عشق بی پایان من و همسریعشق بی پایان من و همسری، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

زود بیا کوچولو

دلگیرم

1392/9/10 11:30
نویسنده : سحر
591 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی ناز مامان خیلی وقته خطاب به تو حرف نزدم ولی حالا اومدم که فقط و فقط با خودت بحرفم. خوشگل مامان خوبی اونجا پیش فرشته ها بهت خوش میگذره؟ قربونت برم من عروسکم. قلب عزیزدل مامان دلم گرفته نمی دونم چرا؟سوال اصلا احساس خوبی ندارم فک میکنم هیچ کاری نمی تونم بکنم خیلی احساس پوچی میکنم. دلم می خواد یه کار مفید انجام بدم یا بتونم یکم از بار روی دوش بابایی کم کنم ولی نمی تونم نه کاری میتونم بکنم نه حتی بلدم با حرفام بهش آرامش بدم. فرشته آسمونی من احساس میکنم همه مشکلات دارن سرمون هوار میشن تورو خدا واسه مامانی و بابایی دعا کن. دعا کن که همه چی روبراه بشه تا راه هم واسه اومدن تو هموار شه تو پستای قبلی نوشته بودم که دیگه نمی خوام دیگه هیچ اقدامی نمی کنم واسه اومدنت اما دلم آروم نمیگیه دلم بودنت رو می خواد. دل بابایی رو هم که نگووووووووووووو. چیزی نمیگه ولی خیلی دلتنگه و دلگیره میدونم. الان که دارم اینو مینویسم ناخودآگاه اشکام سرازیر شدن. ولی این بغض با اشک آروم نمیشه دلم فریاد می خواد. گلوم درد میکنه.....

چیزی بیشتر از این نمی تونم بنویسم فقط از خدا می خوام کمکمون کنه تنهامون نذاره باهامون باشه تا بتونیم راه رو برای اومدنت هموار کنیم....... خیلی دوستت داریم فرشته کوچولوی آسمونی ما.........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

مامان ستاره
2 آذر 92 21:34
سلام عزیزم .. کل وبت رو خوندم امیدوارم هر حاجتی داری خدا اونجوری که صلاح می دونه بهت بده عزیزم ... با خوندن مطالبت خیلی دلم گرفت درکت می کنم چون منم دقیقا عین خودت همه جا زیر ذره بین هستم و تذکر دیگران اعصابم و روحم رو متشنج می کنه و داغون می شم ولی باید سعی کنیم پیششون بی خیال باشیم تا روشون کم شه ..... عزیزم من با افتخار لینکت می کنم .
سحر
پاسخ
فدات شم عزیزم من هم لینکت میکنم
سحر
3 آذر 92 1:42
سلام عزیزم اینقدر خودتون ناراحت نکن خدابزرگه توکل کن بخدا انشاالله نی نی میاد تو دلت خبرشم ما میشنویم خوشحال میشیم انشاالله امام حسین رو قسمش میدم به این ماه محرم دامن همه منتظرارو سبز کنه منم همینطور پیشم بیا
سحر
پاسخ
آمیـــــــــــــــــــــــــــــن عزیزم چشم حتما
مامان لي لي
3 آذر 92 5:29
سحر جونم الاهي فدات شم اشكم و در أوردي خواهري، الاهي قربون بزرگي خدا برم به جون آوا هميشه تو فكرمي برات بهترين هارو ميخوام تورو خدا گريه نكن، سحري من ميدونم خيلي زود خدا دلت و روشن ميكنه، تو خيلي خوبي تو بهترين مامان دنيايي، عالي ترين همسر دنيا ، مطمئنم حضورت كنار همسر عزيزت از هر كار ديگه اي گرانمايه تره، تو سرشب من و دلداري دادي و برام ارزوهاي خوب كردي، تويي كه بم اين ارامش و دادي كه خدا بهترين هارو بم ميده چرا خودت نا أرومي ميكني، خدا مطمئنن به من و تو بأهم ميده...... بهش گفتم يا دل من و خواهرم و بأهم شاد كن يا دل اون و جاي من شاد كن كه وقتي اون دلشاده دنيا و بهتريناش با ارامشي كه بم ميده نصيب ام ميشه، سحرم، خواهرم به حق همين أذان خدارو قسم ميدم بهترين هايي كه يقين دارم لايقشي با إخلاص به تو هديه كنه، سحر خيلي زود بهم خبر بارداريت و ميدي اما حواست باشه ها بخواد نئ نئ بياد و تو تو اون مراسمي كه ميدوني كمكم نكني كلي دلم ميشكنه ها💕💕💕💕💕💕تقديم به بهترين خواهر دنيا
سحر
پاسخ
فدای خواهری گلم بشم من شرمنده باعث نارحتیت میشم اما اینجا تنها جایی که میشه دلم رو خالی کنم. دوستت دارم المیرا کاش تو یه شهر بودیم می تونستم ببینمت خیلی دوستت دارم بخدا
مامان لي لي
3 آذر 92 5:30
حواســــم را هرکـــجا که پــرت می کـــنم باز کـــنار تـــو می افتد ...
سحر
پاسخ
نیلوفر
3 آذر 92 11:38
مگه میشه این نینی این حرفها رو بشنوه و بازم کاری نکنه؟؟؟
سحر
پاسخ
نیلوفر یعنی میگی میشنوه
مامان علی کوچولو
3 آذر 92 13:12
سلام عزیزم همه چیزو به خدا بسپار ,که خودش میدونه داره 9چیکار میکنه
سحر
پاسخ
راضیه
3 آذر 92 14:49
سلام گلم بهتری عزیزم؟؟؟ ان شاالله خدا کمکمون کنه تا کارمون به کاشتو این جور چیزا نرسه ای خداااااااااااااااااا
سحر
پاسخ
باران
3 آذر 92 15:17
اینهمه منتظر بارن نشستم بارید اما پر ازغم وخالی از تو...همدردم تو هم مثل من مشغول کار شو تا کمتر فکر وخیال کنی
سحر
پاسخ
دنبال کار میگردم اما پیدا نمیکنم باران جونم
عشق مامان و بابا
3 آذر 92 16:47
سلام سحر جون من امروز با وبلاگت آشنا شدم منم 7-6 ماهه که منتظر بچه ام، مشکلم تنبلی تخمدانه راستی رمز اولین مطلبتو بهم میدی؟ به وبلاگ منم سر بزن، خوشحال میشم www.love.niniweblog.com با اجازه لینکت کردم
سحر
پاسخ
منم هم لینکت کردم عزیزم. ایشالا که خیلی زود دامنت سبز میشه
مامان لي لي
3 آذر 92 17:20
آرزويم اينست توشوي بنده محبوب خدا/ودعامي كنم آرام بماني هرروز/سربلندازهمه ي واقعه ها/شادباشي وبخندي هردم/به دل انگيزترين خاطره ها..
سحر
پاسخ
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان لي لي
3 آذر 92 17:30
الاهي فاصله ي راه ها به جاي دل سردي از سحرم برأيم دلتنگي به همراه داشته💕💕💕💕
سحر
پاسخ
المیــــــــــــــــــــــــــــــرا عاشفتم
معصومه
4 آذر 92 10:07
عزیزم منم مثل خودتم حروم میشم پای گاز و پای نت پوچ و بی هدف و آواره من دلگیرم از خودم از دنیا
سحر
پاسخ
fariba
4 آذر 92 11:55
قربون دل نازکت برم سحرجونی.غصه نخور گلم انشاالله همه چیز به خیر و خوشی تموم میشه.فقط به چیزای خوب فکر کن بعدشم به نی نی که ایشاالله زودی میاد تو دلت
سحر
پاسخ
ریحان
4 آذر 92 14:48
سلام...امیدت روازدست نده.. خدای من وتوهم بزرگه...روزای خوب هم میرسه
سحر
پاسخ
راضیه
4 آذر 92 16:20
سحر
پاسخ
بهار د
4 آذر 92 18:29
سحررررررررر جونممممممم خیلی خستم خیلی تنهامممم خیلی دلم شکسته نمیدونم چی کنم از این دلتنگی حالتو خوب میفهمم خیلی این روزها تلخه کاش برا همه منتظرها زود بگذره
سحر
پاسخ
ازاده مامان آرتین
4 آذر 92 19:46
عزیزم خدا بزرگه-نگران نباش
سحر
پاسخ
مامان لي لي
5 آذر 92 1:42
نزدیک تر بیا...آن دورها که ایستاده ای چه بخواهی چه نخواهی،دلتنگ میشوم!
سحر
پاسخ
جوووووووووووووووووووووونمییییییییییییی
مامان لي لي
5 آذر 92 1:42
راستي خرج آتليه ٢٠٠٠٠٠٠شد خواهر
سحر
پاسخ
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای چقد زیــــــــــــــــــــــــــاد آجـــــــــــــــی
مامان دنیا
5 آذر 92 16:12
عزیز دلم من مظمئنم نی نی شما هم اون بالابالاها منتظر نشسته که بیاد پیشتون یساد تو شتمت هرگاه در زندگی به دری بسته رسیدی هیچ وقت ناامید و مایوس نشو چون اگه قرار بود اون در باز نشه جاش دیوار میساختن فدات شم خدا بزرگه هیچ وقت ناامید نشو
سحر
پاسخ
دنیا جونی مرسی که بهم سر میزنی
عطی
5 آذر 92 18:18
سحر جوووونم انشالله زودی همه چی درست میشه. تو هم به آرزوت میرسی. برات واسه داشتن معجزه خدا وو در آغوش کشیدنش دعا میکنم.
سحر
پاسخ
مامان مهدیه
5 آذر 92 21:17
سلام سحر جونم ممنونم که به ما سر میزنی و پیام میزاری. عزیزم خوشحال شدم که تصمیم داری ادامه بدی، آخه قبلا نوشته بودی دیگه نی نی نمیخوای. امیدوارم خدا همه آرزوهاتو برآورده کنه و دلت شاد شه و بیای و خبر خوب و به ما هم بدی.
سحر
پاسخ
ممنونم مهدیه جونم دلم طاقت نمیاره که ولی بازم شرایط جور نیس دعا کن عزیزم
مامان ستاره
6 آذر 92 10:49
سحر
پاسخ
تبسم
6 آذر 92 16:03
سلامم سحر جونی........از داغ خواهرت خیلیی ناراحت شدم.....ایشالا خدا صبرررررررر بهت بده......ایشالا خدا ظرفیت مشکلاتو بهمون بده تا بتونیم طاقت کنیم
سحر
پاسخ
فدای تو تبسم جونی خوشحال شدم که بهم سر زدی
عشق مامان و بابا منتظرتیم
6 آذر 92 17:14
خصوصی
سحر
پاسخ
شیما
7 آذر 92 12:53
سحر جون تو رو خدا خودت رو ناراحت نکن درکت میکنم با تمام وجودم ایشالا که هر چه زودتر خدا یه نی نی ناز و سالم بهت ببخشه ایشالااااااااا مطمئن باش ما هم یه روزی مامان میشیم ما هم یه روزی بی بی چک مثبت رو می بینیم ما هم یه روزی آزمایشمون مثبت میشه و یه روزی فرشته نازمون رو بغل میکنیم مطمئنم
سحر
پاسخ
ایشالااااااااااااااااا شیما جونم
Lili
7 آذر 92 19:50
سلام عزيز دلم مرسي كه انقدر مهربون و با محبتي به جون اوا نميدونم چه جوري جبران محبت هاي بي مثالت رو بكنم... واقعاً بم لطف داشتي و بي نهايت با كامنت هات شرمندم كردي. بيش از حد خوشحالم كه دوستي دارم كه كه مهمتر از شادي در غم كنارمه. به خاطر فشار عصبي و درست نبودن تغذيه پريروز نفهميديم يه دفعه چي شد... دروغ چرا يك ان فكر كردم سكته كردم و فلج شدم.... ببخش تورو خدا ناراحتتون كردم اما واقعاً دوست داشتم براي اوا به يادگار بمونه ميخوام تلخي و شيريني زندگي من و از زماني كه توشِ كامل با خبر باشه نميدونم درسته يا اشتباه اما من اينجوري دوست داشتم.. خيلي دوستت دارم ميبوسمت واقعاً باز هم ممنونتم به خاطر كامنت هاي پر از مهر و محبتت عزيز دلم
سحر
پاسخ
فدای تو خواهری خوب کاری میکنی اگه غما و تلخی ها رو تو اینجا هم ننویسیم چیکار کنیم خیلی خوب کاری میکنی استراحت کن عزیزم و همیشه چه خوشی و چه تلخی رو واسمون بنویس دوستت دارم مهربونم
مامان آوا
10 آذر 92 23:22
رمز چیه عزیز دلم جون ودلم تقدیمت قالب جدیدت مبارک
سحر
پاسخ
مرسی عزیز دلم ممنونتم