عشق بی پایان من و همسریعشق بی پایان من و همسری، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

زود بیا کوچولو

پری خانوم

1392/9/10 11:31
نویسنده : سحر
583 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 75 روز از زدن امپول میکرورلین می گذره و پری خانوم هنوز خبری ازش نیس. من موندم و هزار جور فکر و خیال، اعصاب و حوصله دکتر رفتن رو هم ندارم. البته با مطالبی که خوندم متوجه شدم که کسای دیگه هم که استفاده می کنن دیر پریود میشن ولی خب بازم استرس دارم البته فقط استرس پری خانوم ندارم کلا تو استرسم اصلا آرامش ندارم. احساس می کنم خیلی خستم. دلم می خواد بخوابم یه خواب مثل خواب زمستونی درختا، دلم می خواد بخوابم و از هیچ کدوم از اتفاقات دوروبرم خبر دار نشم. همش استرس همش مادیات همش روزمرگی همش....

همه چیز از همه طرف هجوم آوردن به سمت من اصلا همه کس و همه چیز منو نشونه گرفتن. آخه تا کی نگرانی تا کی استرس تا کی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دوستای خوبم اصلا حوصله آپ کردن وب رو ندارم اگه کم کاری کردم نگرانم نشید..... ممنون از همتون که به فکرم بودین. دوستتون دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

بهاره د
21 مهر 92 12:46
عزیزم منم خیلی خستم


میفهمم حالتو


خیلی داغونم


نشد باز شاید هیچ وقتم نشه


ولی بازم از رو نمیرم


خدا رو شکر ولی دلم میلرزه که همیشه اینجور تنها بمونیم


برام خیلی دعا کن حام خوب نیست


منم برات دعا میکنم یکه نینی سالم بیاد بغلتون







فدات شم بهارم خیلی سخته می دونم و درکت می کنم اما چاره ای نیس که باید بسوزیم و بسازیم. توکل بخدا...
نیلوفر
21 مهر 92 18:25
نگران هیچی نباش سحر جون. فقط سعی کن به خودت برسی. به روحیه ت برس. به تاریخ هم هیچ اهمیتی نده. بالاخره پری میاد. به این که دیر کرده یا نه فک نکن عزیزم.

خیلی مواظب خودت باش. همه چی درست میشه. خدا بزرگه.

نیلو جوووووووووووونی خیلی داغونم خیلی. دوست مهربونم واسم دعا کن مرسی....
عطی
21 مهر 92 20:32
آره عزیزم میدونم خیلی سخته.
خواستن چیزی که واسه داشتنش باید خیلی چیزا رو تحمل کرد.
انشالله روزی میرسه که صدای کودکی خونه ساکت ما رو پر از شور و نشاط میکنه.
مراقب خودت باش عزیزم.


مرسی عطی جونم انشالا گلم. واسم دعا کن عطی .........
محیا
22 مهر 92 11:39
سلام فردا عرفه است...روز مناجات
آمدم بگویم وقتی دعا رسید به:

یا مَنِ اسْتَجابَ لِزَکَرِیّا فَوَهَبَ لَهُ یَحْیى وَلَمْ یَدَعْهُ فَرْداً
اى كه دعاى زكرّيا را اجابت كرد و يحيى را به او بخشيد و او را تنها نگذاشت

برای چشم انتظاری تک تکتان اشک خواهم ریخت و التماس خواهم کرد.
و دعا در حق دیگران مستجاب است، حتی اگر رو سیاهی چون من دعا کند...


ممنونم محیا جان
سودابه
22 مهر 92 12:24
نگران نباش عزیزم مواظب خودت باش و فکرتو آزاد کن


مامان لي لي
30 مهر 92 2:08
سنگین است تکلیف بی تو بودن مامان سحري
تو آسوده بخواب من مشق گریه هایم مانده...
مامان سحري زودي ميام انقد گريه ميكنم تا خدا كلافه بشه بفرستتم پايين😘😘


وااااااااای چه بامزه مرسی خانوم