عشق بی پایان من و همسریعشق بی پایان من و همسری، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

زود بیا کوچولو

شادم

1392/9/21 14:15
نویسنده : سحر
508 بازدید
اشتراک گذاری

وااااااااااااااااااااااااااااااااای خدایا خیلی خوشحالم خیلی خیلی زیاد. خدا دوستت دارم خیلی خیلی زیاد.

هوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهورا

چند روزی بود که دوست نازنینم نیلوفر عمل انتقال جنین رو انجام داده بود و تا امروز باید استراحت میکرد. و من هر روز بهش سر میزدم و نگرانش بودم ولی نظر نمیذاشتم که بهش استرس وارد نکنم امروز از صبح اومد پای نت ولی متاسفانه مشکل داشت و باز نمیشد تا اینکه بالاخره باز شد زودی رفتم سراغ نیلوفر و با پستی که گذاشته بود از صمیم قلبم خوشحال شدم و الان دارم این پست رو با اشک شوق می نویسم........ نیلوفر جونم نمی تونم احساسم رو بیان کنم ولی خیلی خوشحالم خیلی احساس خوبی دارم و صمیم قلبم بهت تبریک میگم از خدا می خوام که این 9ماه رو با سلامتی سپری کنی و از این لحظات شیرین لذت ببری.

اشک اجازه نمیده چیزه دیگه ای بنویسم

قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

مامان بردیا(a)
21 آذر 92 16:27
خدارو شکر سحر جون
سحر
پاسخ
مامان لي لي
21 آذر 92 16:49
'دلم تنگ شده واسه قصه های قدیمی مادر بزرگ که توش آدم خوبه سختی میکشید، اذیت میشد، دنیا سر ناسازگاری باهاش داشت، همه درها به روش بسته بود امّا جوونمرد بود و راستگو و بی شیله پیله وآخرقصه همه چیز جور میشد وسختی ها تموم میشد وحق به حق دار میرسید! حیف که قصه های امروز پُر شده از آدمهای مثلأ زرنگِ نامرد!'
سحر
پاسخ
مامان لي لي
21 آذر 92 16:51
عزيزم از طرف منم به نيلوفر جون تبريك بگو انشالله به سلامتي..... انتظار شيرين آت مبارك نيلوفر جون
سحر
پاسخ
چشم عزیزم
نیلوفر
21 آذر 92 17:11
مرسیییییییییی عشقممممممم انشااله به زودی روزی خودت عزیزمممممممممممممم
سحر
پاسخ
فدااااااااااااااااااای توووووووو مامان نیلو
بهار د
21 آذر 92 18:57
سحر مهربونم ایشالله روزیه خودت گلم هر چه زودتر این روزها رو ببینی و لذتشو ببری برات بهترین ها رو ارزو دارم
سحر
پاسخ
همینطور تو دوست گلم
معصومه
21 آذر 92 20:11
عزیزم قسمت خودمون انشاللله بهش تبریک بگووووووووووووووووووووووووووووووو خدا حافظ نی نیش باشه انشاللله
سحر
پاسخ
همین طور تو نازنینم
مامان ستاره
21 آذر 92 23:45
عزیز دلم انشاالله به زودی خبر مامان شدن خودت رو میزاری خدایا شکرت .....
سحر
پاسخ
ایشالا خبر بارداری تو ستاره جوووووووووونم مرسی که بهم سر میزنی بازم بیا دلم برات تنگ شده
ســــــــــــــــحر
22 آذر 92 0:43
سلام عزیزم منم بهش تبریک میگم انشاالله بسلامتی بدنیا بیان
سحر
پاسخ
نیلوفر جون
22 آذر 92 1:20
خدایا شکر که دل همه ای ما رو شاد کردی
سحر
پاسخ
مامان آوا
22 آذر 92 1:43
فدای دل مهربون تو که اینقد هوای دوستاتو داری عزیز دلم انشالله همه ی آدمهایی که هر آرزوی خوبی دارن بهش برسن مخصوصا واسه تو دوست گلیم
سحر
پاسخ
قربون تو مامانی خوشگل بشم من
ثمره
22 آذر 92 1:46
خدايا شكر كه نيلوجونم به ارزوي قشنكش رسوندي…سحرجونم ايشالله خبربارداريتو بشنوم…
سحر
پاسخ
همچنین تو ثمره جونم
مامان لي لي
22 آذر 92 1:56
خدایا صبرم با دردم نمیخواند، صبری که دادی تمام شد اما.....دردم باقیست!
سحر
پاسخ
مامان لي لي
22 آذر 92 1:58
سحري من چقدر خوش شانس ام كه دو تا سحر تو زندگيمن يكي از يكي ماه تر
سحر
پاسخ
تو انقد خوب و نازی که 10تا سحرم کفایت نمیکنه عشقم چه برسه به 2 تا که اونم یکیش من باشم
مامان لي لي
22 آذر 92 1:59
براي آجي عزيزتر از جون خودم
سحر
پاسخ
فدای تو مهربونم
شیما
22 آذر 92 13:32
خدا رو شکر مبارکش باشه ایشالا ایشالا قسمت خودت سحر جون
سحر
پاسخ
همچنین تو عزیزدلم
نویسنده منم یه هدیه میخام از خدا
22 آذر 92 13:53
ماروهم لینک کنین و برامون دعا کنین.که خیلی دلمون گرفته
سحر
پاسخ
انشالا که به مراد دلتون برسید حتما با افتخار لینک شدید
مامان لي لي
22 آذر 92 16:53
دلم نه عشق میخواهد نه دروغهای قشنگ،...... نه ادعاهای بزرگ نه بزرگهای پرادعا،....... دلم یک فنجان چای میخواهد و یک "دوست" که بشود با أو حرف زد و پشيمان نشد! درست مثل توووووو
سحر
پاسخ
فدای تو دوست گلم
مامان لي لي
24 آذر 92 1:48
خواهري خصوصي داري
سحر
پاسخ
باران
24 آذر 92 11:10
خصوصی
سحر
پاسخ
darya
24 آذر 92 12:35
سلام عزیزم خیلی خوشحال شدنم برا دوستت ان شالله خبر بارداری خودت عزیزم خوشحال میشم با هم در ارتباط باشیم
سحر
پاسخ
ممنونم عزیزم با افتخار لینک شدی
مامان ستاره
24 آذر 92 13:23
سلام دوست مهربون و با وفای من حالت خوبه ، ممنون که فراموشم نکردی و بهم سر زدی خیلی خیلی خیلی خوشحالم کردی عزیزم .... دوستت دارم خیلی زیاد .. قربون مهربونیت عزیزم
سحر
پاسخ
همیشه بهت سر میزنم عشقم فدای تو بشم من
مامان عروسک
24 آذر 92 19:19
خدایا شکرت. سحر جوووووووووونم انشالله قسمت خودت باشه و بیام و خبر مامان شدنتو بخونم عزیزم.
سحر
پاسخ
همچنین تو دوست نازنینم
مامان بردیا(a)
24 آذر 92 22:16
چطوری عسلمممممممممممم؟دلم برات تنگیده اخه نبودم
سحر
پاسخ
فدات شم کجا بودی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دلم منم برات تنگ شده
مامان لي لي
25 آذر 92 4:27
کافه چی قهوه بیار تلخ تلخ دروغ هایش آنقدر شیرین بود که هنوز دلم را میزند...
سحر
پاسخ
مامان بردیا(a)
25 آذر 92 12:18
خدا نکنهخونه مامانم اینادلشون تند تند واسه بردیا تنگ میشه بردیا داره دندون در میاره اذیت میکنه رفتم دو روز اونجا
سحر
پاسخ
خوب کاری کردی عزیزدلم ایشالا همیشه تو شادی و مهمونی
مامان بردیا(a)
25 آذر 92 12:19
یه پستم از خودت بزار حالت خوبه
سحر
پاسخ
چشم عزیزم میزارم. خوبم نگران نباش
مامان لي لي
26 آذر 92 3:28
وقتی خاطره های آدم ها زیاد میشه , دیوار اتاقشون پر از عکس میشه , اما همیشه دلشون واسه اونی تنگ میشه که نمی تونن عکسشو به دیوار بزنن...
سحر
پاسخ
مامان لي لي
26 آذر 92 3:29
سحرم الاهي فداي دلت بشم تو مامان ميشي و من از حس زيباي خاله شدن براش مينويسم نميدوني اون روز بهترين روز زندگي منه
سحر
پاسخ
فدااااااای تو نازنینم برم دعا کن المیرا
مامان لي لي
26 آذر 92 3:31
سحري خوبي؟؟؟ همه چي روبه راهه؟؟؟ حس ميكنم يكمي گرفته اي........ نكنه باز زدي تو فكر و خيال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به خدا قهر ميكنم باهاتاااااااا البته قهر كه نه چون من بي تو ميميرم سحري جون من فكر و خيال ممنوع
سحر
پاسخ
نه توروخدا قهر نکن چشم سعی میکنم فکر و خیال نکنم. چند روزیه دلم گرفته نگرانم نباش عزیزدلم
مامان بردیا(a)
26 آذر 92 11:18
خصوصییییییییییییییییییییی
سحر
پاسخ
فدااااااااااااااااااااااای تو نااازنینم
مامان دنیا
30 آذر 92 15:53
الهی من فدای تو با اون قلب مهربونت بشم ایشالا تو هم مثل نیلوفر جون زود زود مامان میشی عزیزم
سحر
پاسخ
همچنین تو عزیزم