عشق بی پایان من و همسریعشق بی پایان من و همسری، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

زود بیا کوچولو

روزمرگی

1392/8/27 21:19
نویسنده : سحر
668 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام دوستای خوبم.

خیلی وقته وبم رو آپ نکردم اصلا نمی دونم چی بنویسم؟!!!!!!!!!!

این روز ها دلگیرم از همه کس و از همه چیز!!!  تو هر جمعی که شرکت میکنم همه چششون دنبال منه که بهم گوشزد کنن که دیگه وقتشه... آخه وقت چی؟ چطوری باید به اینا حالی کنم خانومای محترم من بچه نمی خوام، زندگی هرکی به خودش مربوطه خب، آخه چرا این مساله رو یه چیز شخصی نمی دونید واقعا چرا؟ این یه چیز کاملا شخصیه که یه زوج بخوان بچه دار بشن یا نشن یا کی بشن به خدا شخصیه بخداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا!!!!!!!!!!!!!!! بدم میاد از همه آدمای فضول بدم میاد هر کی کوچیک و بزرگ به خودشون اجازه میده به من یاد آوری کنه دیگه وقت بچه دار شدنه.

خیلی کلافم خیلی خستم خیلی دلم گرفته. دلم آرا مش میخواد دلم مهربونی می خواد دلم خوش بینی می خواد دلم صداقت می خواد دلم یکرنگی می خواد دلم درک می خواد دلم دلم دلم......

چی می شد اگه همه آدما یکم از همه این صفتا رو داشتن چی میشد واقعا...

می دونید چیه راستش اصلا دیگه دلم بچه نمی خواد می دونید چرا؟ برا اینکه میگم بیاد تو این دنیای کثیف که چی بشه مگه من از بودن راضیم که اون باشه ؟ نه بخدا این دنیا انقد پست و رذل که از بودن توش احساس بدی دارم دوس ندارم یکی هم از وجود خودم بیارم تو این رذلستان.

از کار بیکار شدم درسمم که تموم شد کلافم تو خونه خودم به هر دری میزنم تا یه کاری سرگرمی چیزی پیدا کنم و خودم مشغول کنم خدا کنه بتونم یه کار خوب پیدا کنم

واسم دعا کنید دوستای خوبم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

مامان دلنیا
27 آبان 92 21:28
محتاجیم به دعا.سلام عزیزم ناراحت نباش خداکریمه بایدمحکم باشی تاازپس مشکلات بربیای.به خدانگومشکل بزرگی دارم.به مشکل بگوخدای بزرگی دارم.به وب ماهم سربزن خوشحال میشم.
سحر
پاسخ
عزیزم خیلی خوش اومدی به وبم لطفا آدرس وبت رو دوباره برام بذار این که گذاشتی اشتباهه ممنونم
راضیه
27 آبان 92 23:00
منم اصلا حالم خوب نیست
سحر
پاسخ
چرا خانومی؟
sahar
28 آبان 92 0:02
سلام عزیزم انشاالله مامان میشیم
باران
28 آبان 92 9:33
سحرجون خصوصی
باران
28 آبان 92 9:40
سحری عزیزم بیخیال حرف مردم/مگه ما کم شنیدیم/توهرجمع زنونه به دل آدم اشاره میکنن به شوخی وخنده میگن بچه مچه نداری؟/بیخیال قربونت برم برای منکه اصلا مهم نیست فقط میخندم میگم نه وبحث روعوض میکنم/یه بارتوآرایشگاه اونقدر پاپیم شدن وآخرشو به طلاق وزن دوم رسوندن که اعصابمو داغون کردن/بیخیال باش بعضی ها عادت دارن فقط حرف بزنن/
سحر
پاسخ
سلما
28 آبان 92 13:02
انشاالله .به کوری چشم کسانی که سر به سرت میزارن
سحر
پاسخ
سودابه
28 آبان 92 14:07
عزیز دلم اینقدر نا امید نباش ایشالا یه کار خوب هم پیدا میکنی به حرف اطرافیان هم توجه نکن..........
سحر
پاسخ
مامان لي لي
28 آبان 92 19:16
سلام سحري جونم به باران بگو ديگه بهت سحري نگه تو فقط سحري خودمي😭😭😭😭😭😭 خواهري نبينم دلت و شكونده باشن، در دهن مردم فضول رو نميشه بست، به كسي چه كه تو بچه داري يا نداري ميخواي داشته باشي يا نه بابا مردم خودشون هزار تا گرفتاري دارن چه جوري دلتون مياد يه مشكل به مشكلاشون أضافه كنيد؟؟ واقعا كه خدارو به همين شباي عزيز قسم ميدم دل هركس كه دل خواهر من و شكونده را بشكونه
سحر
پاسخ
فدای دوس جونی مهربون خودم بشم من
مامان لي لي
28 آبان 92 19:27
نردبان دلم شکستہ است میشود براے من کمے دعا کنے یا اگر خدا اجازہ میدھد کمے بہ جاے من خدا خدا کنے راستش دلم مثل یک نماز بین راہ خستہ و شکستہ است میشود براے بیقرارے دلم سفارشے دعا کنے
سحر
پاسخ
fariba
28 آبان 92 21:26
سلام عزیزم.ناراحت نباش فضولی واسه بعضی آدما یه سرگرمیه.اصلا توجه نکن میدونم سخته اما امکان پذیره.دنیا هم انقدا که میگی بد نیست بخدا.درسته بعضی وقتا خیلی سخت میگذره اما همیشگی نیست.منم مثل شما درسم تموم شده و الاف تو خونه میچرخم.ناراحت نباش مثل خودت زیادن گلم
سحر
پاسخ
ثمره
29 آبان 92 0:24
سلام سحرجونم خوبی خواهر واااااااااااااااااای امان از حرف مردم امان ولکون نیستن که تا از زبون خودت نشنون دست از سرمون برنمیدارن... ایشالله ه لطف خدا مامان میشی عزیزم
سحر
پاسخ
ممنونم مهربونم
مامان لي لي
29 آبان 92 11:55
بپاس خوبیهایت هربارکه ازذهنم میگذری لبخندپرمهرخدارابرایت آرزومیکنم.
سحر
پاسخ
عاشقتم نازنینم
عطی
29 آبان 92 12:02
ای خدااااااااا چرا هیشکی نیست به این جور آدما بگه آخه به شما چه ما چرا بچه نمیاریم؟ به قول ثمره جون تا از دهن خودمون نشنون ول کن نیستن. سحر جونم انشالله به زودی زود به کوری چشم همه اونا ما هم مامان میشیم به امید آن روز عزیزم انشاالله هم به زودی مامان میشی و هم یه کار خوب پیدا میکنی عشقممممم
سحر
پاسخ
فدای تو مهربونم برم من عزیزم ایشالااااا
باران
29 آبان 92 14:30
مامان لی لی حسودی نکن سحری خواهرمه لطفا"
سحر
پاسخ
فدای شما دوست جونی های مهربون که جای خالی خواهرم رو پر میکنید دوستتون دارم بخدا
مامان لي لي
30 آبان 92 22:08
....................................................................... ....................................................................................@@@@@.. ..........................................................................................@........ .........................................................................................@........ .........................................................................................@....... .........................................................................................@........ ........................................................................................@....... ..................................................................................@@@@@.. .....................................@@@.......@@@................................... ...................................@@@@.....@@@@............................. ..................................@@@@@..@@@@@.......................... ...................................@@@@@@@@@@........................ ....................................@@@@@@@@@...................... .......................................@@@@@@@..................... .........................................@@@@@..................... ............................................@@@..................... ..............................................@..................... .................................................................. .........@................@................................. .........@................@.............................. .........@................@............................ .........@................@.......................... ..........@..............@........................ ...........@............@...................... .............@........@................... ...............@@@....................
سحر
پاسخ
.....................................@@@.......@@@................................... ...................................@@@@.....@@@@............................. ..................................@@@@@..@@@@@.......................... ...................................@@@@@@@@@@........................ ....................................@@@@@@@@@...................... .......................................@@@@@@@..................... .........................................@@@@@..................... ............................................@@@..................... ..............................................@.....................
مامان لي لي
30 آبان 92 22:16
باران جوني سحر جوني خواهرمه، عزيزمه، دوستمه خواهر توأم باشه اما فقط من بش بگم سحري باشه دوست باشيم ديگه😘😘😘😘
سحر
پاسخ
قروبنت برم من المیرا جووووووووووووووووونم
ســــــــــــــــحر
1 آذر 92 15:16
سلام عزیزم ادرس وبلاگم تغییر دادم خواستم بدونی وتو لینکات اصلاح کنی پیشم بیا
دایی نی نی ها
1 آذر 92 18:12
باسلام وتبریک به خاطر وبلاگ قشگتون اگه وبلاگ نی تون ازاین هم زیبا تر بشه این کار به ما بسپارید ساخت آلبوم عکس نی نی شما از یک ماهگی تا الان وحرکت عرضی اون در بالای وبلاگ برا مشاده بازدید کنندگان درضمن اگه دوس دارین لینکدونی عکس نی نی هم داشته باشیددروبلاگ طرف چپ پایین و تکون خوردن عکس با رفتن موس روی عکس همه این کارها فقط با 5تومن برای مشاهده نمونه کارها به وبلاگ ما مراجعه کنید نحوه گرفتن پول بصورت شارژ میباشید که بعداز تحویل سفارش گرفته میشود چنانکه قصده سفارش دارید در بخش نظرات وبلاگ به ما اطلاع بدین یا بصورت ایمیل باما در تماس باشید ramin_9515@yahoo.com
مامان لي لي
1 آذر 92 19:16
█♥█¤•-----------•¤♥♥۞ ۞ ♥♥¤•-----------•¤ ♥♥______$$$$$_______$$$$$______♥♥ ♥♥____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____♥♥ ♥♥___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___♥♥ ♥♥___$$$$$$$$$$$♥$$$$$$$$$$$___♥♥ ♥♥____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____♥♥ ♥♥______$$$$$$$$$$$$$$$$$______♥♥ ♥♥________$$$$$$$$$$$$$________♥♥ ♥♥__________$$$$$$$$$__________♥♥ ♥♥___________$$$$$$$___________♥♥ ♥♥____________$$$$$____________♥♥ ♥♥_____________$$$_____________♥♥ ♥♥______________$______________♥♥ █♥█¤•-----------•¤♥♥۞ ۞ ♥♥¤•-----------•¤ دوستت دارم ***********************
سحر
پاسخ
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان لي لي
1 آذر 92 23:02
دلهره هايت را ازياد ببراينجا دلي هست كه براي آرامشت دستي به آسمان دارد
سحر
پاسخ
فدای این دل مهربون
ســــــــــــــــحر
2 آذر 92 0:18
ممنون که اومدی
سحر
پاسخ
باران
2 آذر 92 10:28
مامان لی لی لجمو در نیار/سحری سحری سحریییییییییییییییییییی
سحر
پاسخ
باران
2 آذر 92 10:29
سحر
پاسخ
معصومه
2 آذر 92 12:51
عزیز دلم من آرزوم برات هر اونچه هست که خودت آرزویش را داری امیدوارم شادباشی و از اومدنت به وبم مسرور شدم بوس
سحر
پاسخ
مامان لي لي
2 آذر 92 19:06
خصوصي داري😘😘😘😘
مامان لي لي
2 آذر 92 21:08
¸.•)´ (.•´ *´¨) ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•` *(`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´) ★★◄███▓▓ آرزومــــــــــــنـد آرزوهای قـشـنــــــــگـتـم سحري جون▓▓███►★★ (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)•.¸)`' •.¸) ¸.•´•.¸)`' •.¸) ( `•.¸ `•.¸ ) ¸.•)´ (.•´ஜ
سحر
پاسخ
ممنونم خواهری گلم