عشق بی پایان من و همسریعشق بی پایان من و همسری، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

زود بیا کوچولو

خدایاااا شکرت

1392/9/17 22:31
نویسنده : سحر
875 بازدید
اشتراک گذاری

اول از همه از خدای خوب و مهربونم تشکر میکنم بعد هم از شما عزیزان که با دل های پاکتون آوا رو دعا کردین و خدای مهربون این دستها رو خالی برنگردوند و خدارو شکر آوای نااااااااااااز خاله از بیمارستان مرخص شد و دل المیرای نازنینم شاد شد. خدایاااااااااااااااااااااااااااااا شکرت

قلبقلبقلبقلبهوراهوراهوراهوراهوراهورا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (39)

fariba
17 آذر 92 22:43
خدارو هزاران بار شکر.انشاالله همیشه سالم باشه و در پناه حق
مامان لي لي
18 آذر 92 1:02
يه نصيحت دوستانه: نگاهي رو باور كن كه وقتي ازش دور شدي منتظرت بمونه درست مثل نگاه خودت كه منتظر من و اوايي موند........ دوستت دارم💓
سحر
پاسخ
فدای تو خواهری
رها
18 آذر 92 9:15
خدا شــــــــــــــــــــــــــــکر خیلی خوشحال شدم به سلامتی
سحر
پاسخ
فداااااااااااای تو مهربونم
باران
18 آذر 92 10:35
الحمدالله رب العالمین
سحر
پاسخ
فدای باران با محبتم بشم من
معصومه
18 آذر 92 12:31
عزیز دلم خیلی مهربونی ممنونم بهم سر میزنی کوتاهی های من رو در بازدید از وبللاگت ببخش خانووووومی
سحر
پاسخ
نیلوفر جون
18 آذر 92 12:33
خدایا هزاربار شکر
سحر
پاسخ
ســــــــــــــــحر
18 آذر 92 12:44
سلام بهترم شکر
سحر
پاسخ
خداروشکر عزیزم مراقب خودت باش
پرتو
18 آذر 92 13:07
واقعا خدایا شکرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت عزیزم خیلی خوشحال شدم انشاالله آوای عزیزم کنار پدر و مادرش سالیان سال شاد و سلامت زندگی کنه الهی آمین
سحر
پاسخ
فدااااااااای تو پرتو جونم
شیما
18 آذر 92 14:01
چه خبر خوبی خدا رو شکر سحر جون خودت چه خبر خوبی
سحر
پاسخ
فدات شم شیما جونم مرسی منم بد نیستم خوبم خداروشکر ممنون که بهم سر میزنی
مامان لي لي
18 آذر 92 20:56
قهر بشم؟؟؟
سحر
پاسخ
من دق میکنم قهر کنی تو
مامان لي لي
18 آذر 92 21:22
فقط به خاطر كامنت خصوصي تو پست و ويرايش كردم آجي....... ميدونستي عاشقتم
سحر
پاسخ
فدات شم خواهرگلم بخدا شوخی کردم باهات فدای همه مهربونیت بشم من. خدا شاهده محض خنده بود فقط
نیلوفر
18 آذر 92 23:25
خداروشکر. انشااله زودی خودت باردار بشی زایمان کنی و نینی خودت و بیاری خونه عزیزم.
سحر
پاسخ
فدات شم نیلو جونم
مامان ستاره
19 آذر 92 2:23
سلام عزیز دلم .. خوبی .. از بابت کامنت هات بی نهایت ممنونم عزیزم ... ... سحر جون من اومدم تا ازت خدا حافظی کنم چون دیگه نمی خوام به وبلاگ نویسیم ادامه بدم وبلاگمو حذف نمی کنم ولی دیگه پست هم نمی خوام بزارم ... چقدر به خودم بابت نی نی امیدواری بدم شاید بگی هر چی خدا بخواد درسته عزیزم ولی تا کسی جای من نباشه نمی تونه این خلا رو احساس کنه ... میام و به وبلاگاتون سر می زنم ولی دیگه چیزی نمی نویسم تا زمانی که نی نی بیاد تو دلم و بیام خبر خوش بزارم ... عزیز دلم حالم خوبه شاد شاد هستم فقط نمی خوام دیگه پست بزارم. از اینکه تو این مدت دوستای خوب و گل و مهربونی مث شما ها پیدا کردم خدا رو شکر می کنم بازم می گم میام سر می زنم ولی پست نمی زارم پس به خاط اینکه شرمنده محبتهاتون نشم و دلگیر نشید ازم دیگه برام نظر نزارید چون جواب نمی دم عزیزم فقط خودم میام به وبلاگ های شما و براتون نظر می زارم ... خیلی خیلی خیلی دوستتون دارم ... اگه بدی از من دیدی حلالم کن عزیزم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
سحر
پاسخ
فدای تو خواهر گلم هر جور راحتی عزیزم ولی مارو تنها نذار بیا نظر بذار برامون دلم برات خیلی تنگ میشه جز خوبی ازت هیچی ندیدم خواهرم
مامان بردیا(عالمه)
19 آذر 92 2:29
سلام سحرم خوبی؟دله منم تنگ شده واست
سحر
پاسخ
مامان بردیا(عالمه)
19 آذر 92 2:29
گلم خصوصی
سحر
پاسخ
چشم خانومی اومدم
مامان آوا
19 آذر 92 9:32
سلام سحر جون خوبی عزیزم ──██────(▒)(▒) ──██───(▒)(♥)(▒) ─▄██▄▄█─(▒)(▒) ─── ─── ▄███▄ ─── ──███─███─(▒)(▒) ─── ──▀██▄██▀(▒)(♥)(▒) ─── ────███───(▒)(▒) ─── ─────── ▀██─██▀ ─── ──────── ██─██─(▒)(▒) ─── ──────── ▀█▄█▀(▒)(♥)(▒) ─── ──────────▀───(▒)(▒) ─── ────────── -─██▀▀▀█ ─── ──(▒)(▒)──────██▄█──(▒)(▒) ─── ─(▒)(♥)(▒───-──██▀█─(▒)(♥)(▒) ─── ──(▒)(▒)──────██▄▄▄█(▒)(▒) (¸.•´¸.•*´¨) ¸.•´¸.•*´¨) (¸.•´¸.•*´¨) (¸.•´¸.•*´¨) ─── ────────-── -─██▀▀▀█ ─── ──(▒)(▒)──---─ ─██▄█──(▒)(▒) ─── ─(▒)(♥)(▒) ─-----─██▀█─(▒)(♥)(▒) ─── ──(▒)(▒)──────██▄▄▄█(▒)(▒) ─── ─────── ▀██─██▀ ─── ──────── ██─██─(▒)(▒) ─── ──────── ▀█▄█▀(▒)(♥)(▒) ─── ──────────▀───(▒)(▒) ─── ─── ▄███▄ ─── ──███─███─(▒)(▒) ─── ──▀██▄██▀(▒)(♥)(▒) ─── ────███───(▒)(▒) ─▀██▀ ──██────(▒)(▒) ──██───(▒)(♥)(▒) ─▄██▄▄█─(▒)(▒)
سحر
پاسخ
قربونت برم مژده جونی مرسی بهم سر میزنی. دوستت دارم
مامان بردیا(عالمه)
19 آذر 92 11:06
خصوصی گلم
مامان لي لي
19 آذر 92 15:00
'تو صورت آدمها؛ که یه زمانی صمیمیت و صداقت رو روایت میکرد، روزگاری آینه ای بود به نان چشم! آینه ای که همه اونچه که باید می فهمیدی توش پیدا بود، اما حالا نمیدونم اون آینه زنگار گرفته، یا واقعأ دیگه چیزی برای فهمیدن تو دلها نیست! نمیدونم دیگه چشمها چشم نیستن، یا دلها دل نیستن!
سحر
پاسخ
عاااااااااااااااااااااشقتممممممممممممممم دخمل
مامان لي لي
19 آذر 92 15:01
🌺🌺🌺عزيزمي...خواهرمي...دوستمي .... عشقمي شديداً😘😘😘😘😘
سحر
پاسخ
قربونت برم من خودم تنهایی
مامان عروسک
19 آذر 92 18:43
خداااااااااااااایااااااااااااا شکررررررررررررررتتتتتتت. ممنون که دل مامان آوایی رو شاد کردی. سحر جووووووووونم همیشه خوش خبر باشی عشقمممممممم خیییییییییلی خوشحال شدم راستش خیلی نگران آوا جون بودم ولی ببخش نتونستم بیام سر بزنم. دوووووووووست داااااااااااااارم سحر جوووووووووونم
سحر
پاسخ
فدای تو خاااااااااااانووووووووومی. عاشقتم من
مامان بردیا (عالمه)
19 آذر 92 22:32
خوبی سحر جونم ؟مرسی از راهنماییات گلم عشقمییییییییییییی
سحر
پاسخ
فدای تو مهربونم تو خوبی؟
مامان بردیا (عالمه)
19 آذر 92 22:33
خصوصی
سحر
پاسخ
ســــــــــــــــحر
20 آذر 92 0:03
سلام عزیزم ممنونم که بفکرمی مرسی
سحر
پاسخ
فدای تو عزیزدلم زود برو دکتر خانومی
مامان بردیا(عالمه)
20 آذر 92 2:30
خصوصی
سحر
پاسخ
ثمره
20 آذر 92 13:30
خدایاشکرت
سحر
پاسخ
مامان بردیا(عالمه)
20 آذر 92 14:14
سحرم خوبی دلم واست تنگیدهههههههههههخصوصی
سحر
پاسخ
قربونت برم من عزیزدلم
مامان پارسا و پرهام
20 آذر 92 15:17
سلام دوست عزیز من و شما از دوستای مشترک ستاره جون هستیم چون ستاره جون دیگه نمیخواد تو وبش مطلب بزاره من براش یه پست تو صفحه خودم گذاشتم خیلی خوشحال میشم بیای و نظرتو بنویسی تا ستاره جونم ببینه ماچقدر دوستش داریم
سحر
پاسخ
سلام عزیزم چشم حتما خیلی کار خوبی کردی ممنون که خبرم کردی
راضیه
20 آذر 92 15:42
واییییییییییییییی خیییییییییییییییلی خوشحال شدم خدا جونم شکرت گلم خودت خوبی
سحر
پاسخ
فدات بشم عزیزم خوبم تو خوبی؟
مامان لي لي
20 آذر 92 17:22
سحري بيا خصوصي
مامان لي لي
20 آذر 92 17:25
خصوصي💐💐
ازاده مامان آرتین
20 آذر 92 18:12
خدا رو شکر
سحر
پاسخ
مامان آوا
20 آذر 92 18:57
سحر
پاسخ
ســــــــــــــــحر
20 آذر 92 20:20
سلام عزیزم ممنون از اومدنت ولی خبری نیست بنویسم
سحر
پاسخ
شمیم
21 آذر 92 0:34
ان شاء الله همیشه سلامت باشه . ما در مرحله ی انتظار در ناکیم . گفته بودن یک هفته تا حداکثر دو ماه بعد شورا نی نی مون رو می بینیم ولی الان دو ماه و نیمه و هنوز هیچ خبری نیست . خیلی محتاج دعایم .
سحر
پاسخ
ایشالا که خیلی زود لحظه موعود فرا میرسه عزیزم
مامان لي لي
21 آذر 92 2:53
خدايا!سرده اين پايين، ازاون بالا تماشاکن، اگه ميشه فقط گاهی بيا دست منو "ها"کن! خداياسرده اين پايين،ببين دستامو ميلرزه،ديگه حتی همه دنيا به اين دوری نمی ارزه!کسی اينجانمیبينه، که دنيازيرچشماته، يه عمريادمون رفته، زمين دارمکافاته! خدايا!وقته برگشتن، يه کم بامن مداراکن، شنيدم گرمه آغوشت، اگه ميشه منم جاکن؟!
سحر
پاسخ
مامان بردیا(عالمه)
21 آذر 92 11:13
سحر جونم خوبی نیستی؟
سحر
پاسخ
فدت شم ممنون. سرما خوردم بدجور عالمه جان
مامان بردیا(عالمه)
21 آذر 92 15:34
خوب استراحت کن زود خوب شی
سحر
پاسخ
fariba
24 آذر 92 13:34
عزیزم بدو کمک
سحر
پاسخ
اومدم خانومی
سولماز
25 آذر 92 12:36
سحر جونم شرمنده پیامتو الان دیدم در مورد آوا ببخش که بی خبرت گذاشتم گلم در ضمن با اجازه لینکت کردم
سحر
پاسخ
فدای تو ممنونم عزیزم من هم لینکت می کنم