عشق بی پایان من و همسریعشق بی پایان من و همسری، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

زود بیا کوچولو

تصیم جدید

1392/9/10 11:29
نویسنده : سحر
753 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم. امروز با یک وبلاگ آشنا شدم  که نویسندش مهربون جونمه (تو لینکهام هست) این مهربون خانوم داره رژیم میگیره که یه مامان خوش هیکل بشه ایشالا. منم که همیشه از اضافه وزن خودم شاکیم تصمیم گرفتم که لاغر بشم البته من نمی تونم انقد دقیق رژیم بگیرم می خوام غذام رو کم کنم و از فردا هم میرم کلاس ایروبیک واسه سوزوندن چربی ها...وای که همسری چقد خوشحال میشه اگه لاغر شم  امیدوارم بتونم 15کیلو کم کنم.  دوستای خوبم کمکم کنید. (قد:172 لبخند وزن: 84ناراحت)!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (63)

مامان لي لي
4 آبان 92 19:41
سحري خصوصي💐💐




مرسی عجیجم
مامان لي لي
4 آبان 92 19:44
سحر جونم آب كرفس واسه لاغري و سوزوندن چربي حرف نداره،
چاي سبز هم بي نهايت تأثير داره😘😘😘


مرسی المیرا جونم خیلی خیلی ممنون بابت راهنماییهات
مامان لي لي
4 آبان 92 19:46
خواهري پياده روي سريع ، شام نخوردن، با چنگال غذا خوردن هم تأثير داره
سلما
4 آبان 92 22:17
سلام دوست من تازه با وبت اشنا شدم اگه دوس داشتی به منم سر بزن


عزیزم خیلی وقته تو لینک دوستام هستی خانومی
راضیه
4 آبان 92 23:39
سلام سحر جونمنم یه مامان منتظرم خوشحال میشم تا همراه هم باشیم تا بتونیم روزای انتظارو تحمل کنیم
عزیزم لینکت کردم


عزیزم منم لینکت می کنم
مامان لي لي
5 آبان 92 0:56
سحريييييييي جونم يادم رفت عصري بگم
چقد خوب شد دوباره قالب قبلي رو گذاشتييييييي
😘😘😘


عزیزمی بخدا
مامان لي لي
5 آبان 92 0:58
خوب به اين قالبت عادت داشتم😟
ايشالله يه نئ نئ لپ كلفت از اونا كه منم دوست دارم 😉 نصيبت ميكنه و عكسش و ميزاري واسه قالب وبلاگت😘😘😘😘


منم خیلی عادت کردم به این قالب. وااااااااای مرسی چه دعای قشنگی عزیزم
مامان لي لي
5 آبان 92 1:25
سحري گرفتمت اما نميدونم چرا وقتي با گوشي ميام نئ نئ گپ اوكي نميكنه😭😭😭😭😭😭
نیلوفر
5 آبان 92 11:25
موفق باشی خانوم خانوماااااااا


مرسی نیلوجونم
لی لا
5 آبان 92 19:39
شب ها فقط لبنیات بخور ، هضم لبنیات انرژی زیادی می گیره و عملا تو خواب چربی می سوزونی.



جدا؟ چه خوب ممونم عزیزم
مامان لي لي
6 آبان 92 4:11
سلام سحري جونم ، چه طور مه طوري؟؟؟؟
خوب بودي بهتر شدي؟؟؟؟؟
سحري نئ نئ نيامده آت ديشب بم زنگ زد گفت برو به مامان سحريم بگو با أضافه وزن بي اضافه وزن عاشقتم، بعدنشم گفت بوگو اگه دوست داره من بيام خوش هيكل تر باشه از اين خبرا نيست وقتي بيام ماماني و چاقش ميكنم😘😘

ای جونم عزیزم دوستت دارم المیرا جونم
باران
6 آبان 92 13:32
سلام سحرجون منم 4 کم کردم قد165 وزنم 67 میخوام بازم کمتر کنم انشااله بشی مانکن مانکن


مامان لي لي
6 آبان 92 16:08
سحري معذرت ميخوام تپلللللللللل

كامنتي كه برام گذاشته بودي چون شكلك(😘) زياد داشت مجبور شدم حذفش كنم

اخه با گوشي ميام باز نميكنه

من شرمندتم آجي

لطفا برام شكلك كم بزار ببخش تورو خدا چون باز نميكنه برام😘😘😘😘 دوباره كامنت بزار اگه دوست داشتي بازم شرمندت خواهري


اااااااااا فک کردم ثبت نشده دوباره گذاشتم. از این به بعد هواسم هس شکلک نمیذارم عیزیزمی


مامان لي لي
6 آبان 92 16:33
الاهي دورت بگردم
عاشقتم عزيز دلم
كي ميشه من بيام صورت ماه نئ نئ آت و ببينم و براش كامنت بزارم
الاهي فداش بشم
أولين چشم روشني رو خودم بهش ميدم قربونش برم و😘😘😘😘😘😘
البته اگه قابل بدونه مامان نئ ني


فدای دوست مهربون و خواهر گلم ایشالا که بهترینها مال تو و آوا جونم باشه
سحر
6 آبان 92 19:06
سلام عزیز دلمفدای تو مهربون هم نامم خیلی وقت بود دوست داشتم سری بزنم اما اصلا وقتش رو ندارم روز کوتاه شده همیشه فرصتم کمه ولی تا اومدم اولین کسی که تو دلم بود شما بودی ...خیلی دوستت دارم صبح زود جونه عزیزمغصه لاغری هم نخور من به در و دیوار میزنم چاق بشم که؟؟؟؟؟؟


عزیزمی سحری مرسی که بهم سر میزنی
ازاده مامان آرتین
7 آبان 92 16:49
سحر جون من مطمئنم که تو میتونی لاغر بشی و یه هیکل مانکنی بهم بزنی -تلاشتو بکن دوست خوبم


مرسی ازاده جوووووووووووووووونم
مامان لي لي
8 آبان 92 1:22
سلام به سحري جونمممممم كه قراره باربي تر بشه
بووووووووس ايشالله زوده زود خبر بار داريت و بم ميدي


رها
8 آبان 92 11:47



بهار د
8 آبان 92 11:56
سحر ورزشکارممممممم
کار خوبی میکنی چون کم وزنی هم برا باردارشدن میگن خوبههرچند من بالایه صد کیلو فامیل نزدیک دارم و ماه اول ازدواجش باردار شد
ولی برا خوش اندام بودن کار خوبی میکنی منم یکم باید خودمو کم کنم
دوستت دارم


فدای تو بهار جونم
راضیه
8 آبان 92 12:45
سلام عزیزم چقدر کم کردیموفق باشی گلکم




سلام راضیه جونم.خخخخخخخخخخ 500گرم!!! مرسی عزیزم

مامان لي لي
8 آبان 92 16:00
سلام به سحر نازنين و با محبت ام
كه ايشالله زود زود پست خبر بارداريت و ميزاري و من ذوق زده ميشم
ببببوس به سحر نازم
ايشالله زوده زود به وزني كه دوست داري برسي

ماماني نميدونم اين قالب بهتره يا قبلي😭


قربونت برم مهربونم خیلی این قالبت قشنگه
مامان لي لي
8 آبان 92 18:36
منم دوستش داشتم اما همه گفتن قبلي😭😭
منم تسليم شدم و قبلي رو گذاشتم
چه ميشه كرد
اين يه تنوع داشت
اما داداشمم گفت قبلي منم قبلي رو گذاشتم
دلم يه قالب توپ ميخواد اما پيدا نميكنم😭😭


مامان لي لي
8 آبان 92 19:59
مرسي جيگرررررر


مامان لي لي
8 آبان 92 20:11
مرسي از هم فكريت نازنينم
ممنون خيلي خوب شد
دستت درد نكنه
همين و پس ميزارم بمونه😘😘😘


اره خیلی خوبه عزززززیززززم
مامان لي لي
8 آبان 92 22:20
نميدانم چرا بين اين همه ادم فقط به تو پيله كرده ام
.....
شايد فقط با تو پروانه ميشوم....


دوستت دااااااااااااااااارم
سودابه
9 آبان 92 15:52
همین که اراده کردی نصف راهو رفتی عزیزم..امیدوارم بقیه راه رو هم خوب پیش بری


مرسی سودی جوووووووووووون
معصومه
9 آبان 92 19:40
عزیزم منم 90 کیلویی میشدم ولی رسیدم به 70 ماه رمضون دوباره چاق شدم البته بعدش مثل قحطی زده ها شده بودم همش خوردم البته 3 کیلو رفتم بالا
حالا هم دارم میرم کلاس چربی سوزی دو هفته ای میشه البته میخوام استخرم برم
داروی لاغری هم میخورم پودره دکترم داده عکسش توی وبلاگم هست
من شما رو لینک کردم عزیزم

مرسی عزیزم منم لینکت میکنم
معصومه
9 آبان 92 19:44
لینک شدی عززززززززززیزززززززززززززززززم
عطی
9 آبان 92 19:45
سلام سحر جونم ممنون که میای و بهم سر میزنی فدات بشم.
انشالله موفق باشی و زود زود بشی یه مامان خوشکلو ناز.
چندبار برات کامنت گذاشتم ولی انگار ثبت نشد.
فدات دوست جوونی من.[قلب

فدات شم عطی جان عزیزم حتما کد رو اشتباه زدی ثبت نشده والا من همه نظرا رو تاییید میکنم.
عاطفه
9 آبان 92 22:23
سلام سحر نازم شرمنده به خدا که دیر دیر میام واسم سخته....

دوست دارم مهربون از خدای مهربون بهترینارو واست میخام


بوووووووووووووووووووووووووووووووس واسه سحر خودم

فداااااااااای تو عاطفه جونم
معصومه
10 آبان 92 11:14
عزیزم ممنونم از توجهت به من و وبلاگم


مامان لي لي
10 آبان 92 16:33
سلام سحري جونم
خوبي
دلم برات تنگ شده😘😘😘😘😘


فدای دوست گلم.
مامان لي لي
10 آبان 92 23:02
سلام سحر نازنين و با محبتم
به جون آوا هروقت خدارو صدا ميكنم اول از همه واسه تو و سولماز دعا ميكنم كه خدا يه گل زيبا نصيبتون كنه
ايشالله زود زود برامون پست بارداريت و ميزاري
من مطمئنم خيلي زود برات كامنت ميزارم و دلم غش و ضعف واسه دست و پاي كوچولوي نفست ميره
خيلي برام عزيزي از ته دل و بي اغراق


فدای مهربونیت عزیزم بخدا با این حال که ندیدمت بهت حس خاصی دارم
مامان لي لي
11 آبان 92 2:02
‏#‏i love you‏*۱۴۴* از طرف کسی که شگفت انگیز دوست داره!


عزیزمی
مرمر
11 آبان 92 13:32
ای بابا من از لاغری مینالم شما از چاقی
بنظرم اگه بتونی بجای وعده شام فقط سبزیجات و سالاد بخوری زود کم میکنی
بهرحال امیدوارم زود باربی شی


فدای تو مرمر جون. نه هیکل تو خیلی خووووبه اصلا ناله نکن که هیکل تو واسه امثال ما آرزوه.
ماماطهورا
11 آبان 92 14:17
سلام خانومي خوب كاري كردي تصميم گرفتي لاغرشي انشالله تو هدفت موفق باشي

منم يه راهنمايي بكنم سعي كن هرروز 8ليوان آب بخوري فوق العاده موثره يكي هم روزي تو 1ليوان پرآب 1ق مرباخوري سركه سيب بريز ومخلوط كن و بخور




مرسی طهورا جان ممنون بابت راهنماییت

راضیه
11 آبان 92 14:21
چرا آپ نمیکنی گلم

میام راضی جووووووووووووونم
معصومه
11 آبان 92 14:42
عسیسم مطمئن باش ما مامان میشیم چون خدا با ماست


عزززززززززیززززززززززززمی
بنده
11 آبان 92 20:36
سلام
از ویلاگ مهی جون اومدم وبلاگتون
خوبه که میخواید وزن کم کنید
فقط خیلی مراقب باشید که خدایی نکرده باعث مریضیتون نشه
سعی کنید فست فود نخورید
آب کرفس واسه لاغری خوبه ولی ضررهای دیگه ای داره
بهتر هست با دکتر مشورت کنید البته بعضی دکترها....
هرگز هم از قرص های لاغری استفاده نکنید چون ضرر شدید دارن
حتی رژیم پروتئین که معمولا در باشگاه ها تجویز میشه باعث پوکی استخوان در آینده میشه
بهترین کار ورزش اونم ایروبیک هست
یک مرکز در باغ فیض در غرب تهران هست که طب سنتی هست
میتونید با اون ها هم مشورت کنید
(دکترها تحصیل کرده اند)
http://www.hejamat.ir/site/fa/
اینم سایتش که اشتباه نگیرید
موفق باشید


ممنونم بابت همه راهنمایی های مفیدی که کردید. وممنون بابت اینکه بهم سر زدید
sahar
12 آبان 92 0:38
سلام عزیزم انشاالله مامان میشیم بهم سربزن التماس دعا


سلام عزیزم انشالا. عزیزم اگه مایل بودی اطلاع بده لینکت میکنم.
مامان لي لي
12 آبان 92 1:50
مرسي مهربونم از لطفت نسبت به اوا
ميبوسمت مامان اينده
سحر جون نازم ، خدا خواهر گلت و رحمت كنه و روحش و قرين آرامش و شاد🌺🌺
عاشقتمممممم خواهر خوبم😘

قربون المیرای ناااااز و مهربون خودم. بوووووووووووووووووووس
sahar
12 آبان 92 17:27
سلام عزیزم خواهش میکنم منم بااجازه لینک میکنم


خوشحال میشم عزیزم لینک شدی
مامان لي لي
12 آبان 92 22:36
دوستها،.. مثل مداد رنگي به زندگي رنگ ميبخشن...
ممكنه من رنگ مورد علاقه آت نباشم اما اميدوارم يه جايي براي تكميل نقاشيت به دردت بخورم😘


تو بهترین رنگی خااااااااااااانوووووووووووم
مامان لي لي
14 آبان 92 0:46
دعای آخرذی الحجه برای دوری از بلا وحاجت روا شدن (سبحان الله يافارج الهمّ وياكاشف الغم فرّج همي ويسرّأمري وأرحم ضعفي وقلة حيلتي وأرزقنی من حيث لاأحتسب يارب العالمين) پیامبرص فرمود هركس مردم را از اين دعابا خبركند در گرفتاريش گشايش پيداشود.
عطی
14 آبان 92 12:56
سلام سحر جونم خوبی عزیزم؟
رژیم چطوره خوب پیش میره انشالله.
خیلی مراقب خودت باش در عین حال که کم غذا میخوری مراقب ویتامینای بدنت باش که یه وقت خدای نکرده کم نشه.
موفق باشی عزیز دلم.


سلام عزیزم.مرسی تو خوبی. آره خداروشکر 1کیلو 200گرم کم کردم. چشم عزیزم ممنون که به فکرمی.
مامان لي لي
15 آبان 92 4:11
تو گل باغ اميدى*
تو يه گلبرگ عزيزى*
در گلستان رفاقت*
تو عزيزترين عزيزى*


🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷براي سحر جونيييييم مامان آينده 😘


بوووووووووووووووووووووووووووووووووووس برا خواهر گلم
شمیم
15 آبان 92 13:28
اوضاعت 4 سانت از من بهتره موفق باشی


مرسی عزیززززم
مامان لي لي
15 آبان 92 22:36
فدات دشمنت شرمنده بيا خصوصي🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
مامان لي لي
16 آبان 92 6:29
دعا ميكنم در اين ماه عزيز.... حسين (ع) ضامن دعاهايت.. عباس (ع) مشكل گشايت... سجاد (ع) مرهم درد هايت... و مهدي زهرا سايبان دلت باشد..... آمين....
سحر
پاسخ
مرسی عزیزم شدیدا محتاج دعام
لی لا
17 آبان 92 21:50
منم میام رژیم سحر جوون مامان های خوشتیپ
سحر
پاسخ
ایول خیلی خوبه
مامان لي لي
18 آبان 92 3:27
بادبادك،،، با اينكه ميدونه زندگيش به نخي بنده... بازهم تو آسمون ميرقصه و ميخنده... هميشه بخند و نگران نباش و بدان كه نخ زندگي آت دست خداست... بهترين هارو براي تو دوست عزيز و عزيزترين هات از خدا خواستارم💖
مامان لي لي
19 آبان 92 22:20
یادت زیباست...
ببین اگر خودت بودی چه غوغایی میشد
باران
21 آبان 92 13:39
این شبا دعات میکنم سحرجان
سحر
پاسخ
ممنونم باران جاااااان
سودابه
23 آبان 92 0:35
کجاهایی سحر خانم...رزیمت تو چه مرحله ایه؟؟
سحر
پاسخ
سودی جون مرسی که به هم سر میزنی نتم مشکل داشت نمی تونستم بیام. خوب پیش میره خدارو شکر 1.600 کم کردم
سلما
25 آبان 92 12:02
سلام خوبی کجاییییی نیم نظری به ما کن دلتنگیم دیگر چه میشود کرد
سحر
پاسخ
فدای تو سلما جون شرمنده یه چند روزی نتم مشکل داشت نبودم
راضیه
25 آبان 92 14:31
کجایی تووووووووووووووووووو؟؟؟؟؟؟؟؟
سحر
پاسخ
مرسی بیادمی عزززیزززززززززززم. نتم مشکل داشت خانومی
مامان لي لي
25 آبان 92 22:07
عزيز دلمي، دلم برات تنگ شده بود بدو بيا خصوصي💜💜💜💜
fariba
25 آبان 92 22:28
سلام سحرجونم.چرا آپ نمیکنی منتظر آپتم
مامان لي لي
26 آبان 92 3:27
کاش باران میدانست گنجشک لباسی برای عوض کردن ندارد.....
مامان لي لي
26 آبان 92 14:14
سلام عزيز دلم خوبي؟ دلم برات تنگ شده بود😘😘😘 طبق معمول من و اوايي رو شرمنده كردي😉
سحر
پاسخ
سودابه
26 آبان 92 16:02
آفرین عزیزم
سحر
پاسخ
باران
27 آبان 92 15:38
سحر بیاپیشم خصوصیتم چک کن رمز عکسمو گذاشتم
سحر
پاسخ
چشم اومدم عزیزم
نیلوفر جون
9 آذر 92 13:26
ماشا.. چه مامان توپولوی هستین .برات ارزوی موفقیت دارم بوس
سحر
پاسخ
ای بابا ماشالا نداره که نیلوجان در رنج وعذابم