عشق بی پایان من و همسریعشق بی پایان من و همسری، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

زود بیا کوچولو

آمپووووووووول

1392/5/7 1:53
نویسنده : سحر
802 بازدید
اشتراک گذاری

خووووووب اینم از دومین آمپول که امروز زدم. ایشالا که تاثیر بذاره....

میبینی فسقلی آخرین بار که آمپول عضلانی زده بودم یادم نمیاد شاید اصلا نزده بودم ولی حالا بخاطر تو فینگیلی اینکارو کردم. قلبتااااااااااااازه بخاطر اینکه مایع سفت بود 4تا سوزن خوردم...نیشخند فدای سرت مامان جان هرکاری لازم باشه می کنم آمپول که چیزی نیس قربونت برم عزیز مامان. راستی چون از تاریخ آزمایشات خونمون هم گذشته بود امروز با بابایی رفتیم آزمایش دادیم ولی جوابش دیر آماده میشه 14ام ایشالا میرم میگیرم و 20ام هم ایشالا به امید خدا میریم پیش دکتر..........

اگه دوست داری زود بیای پیش من و بابایی خودت از خدا بخواه عزیز مامان خدا دعای فرشته ها رو زودتر مستجاب می کنه.

قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

(آمپولام 2تا میکرورلین بودن که یکیش رو 6ام تیر و یکیش هم 6ام مرداد باید تزریق میشد. قیمت هر کدوم هم 160هزار تومن بود)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مامان آرینا موفرفری
7 مرداد 92 2:15
سلام دوست عزیز دخترم در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده لطفا به دخترم آرینا رای بدین ، خیلی ساده ست فقط عدد 143 را به 20008080200 (دو هزار هشتاد هشتاد دویست) اس ام اس کنید.هر کسی موبایل داشته باشه می تونه رای بده.مرسی از لطف ومهربونی شما. http://arinanafasam.niniweblog.com
رها
7 مرداد 92 10:29
سلام سحر جان
انشااله به سلامتی
به حق این شب ها تو هم مامان میشی عزیزم
راستی این چه آمپولایی هستند؟


سلام رها جون. ممنونم. دقیقا نمی دونم ولی میدونم برای کاهش آندومتریوز تخمدان هاست تا واسه انتقال آماده بشه (من مشکل آندومتریوز دارم)
مامان ساینا
7 مرداد 92 12:38
عزیزدلم تورو خدا غصه نخور ایشالله که ایندفعه با 1 خبر خوب میای


قربونت برم دوست گلم.. میشه آدرست رو واسم بذاری تا منم لینکت کنم؟
عطی
7 مرداد 92 15:15
سلام سحر جونم انشالله آمپولات تاثیر میذاره و به مین زودیای زود مامان میشی گلم و مادر یه نی نی سالم و ناناز.
.......................
خدا گوید تو ای زیباتر از خورشید زیبایم
تو ای والاترین مهمان دنیایم
بدان آغوش من باز است
شروع کن یک قدم با تو
تمام گام های مانده اش با من.


مرسی عطی جونم... ایشالا تو هم زودی مامان بشی
مامان ازاده
7 مرداد 92 15:37
سحر جون ایشالا این سری با دست پر بیای و خبرای خوب بدی
توی این ماه عزیز واست دعا میکنم گلم-خدا خیلی بزرگه


مرسی آزاده جون مهربونم
عاطفه
7 مرداد 92 16:30
وای من بمیرم و غصه تو رو نبینم.....
گلم سخته ولی......می ارزه......
انش الله دیگه جواب میگیری..



خدا نکنه عاطی جونم. قربونت برم. بووووووووووووووووووووس
مامان مهدیه
7 مرداد 92 18:56
عزیزم ایشالا که به زودی زود به حق این روزا و شبای عزیز با خبرای خوب هممونو خوشحال میکنی. آره دیگه آدم واسه عزیزاش همه کار میکنه. حالا صبر کن بذار ایشالا باد تو دلت دیگه براش دنیا رو زیرو رو میکنی. شاد و پیروز باشی عزیزم و با روحیه قوی.


ممنونم مهدیه جونم دوست خوبم
مامان ساینا
7 مرداد 92 22:49
حتما عزیزم باعث افتخاره.dokhtaram-saina.niniweblog.com
سحر مامان یلدا
7 مرداد 92 23:10
عزیز دلم آرزو میکنم یه روزی یه روز خیلی زود خبر مامان شدنت رو بشنوم و عکسای فرشته کوچکت رو ببینم بوووووس
بیتا
8 مرداد 92 12:10
انشاالله ایندفه جواب میده.
مامان خانومی
8 مرداد 92 12:46
سلام برای دلی مینویسم که هر روز برای دیدار تو قلبش میزنه هر روز برای با تو بودن گریه کردنات و شیطنتات دلش تنگ میشه هر روز با یاد تو به رختخواب میره عزیزم دیشب شب قدر برات دعا کردم دوست داشتی بیا پست متفاوت گذاشتم اخه من تازه بدنیا اومدم
لي لا
8 مرداد 92 19:43
انشاء الله عزيزم خبر هاي خوبي بشنويم ازت. خدا به تو و همه مامان هاي منتظر كمك كنه
سودابه
9 مرداد 92 12:01
عزیزم تو این شبای عزیز توکلت به خدا باشه..اونی که اون بالاست خودش خوب میدونه چه کار کنه..
ثمره
9 مرداد 92 17:08
سلام سحرجونم انشالله بزودی زود نی نی محکم بچسبه به دلت...واین خبر قشنگو به ما ودوستات بدی...سحرجونم منتظر خبرای قشنگت هستم...
مامان محمد جان
10 مرداد 92 15:37
سلام بانو بعضی وقتها خدای مهربون آدم رو طوری امتحان میکنه که فکرش رو هم نمیکنی دعا میکنم خدا بهتون نی نی خوشگل و سالم بده آمین
مامی92
10 مرداد 92 18:42
سلام با اجازه لینکتون کردم اگه شمام دوست داشتین منو پیوند کنید چون همدردیم عزیز خدا ایشالله به برکت این روزا حاجت همه ی ما بی نی نی ها رو بده هر چه زودتر الهی آمین
بهاره د
12 مرداد 92 0:28
ایشالله کوچولوت خیلی زود میاد گلی
عاطفه
14 مرداد 92 15:54
سلام سحرم خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ثمره
16 مرداد 92 15:50
خوبی سحر جونم
نیلوفر
18 مرداد 92 12:18
قیمت داروها خیلی بالاست. این هزینه ها مزید بر علت میشه برای ناراحتی آدم. منم از آمپول خوشم نمیاومد ولی یه مدت مجبور بودم روزی 5 تا آمپول بزنم. الانم تا 18 روز باید هر روز یه آمپول تو شکمم بزنم که جاش کبود میشه و درد میگیره. ولی بازم شکر. خدایا چه بدی چه ندی شکرت. من که جز تو کسی رو ندارم.
شمیم
18 مرداد 92 19:29
شما هم اکنون کشف و سپس لینک شدید . عیدت مبارک . امیدوارم زود خبرای خوب بهمون بدی
رها
20 مرداد 92 9:34
کجایی سحر جون؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان لي لي
27 مهر 92 0:45
وقتى سكوت خدا را در برابر راز و نيازت ديدى نگو خدا بامن قهراست....
او به همه كائنات فرمان سكوت داده
تا حرف ترا بشنود...
پس حرف دلت را بگو....

سحر عزيزم يقين دارم به زود مژده ي مادر شدنت را در وبلاگ أت خواهم ديد.

مرسی لی لی جون مهربونم