عشق بی پایان من و همسریعشق بی پایان من و همسری، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

زود بیا کوچولو

می نویسم

1392/6/30 23:59
نویسنده : سحر
676 بازدید
اشتراک گذاری

می نویسم برای خودم برای خدایم و...

تابستان گرمایت را می خواستم، همیشه برایم خاطره انگیز بودی، همیشه  دوست داشتنی بودی اما تو چه کردی برایم سرد شدی، پر از خاطرات تلخ شدی، تنفرانگیز شدی چرا؟

چرا با من مدارا نکردی؟ البته تقصیر تو نیس دنیاست که با من سرناسازگاری دارد اما تو هم بی وفایی کردی این همه سبزی و زیبایی!!!! حتی ذره ای هم سهم من نبود؟

خدا جونم چرا؟

شاید کفر باشه شاید یه درددل یا گلایه هر چه که هست بغضیست در گلویم.

خدایا وقتی کودک بودم کودکی نکردم روزهای سختی رو گذروندم به نوجوانی رسیدم و روزهایم هر روز بدتر شد خودت میدانی از کدام روزها سخن می گویم... آره همون روزهایی که صبحها با صدای شیون و گریه برمی خواستم و روزم را با غصه و افسردگی سر می کردم و شب با چشمی گریان بخواب می رفتم. خانواده ای افسرده بی روح خانه ای غمگین و پر از کینه و نفرت...همه آن روزها را گذراندم به امید روزهای خوب ولی چه شد؟

پدرم رفت، از داشتن پدر دوم محرومم کردی و حالا خواهرم. با این همه غم  چرا مشکلات دیگر را از سر راهم برنمیداری. چرا؟ من گناه کار، من لایق سختی... همسری چه گناهی کرده؟ چرا اونم باید بعد از کلی سختی و مصیبت که تو زندگیش متحمل شده حالا..... آخه چرا؟ آخه چرا از پدر شدن محرومش کردی؟ چرا منو از مادر شدن محروم کردی؟ یعنی انقد بنده های بدی بودیم که لایق یه کورسوی امید هم نبودیم ؟ لایق ذره شادی نیستیم؟

خدایا می دونی با همه این حرفا چقد دوست دارم و هر لحظه به خودت پناه میارم شاید خیلی کارارو که باید انجام نمیدم اما خودت خوب می دونی همیشه بیادت بودم و هستم. خدایا کمکمون کن. خدایا خدای خوبم نذار به پای ناشکری و کفر بذار بپای یه درددل و یکم گلایه، آخه آدما همیشه از دوستای خوبشون توقع دارن و ازشون گلایه می کنن.

خدای خوبم کمکمون کن. خیلی بهت نیاز دارم خدا جونم تنهام نذار تنهام نذار.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

ندا
31 شهریور 92 0:56
www.nilanailart.blogfa.com آموزش و کاشت تخصصی ناخن نیلا کیفیت عالی و قیمت مناسب تهران-امیر آباد
مامان ازاده
31 شهریور 92 16:51
خدا بزرگه-آفرین همیشه به خودش توکل کن-کارا درست میش-خدا رفتگانت رو بیامرزه-درکت میکنم


ممنونم عزیزم
عطی
1 مهر 92 9:47
تمام غصه های دنیارامیتوان بایک جمله تحمل کرد:خدایا!میدانم که میبینی...


سحر جونم خیلی خوبه که با خدا درد دل میکنی من میدونم خدا حتما صداتو میشنوه.خدا بزرگه انشالله همه چی درست میشه گلم.


انشاالله عزیزم. مرسی گلم
سودابه
1 مهر 92 13:08
عزیز دلم غصه نخور همه چی خوب میشه همش به این فکر کن چه بنده خوبی هستی که خدا سخت ترین آزمایشا رو برات در نظر گرفت..


شایدم بنده بدیم و خدا داره مجازاتم می کنه...
مرسی عزیزم
نیلوفر
1 مهر 92 17:29
حرفی برای زدن ندارم. فقط ناراحتم. خدا صبرت بده




فدای محبتت عزیزم. ببخش که ناراحتت می کنم

بهاره د
1 مهر 92 18:56
سحرم ایشالله خیلی زود دلتون شاد بشه عزیزم میفهمم حالتو
خیلی دلتنگم سحرررررر


قربونت برم بهار جان فدای دل تنگت. خدا با ماست
شمیم
1 مهر 92 21:24
خدا می خواهد تو پله ی کمال انسانی را بالا بروی یکی با حضور نی نی این پله ها رو بالاتر می ره یکی بی حضورش خدا بهتر از ما می دونه که این مسیر چه جوری برامون راحت تر طی می شه .
اعتمادت رو به خالقت حفظ کن تا بهترین ها رو برات رقم بزنه

فدای تو دوست خوبم
مامان مهدیه
1 مهر 92 23:19
عزیزم ممنونم که به ما سر میزنی.
امیدوارم که از این پس روزای خوب و روشنی در انتظارت باشه. این روزای سخت هم میگذره و آدم پخته تر و آبدیده میشه، هرچند که تحمل بعضی چیزا خیلی سخته و گاه از توان ما آدما خارجه ولی زتدگی همچنان ادامه داره و روزهای خوبش رو هم بهمون نشون میده. به خدا توکل کن و شاکر باش به خاطر همراه خوبی که تو زندگی کنارت هست (همسرت). با امید تازه و با نیروی تازه به راهی که بهش ایمان داری ادامه بده، مطمئن باش خدا هیچموقع تنهات نمیذاره و در هر سختی ما بنده ها بی شک دستمون تو دست پروردگار هست.

عزیزم ممنونم برای همه حرفای قشنگت...
عاطفه
2 مهر 92 21:53
سحر جونم.....

شرمنده عسیسم یه مدتی نبودم....


دوست دارررررررررررررررررررررررررررررم




فدات شم عاطی جااااااااان
سودابه
2 مهر 92 22:51
مطمئن باش بنده خوب خدایی عزیز دلم


قربون محبتت
سحر
2 مهر 92 23:20
سحریییی عزیزم چی بگم که مرحمت باشه؟؟؟ مثل همیشه فقط دعا دارم دعا و دعا و دعا صبر داشته باش خدا هیچ بنده ای رو نا امید نمیکنه


سحرم من محتاج دعام... مرسی عزیزم
باران
3 مهر 92 11:58
سلام سحرجون همیشه به یادتم حالت چطوره عزیزم دیگه وقتشه به خودت بیای وخوب خوب بشی دیگه غصه نخور عزیزم


سلام باران جونم ممنونم بدک نیستم روزها می گذره دیگه... چه میشه کرد. ممنونم که به یادمی دوست خوبم
برای همیشه
3 مهر 92 12:56
سلام عزیزم
انشاء الله خداوند هر دوی آنها را رحمت کند
منم درد بی پدری کشیدم و داغش هرروز بیشتر میشود و تو را می فهمم که چقدر سخته
و همچنین مثل شما در انتظار بچه
امیدوارم که خداوند به ما صبر عنایت فرماید و اون انتظارم هر وقت خودش صلاح دونست به پایان برساند


عزیزم خوش اومدی. مرسی که بهم سر میزنی... بله گلم واقعا سخته خدا صبر بده خدا پدرت رو بیامرزه...
شیما
6 مهر 92 18:06
سحر جون دیگه وقتشه بلند شی روی پاهات وایسا و از اول شروع کن درمانت رو ادامه بده و هر کاری که لازمه برای داشتن فرشته کوچولوت انجام بده ایشالا که زود زود نتیجه بگیری و روزهای قشنگت شروع بشه

برای خواهرت خیلی متاسف شدم ولی چه میشه کرد همه ی ما یه روزی از این دنیا میریم بعضی ها زودتر میرن ایشالا که دیگه هیچ وقت غم نبینی





فدات شم شیما جان دیگه دوا درمون برای مدتی نچندان کم!!! تعطیل شد. الان دیگه نه من فرصتش رو دارم نه همسری هر دو شاغلیم و درگیر واسه اون موقع برنامه ریزی کرده بودیم که همه چی بهم ریخت راستش شاید دیگه هیچ وقت نرم سراغش!!!!!!!!!

عطی
7 مهر 92 13:12
دوست خوبم

دعامیکنم که هیچگاه چشمهای زیبای تورا

درانحصارقطره های اشک نبینم

دعامی کنم که لبانت رافقط درغنچه های لبخندببینم

دعامیکنم دستانت که وسعت آسمان وپاکی دریاوبوی بها راداردهمیشه ازحرارت عشق گرم باشد

من برایت دعامیکنم که گل های وجودنازنینت هیچگاه پژمرده نشوند

برای شاپرک های باغچه خانه ات دعامیکنم

که بالهایشان هرگز محتاج مرهم نباشند

من برای خورشیدآسمان زندگیت دعامیکنم که هیچگاه غروب نکند


قربونت برم عطی جونم مرسی عزیزم برای این همه دعای خوب.... من اگه شما دوستای خوب رو نداشتم دق میکردم
باران
9 مهر 92 15:07
سلام عزیزم بیا به وبلاگم ویک مطلب خیلی خیلی مفید رو بخون مطمعنم به دردت میخوره
بهاره د
10 مهر 92 1:26
فدات بشم سحرممممم میفهمم چی میگی من توم فصل های سال هوایه دلم پاییزیستت
ثمره
10 مهر 92 21:05
سحر جونم خیلی دلم واست تنگ شده


فدای تو ثمره جونم
مرمر
13 مهر 92 1:20
سحرجون یکم بخودت ارامش بده
شاید استرس و ناراحتی که تو وجودت هست مانع میشه
بزن به در بیخیالی اصلا بهش فک نکن
باور کن خود نی نی سورپرایزت میکنه


مرسی عزیزم سعی می کنم.....
دلداده
16 مهر 92 7:00
با سلام احترام

وبی سا خته ام برای عاشقانی که از راه دور نزدیک با پای پیاده برای ابراز ارادت خود به حرمش میان حرمش پر از مهر صفا ست پر نده ها عاشقانه دور گنبدش می چر خند بوی مشک گلاب عنبر فضای حر مش را پر کرده است شفا یا فت گانش
نامش را ذکر قلبشان کرده اند اومدم دعوت تون کنم به وبم که متعلق به این عزیزان میباشد ......یه زیارت انلاین هم میتونید به حرمش برید ....... لطفا دل نوشته ... خاطره ...شعر ...وسلام خودتون به حضرت علی بن موسی الرضا ع در قسمت نظرات فراموش نفر مایید...

ممنونم از دعوتتون انشالا لایق این سعادت باشم... یا امام رضا............
دلداده
16 مهر 92 7:03
خواهرم من با ذکر عم ه یجیب در حرم امام رضا ع جهت شفا و بهبود امورات شما نایب الزیاره تون هستم ........


ممنونم از لطفتون التماس دعا
نیلوفر
16 مهر 92 15:35
خوبی خانوم خانوما؟؟؟ نمیخوای یه خبری از خودت بدی/؟؟


مرسی نیلو جونم زود میام
مامان دنیا
27 مهر 92 16:47
سحر جونم واقعأ از صمیم قلبم تسلیت میگم
فدات شم همهون مشکلات خاص خودمونو داریم ولی توکل کن به خدا اون خودش همه چی رو درست میکنه عزیزم



ممنونم عزیزم. مرسی که به وبم سر میزنی
مامان بردیا
10 آذر 92 16:53
سلام سحر جون من اولین باره که به وب شما سز زدم بهت تسلیت میگم درکت میکنم خیلی سخته منم داداش جوونمو در حالی که دو ماه به عروسیش مونده بود از دست دادیم میخواستیم کارت عروسیشو چاب کنیم ولی...نمیدونی چقدر با خوندن نوشته هات اشک ریختم همیشه واسه اونای که بچه ندارن دعا میکنم آخه داداش بزرگه منم بچه دار نمیشه و من شاهد اشکای هردوشون هستم ولی اینو خوب میدونم که خدا بندهای که خیلی دوستشون داره یه مشکلی سر راهشون میزاره تا همیشه صداش کنن و تو بنده خوبش هستی از خدا میخوام بهت یه نی نی خوشگل بده تا ما دوستاتم خوشحال بشیم خوشحالم که باهات آشنا شدم
سحر
پاسخ
فدای تو مهربونم ممنونم که بهم سرزدی خوشحالم کردی خدا برادرت رو بیامرزه پسر نازت رو واست حفظ کنه و به برادر بزرگت فرزند صالح عطا کنه عزیزم اگه اجازه بدی خوشحال میشم تبادل لینک کنیم دوست دارم زود به زود بیام و پسل خوجلت رو ببینم اجازه هست؟