عشق بی پایان من و همسریعشق بی پایان من و همسری، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

زود بیا کوچولو

پیشنهاد عجیب همسری

1392/5/1 12:07
نویسنده : سحر
983 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی نازم ،بازم مامانی اومده که باهات حرف بزنه و درددل کنه.

عزیزم دیشب واسه افطار یکی از دوستای بابایی رو با خانوادش دعوت کرده بودیم. جات خالی بود عشق مامان آخه دوست بابایی یه پسر ناز داشت خدا حفظش کنه خیلی عسل بود. خیلی خوش گذشت...

ولی بعد رفتن اونا نمیدونم چی شد که یهو بابایی یه پیشنهادی رو داد که تا چند وقت پیش بدجوری مخالف بودتعجب

می دونی چی گفت؟سوال

گفت سحر بیا بریم از شیرخوارگاه بچه بیاریم...متفکر

الهی بمیرم واسش که خیلی دوست داره بابا بشه مخصوصا وقتی بچه های دوستاش رو میبینه.گریهگریه

نمی دونستم چی بهش بگم فقط گفتم نمیشه ...

آخه کوچولوی من تو که می دونی هیچ کس از مشکل ما خبر نداره و دوست ندارم هیچ وقت کسی خبردار بشهناراحت

ولی اگه قرار باشه یه همچین کاری بکنیم همه میفهمن...

کوچولوی من عشق مامان حالا باید چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خیلی غصه دارم خیلی خیلی خیلی...................................

نمی خوام دوستای خوبم رو ناراحت کنم ولی تنها همدم من شما و این وبلاگه....

خداوندا چنان کن که سرانجام کار

                                          تو خوشنود باشی و ما رستکار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

سودابه
1 مرداد 92 12:27
آخییییییییییییییییی.....سحر جونایشالا زود زود خودت صاحب فرزند شی اما اگه خدا نخواست چه اشکالی داره...مهم همسریته که راضیه حرف دیگران چه اهمیتی داره گلم...


نمی دونم سودابه جون گیج گیجم
مامان شايان و پرنيا
1 مرداد 92 13:55
عزيزم اميدوارم هر چي كه خيره برات پيش بياد

ني ني هم مياد ايشالله

خوشبحالت كه همسري با اين دل بزرگ داري ..قدرش رو بدون


دوست خوبم پرنيا تو فستيوال زيباترين كودك ايراني شركت كرده ..اگه ميتوني بيا به وبلاگم و اگه از عكس ني ني خوشت اومد بهش راي بده لطفا
مرسي

ممنون عزیزم چشم حتما
عطی
1 مرداد 92 14:07
الهییییییییی عزیییییییییییییزم انشالله خودت به زودی زود مامان میشی و یه نی نی ناز میاد تو دلت گلم.حرف دیگران کاری نداشته باز عزیزم مهم همسریه که راضیه.راستش شوشوی منم چندبار اینو بهم گفته


ایشالا عطی جونم
مامان ازاده
1 مرداد 92 15:24
سحر جان عزیزم شما واسه بچه دار شدن تلاش خودتون رو بکنید ولی اگه خدای نکرده نشد هیچ اشکالی نداره که بچه بیارید تازه ثوابم داره-همسری منم میگه اگه بچه دار نمیشدیم میرفتم بچه میاوردم-هر چی خواست خداست
انشالا که بطور طبیعی خودت مادر بشی گلم


انشالا آزاده جان
ثمره
1 مرداد 92 17:58
سلام سحر جونم...انشالله به این ماه مبارک یه نی نی از وجود خودت بیاری...عزیزم صبرداشته باش حتما مامان میشی...به همسر مهربونتم باید افتخار کنی که چنین دل پاکی داره...
هرچه را که به صلاحت هست را انشالله خدای عزیزم برایت رقم بزند...


ممنون عزیزم انشالا...
خاله آویسا
2 مرداد 92 1:50
سلام دوستای عزیزم. من تو جشنواره نی نی شکمو شرکت کردم. از همتون خواهش می کنم که به من رای بدین. کد من 527 است بی زحمت این کد رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. من اولین باره که تو جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردم و خیلی دوست دارم برنده بشم. همتون رو دوست دارم ان شا الله بعدا جبران کنم...
رها
2 مرداد 92 9:44
سلام سحرجان
طاعات و عبادات قبول
عزیزم خیلی ها با میکرو نتیجه گرفتند شما هم درمان و شروع کنید و ناامید نباشید
این حق شماست که خدا بهتون نی نی بده پس به قول خدا یک قدم از تو 10 قدم از من
نا امید نباش عزیزم
مثل من پوست کلفت باش
به امید روزی که بیای بگی مامان شدی
در ضمن حرفی که شوهرت زده حرف خوبی بوده ما هم قرار شده وقتی خدا بهمون نی نی داده یک نی نی هم از شیرخوارگاه برداریم
به امید اون روز
شاید به خاطر همین نیت خیر شوهرت به نی نی خودت برسی

مرسی رها جونم... انشالا...
نیلوفر
2 مرداد 92 15:52
سحر جون انشااله کار به اونجاها نکشه و خودتون به زودی بچه دار بشین. ولی اینم حرف بدی نیست. کاش ما هم میتونستیم یه بچه رو بیاریم و مادر و پدرش باشیم. البته شوهر منم خیلی مخالفه. ولی...

امیدت به خدا دوست گلم.


فدای تو دوست مهربونم
فرزانه
3 مرداد 92 3:08
سلام اومدم بگم من 23 سالمه و بعد از 10 سال به دنیا اومدم و تک فرزندم


بابا جونم مشکل داشت رفت خارج کلی عمل کرد تا بعد از 10 سال من به دنیا اومدم


خدارو به همین اشکایی که ریختم الان و ماه رمضون قسم میدم نی نی دار شی عزیزم


فقط اگه نی نی دار شدی بهم ایمیل بزن بگو ترو خدا






فرزانه جونم خواهر گلم ممنون بخاطر دعای قشنگت و دلداری خواهرانت... چشم عزیزم حتما خبرت می کنم... بازم بهم سر بزن خوشحال میشم


شیما
3 مرداد 92 13:57
سحر جون ایشالا که هر چی خیره و به صلاحه پیش بیاد ایشالا که همین ماه فرشته کوچولوت میاددددددددددد

ممنونم شیما جونم
مرمر
4 مرداد 92 14:32
سحرجونم فوروبون اون دل مهربونت برم
بخداجه شوهري داري خيلي اقاست خيلي خوبه
من هميشه فك ميكردم بجه دارنميشيم وهمش ميكفتم ازشبرخواركاه ميارم،جه عيبي داره؟مهم اينه كه براش مادري كني.دل كوجولوشوبرازشادي كني
امابازم صبركن شايدخداخودش يه فرشته كوجولوبرات فرستاد،دوستم ميشه ببرسم جندوقته اقدام ميكني؟


قربونت برم مرمر جونم... 2ساله عزیزم ولی فعلا هیچ عملی نکردم
آرام
4 مرداد 92 21:21
سلام سحر جان

انشاالله خدا بخودتون نی نی میده... مطمئن قدمهات رو بردار خانومی ..توکل برخدا

بعدش من سه تا مامان جدید داشتم ندیدی؟

موفق باشی




سلاااااام آرام جونم مرسی. ایشالا تو هم زودی مامان بشی. چرا عزیزم دیدم منظورم قبلش بود

عسل
5 مرداد 92 15:23
خاله جون لطفا" برام رای جمع میکنید؟ لطف میکنید کد 567 را به شماره 20008080200 پیامک کنید. امیرحسین قدردان شماست.
بیتا
6 مرداد 92 11:07
سلام سحر جان انشاالله خودتون صاحب بچه میشید زیاد عجله نکن هنوز وقت داری بچه گرفتن هم که به این آسونی ها نیست.
انشاالله زود تر خبر بارداری تو میشنویم.


ممنونم عزیزم
مامان ساینا
7 مرداد 92 12:44
من خیلی اتفاقی وبلاگتون رو دیدم ببخشید که دعوت نکرده اومدم
ایشالله که نیازی به این کار نباشه اما اگه زبونم لال قرار بشه چه ایرادی داره؟
مردم خیلی زود یادشون میره
من خودم تا حالا چند مورد دیدم که الان خیلی ام خوشبختن
فقط قبلش حتما یه مشاوره برو و در ضمن اصلا نیازی نیست تمام فامیل بفهمن
میشه 1 دروغ مصلحتی گفت
تا ماه 5 بارداری که اصلا شکم معلوم نمیشه از اون به بعدم کافیه 1 مدت کمتر دیده شی
اما 1 چی بگما من اینا رو بر اساس چیزایی که دیدم دارم میگم
اما منظورم این نیس که الان بری تو فکرش
یه کم صبر کن طاقت بیار ایشالله که چیزی نیست و خیلی راحت نی نی خودتو بغل میکنی بی دردسر
من کلییییییییییییییییییییی برات دعا میکنم
اتفاقا قسمتو نگاه ما امروز نظری شله زرد داریم قووووووووووووول میدم موقع هم زدن اولین کسی که تو ذهنم بیاد تو باشی
امیدش به خدا
بهترین ارزوها رو برات دارم
بازم ببخشید اینجوری سرزده اومدم
عزیزم لینکت کردم


سلام عزیز دلم این چه حرفیه خیلی خیلی خوش اومدی دوست خوبم و ممنون بخاطر دلداریت... و همچنین ممنون بابت دعا
بهاره د
7 مرداد 92 15:18
سلام گلم

الهی که زود مامان بشی

شب لیالی قدره برا همه منتظر ها دعا کردم شما که جای خود دارید

ما هم خیلی تو فکرشیم

همسر منم اول مخالفت میکرد

ولی بعد این همه سختی میگه دیگه انگار وقتشه بریم و یه نینین بیااریم من هنوز صبر کردم هرچند خودمم دلم میخواد ولی چی کنم از ترحم و نگاه مردم میترسم

به مولا قسم اگه زخم زبون مردم نبود الان خیلی وقت شده بود اگه اقدام کرده بودم

هرچند به بعد سی سال میدن بچه

برا همین ما هم امسال رفتیم تو سی

حالا ببینیم خدا چی میخواد برامون

خیلی دلتنگم خیلی خستم خیلی تنهام

سحرررررررررررررررررررر

تروخدا وقتی دلت شکست به یاد منم بیافت

فقط ارامش میخوام دلم خیلی میلرزه این روزها

همش گریه شده کارم

دوستت دارم خواهر خوبم





آره بهار جون ما هم از حرف مردم میترسیم... ایشالا که خیلی زود هممون مادر بشیم به آرزومون برسیم. حتما عزیزم بخدا برای همه دوستای مجازیم دعا می کنم. فدای دل شکستت دوست خوبم ایشالا همه چیز درست میشه


شمیم
18 مرداد 92 19:36
عزیزم شما تازه اول راهی و امیدوارم هرچه زودتر دامنت سبز بشه . ولی این رو بدونید از لحظه ای که اقدام اولیه رو بکنی شاید با همسرت یه برنامه هایی برای مواجهه با حرف مردم داشته باشید اما تنها چیزی که دیگه براتون مهم نخواهد بود حرف مردمه .
راضیه
20 مهر 92 15:48
سلام عزیزم چرا نا امیدی 2سال که چیزی نیست یکی از اقوام ما بعد از 15 سال 3قلو اورد ایشالا که زود زود مامان میشی
fariba
1 آبان 92 11:51
عزیزم من بار اولیه که میام اینجا اما بیشتره مطالبتو خوندم.از صمیم قلبم براتون آرزو میکنم واز خدای بینهایت مهربون میخوام انشاالله به حق همین عید غدیر که در پیش داریم دامنت بزودی زود سبز شه و خدا کوچولو های قد و نیم قد نصیبتون کنه.خدایا دامن همه مادرای چشم براه رو سبز کنه بیشتر ازین چشم براهشون نذارمیبوسمت گلمامیدوارم زودتر خبرای خوش ازت بشنوم ایشاالله


مرسی فریبا جان