم وارد شدن یکی از بچه ها میگفت با کلید tabوارد میشه-حالا تو عمرمون یه مطلب رمزدار گذاشتیم ها-شانسو میبینی
سحر
پاسخ
فدات شم اشکال نداره درس میشه تو وب یکی دیگه از دوستام هم همچین مشکلی هس ولی بعد چند روز درس میشه خود به خود
پرتو
3 دی 92 22:14
عزیزم انشاالله که خیره و حتما یه نینی گل تو راه داری دختر خوب یه بیبی بزن دیگه دلم آب شد منتظر خبر خوبتم
سحر
پاسخ
دل خودمم آب شد پرتو جونم ولی دوس ندارم شادیم رو بهم بزنم ولی شاید فردا بزنم... دعام کن پرتو جوووووووووووووووووون
بهار د
4 دی 92 1:34
ایشالله نینی باشه و تا نه ماه نیاد سحرم خدا لبخندشو نشونت بده امین
مامان ستاره
4 دی 92 1:37
وای عزیزم انشاالله که خبرای خوش تو راهه عزیزم .....
نیلوفر
5 دی 92 21:08
من و باش با خوندن تیتر چه ها که تو ذهنم نیومد. خخخخخخخ فکر کردم قبلا راجع به خواهرشوهرت چیزی نوشتی. هی فکر میکردم آخه من چنین چیزی اینجا ندیدم. نگو خاله پری شده عمه خانوم
سحر
پاسخ
باران
7 دی 92 12:01
از معجزه که نباید نا امید شد گاهی استرس تغییرات هورمونی هم علت تاخیرش میشن من این ماه نه استرس داشتم نه هیچ چیز دیگه اما بعداز 54 روز از آخرین پری/پرویدشدم/البته من مشکل اصلیم هم همین تاخیرهامه/سونو میگه رحم وتخمدان سالمه/هیچ مشکلی جز تنبلی تخمدان ندارم که دارم با تغذیه روش کارمیکنم/اما اون منو از رو برده/خلاصه تو این راه باید شکیبابود/وای چقدرحرفیدم سحری جونم انشاالله که معجزت در راهه/
سحر
پاسخ
فدات بشم باران جان
نگاری
18 دی 92 3:07
عزیزم میدورم زود زود بی بی چکت مثبت شه و عمه خانوم یه 9 ماهی باهات قهر کنه