عشق بی پایان من و همسریعشق بی پایان من و همسری، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

زود بیا کوچولو

بالاخره تشریف فرما شدن

1392/9/10 11:31
نویسنده : سحر
718 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از 80 روز پری خانوم تشریف فرما شدن. حال خوشی ندارم اصلا ، انگار می خواد عقده ی این 80 روز رو خالی کنه. خیلی بی حال و کسلم، دردم که نگووووووووووووووو. خودمونین عجب چیز مزخرفیه اومدن و نیومدنش عذابه.همیشه چند روز قبل از اومدن پری خانوم احساس بدی بهم دس میده از خودم بدم میاد احساس میکنم همه چیز و همه کس علیه منن، توهم توطئه میزنم همش دوس دارم نق بزنم و حرفم رو به کرسی بشونم خودمم از رفتارم بدم میاد اما چه کنم که دست خودم نیس. همیشه حالم بد میشه ولی این دفعه احساس میکنم خیلی خرابم دلم می خواد همش گریه کنم و همش بغض دارم اصلا نمی دونم چمه. خوب خوبه که حداقل اومد و دلشوره اونو ندارم..........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان لي لي
25 مهر 92 17:48
عزيزم بازم خدا خواهر گل آت را رحمت كنه و اميدوارم زود زود مامان بشي.💐💐💐💐😘😘😘


ممنونم مهربونم
نیلوفر
25 مهر 92 18:59
مواظب خودت باش عزیزم. نذار یه پری به این راحتی به هم بریزه تورو.

میدونم که خیلی محکمتر از این حرفهایی. منم این حالتها رو قبل از پری دارم. الکی میزنم زیر گریه و با همه دشمنم. طبیعیه. دوسه روز دیگه میگذره دوباره سرحال میشی


فدات شم نیلو جونی
مامان لي لي
26 مهر 92 23:43
ماماني جوني تورو خدا غصه نخور كه هنوز نيامدم پيشت به خدا ميام ولي يكمي صبر كن بازم، آخه وقتي از اين بالا عشق آسموني شما و بابا رو ديدم كه عشق اول و آخر هم هستين دلم نيامد زودي بيام و محفل دوتاييتون و سه نفره كنم، مامان سحرم من يكم وايسادم توآسمون تا شما و بابا از عشق دونفرتون بيشتر لذت ببريد چون وقتي من بيام تمام حواس و عشقتون ميدين به من ، از اونجايي كه عاشقتونم ميخوام طي يك عمليات غافلگيرانه بيام تو دل مامان سحر و بشم مهمون دلش و صاحب خونه ي قلب مامان و بابا، مامان به خدا زوده زود ميام صبر كن يكم تا خدا اجازه خروجم از آسمون و ورودم به زمين و بده بعد من بدو بدو ميام 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

عـــــــــــــزیــــــــــــزم تو خیلی خوبی خیلی خوشحالم که باهات آشنا شدم
مامان ازاده
27 مهر 92 15:03
حال دوست گلم چطوره؟
عزیزم مثل همیشه محکم باش-ممنون که به وبلاگمون سر میزدی

قربونت برم آزاده جونی خوبم تو خوبی؟ شیر پسرت چطوره؟
مامان لي لي
27 مهر 92 22:16
چهل روز چهل تا أنعام نذر كن كه خدا اگه صلاح ميدونه يه بچه ي سالم و جيگر نصيب آت كنه
روزي يكبار أنعام رو ميخوني تا چهل روز
اما عشقم از بسم الله تا انتهاش و بايد بي وقفه بخوني نبايد وسطش بلند شئ يا چيزي بخوري يا حرف بزني يا....
مطمئن باش خداي مهربون اگه صلاح بدونه حاجت روات ميكنه و من اميدوارم صلاح بدونه سحر نازم


حتما این کار رو می کنم لی لی جون مهربونم
عطی
28 مهر 92 10:29
سلام سحر جونم خوبی عزیزم?
منم همیشه چن روز مونده به پری همینجوری میشم الانم اینجوریم هنوز چیزی نشده داد و نق میزنم همسری که بیچاره جرات نداره حرفی بزنه.
عزیزم خودتو نگران نکن و محکم باش همه این روزا میگذره و فقط ما باید صبرمونو زیاد کنیم.
مراقب خودت باش عزیز دلم.

عطی جونم مرسی که بهم سر میزنی
مامان لي لي
28 مهر 92 23:30
سحرم سلام
ماماني مهربونم
ممنونم كه بم سر ميزني عشقم💐💐💐


خیلی دوستت دارم المیـــــــــــــــرای مهربونم
مرمر
29 مهر 92 1:14
دقیقا منم پری میشم حالم همینه اه اصلا متنفرم ازش
از وقتی ارتین بدنیا اومده نشدم ایشالله تا دوساش نشم متنفرم
دوست جونم همیشه برات دعا میکنم


فدات بشم دوست خوبم آرتین جووووووووونم رو ببوس
باران
29 مهر 92 9:18
سلام سحرجون/واقعا چرا این همه خودمون رو جونمون رو میزاریم کنا ر تا بخوایم به یکی جون بدیم منکه دیگه خسه شدم توهم ادامه بده ولی خودت رو عذاب نده.دوستت دارم

فدات شم بارانم آره واقعا چرا... نه عزیزم منم دیگه بیخیال شدم خودش داد که هیچ اگرم نداد بازم هیچ
مامان خانومی
30 مهر 92 0:04
خانومی دوست داشتی همیشه سر بزن

من سر نمیزم رسمم اینه

اونی که هوس منو بکنه خودش میاد کلیدشم داره




چشم عزیزم


مامان لي لي
30 مهر 92 2:04
بی اختیار درخاطرم هستی...شایدهمین باشد معنای دوست داشتن!


ممنونم مامان لی لی مهربون
باران
30 مهر 92 11:55
عزیزم سحر سلام ممنون جویای حالم شدی ولی چی بگم گلم.میدونی مشکل ما آدما چیه که گاهی فک میکنیم اونقدر بدبخت شدیم که دیگه از این بدتر نمیشه ولی خیلی ها از ما بیشتر تو سختین و جیکشونم در نمیاد من نمیدونم از کدوم دسته ام ولی خب میدونم گاهی از دست این دنیا سرمو میخوام بزنم به سنگ لهب وخلاص شم باز سکوت میکنم وآروم میشم میگم خدا هست ورنجامو میبینه پس حتما یه روزم دستامو محکم میگیره.همین عزیزم فقط دلم گرفته

فدات شم باران جان خدا با ماست خدا بزرگه درس میشه همه چیز غصه نخور خانومم
بهاره د
1 آبان 92 0:38
سلام سحر جون ممنون که جویای احوالمی این روزها حال خوبی ندارم نمیدونم چم شده دلتنگم خستم از همه مهمتر با اینکه خدا هست ولی تنهام
باران
1 آبان 92 9:59
برو خصوصی داری
fariba
1 آبان 92 11:41
سلام عزیزم.وبلاگ جالبی داری.انشالله به زودی طعم شیرین مادر شدن رو بچشی


خوش اومدی عزیزم ممنونم
fariba
1 آبان 92 23:58
سلام مجدد.ممنون که به من سر زدی.بنده هم شمارو لینکیدمانشاالله بزودی خبر نی نی دار شدنتو بشنویم ایشاالله به حق این شب عیدی


ناناز
26 آبان 92 20:27
سلام عزیزم الان با وبت اشنا شدم عزیم ایشالا به حق همین ماه عزیز به زودی زود مامان بشی و دیگه منتظر این پری لعنتی هم نباشی
سحر
پاسخ
ممنونم عزیزم