عشق بی پایان من و همسریعشق بی پایان من و همسری، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

زود بیا کوچولو

غصه ها

1392/4/11 21:58
نویسنده : سحر
785 بازدید
اشتراک گذاری

چقد سخته آدم چیزایی و حرفایی و غصه هایی تو دلش باشه و هیچ کس درکش نکنه، هیچ کس نفهمتش، اصلا کسی نباشه که آدم دردش رو بهش بگه. ناراحت دارم دق می کنم. دلم تنگه نمی دونم واسه چی و یا کی؟ ولی دلم می خواد نفسم قطع بشه دلم می خواد هیچ چیز از این دنیای مادی رو احساس نکنم دلم می خوام بخوابم خوابی که بیداری نداشته باشه!!!!!!!!!!! آخه خدااااااااااااااااااا جوووووووووون مگه دل من چقد گنجایش داره که انقد غصه میریزی توش؟؟؟؟؟؟!!!!!!!! خسته ام خدا جون خسته از همه نا ملایمتی های روزگار. احساس پوچی می کنم احساس می کنم..... اصلا احساسات من چه اهمیتی داره؟ واقعا چه ارزشی داره؟ آآآآآآآآآآآآآآآخ که چقد غصه تو دلم هست! آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآخ خستم خدااااااااااااااااااااااااااا خستم خیلی خستم........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

عاطفه
12 تیر 92 1:49
خانمی اینقد ناراحت نباش......منم گریه کنمممم
امیدت به خدا باشه تنها کسی که میتونه تو رو به خواسته هات برسونه.....
ای خدا جونم یه نی نی ناز وخشمل به این دوست ما بده.....
آمین

عزززززیززززززم ممنون به خاطر دعای قشنگت
شیما
12 تیر 92 10:44
سحر جون گلم غصه نخور میدونم چی میگی کامل درکت می کنم ولی اگه انقدر غصه بخوری به جای اینکه کوچولوت بیاد ازت دورتر میشه
فقط از خدا بخواه و دیگه دلت رو آروم کن و غصه نخور هر وقت خودش بخواد بهمون میده اگه نداده چون به صلاحمون نبوده و هنوز نوبتمون نرسیده مطمئن باش یه روزی میاد در حالیکه نی نی بغلته تمام این خاطرات رو دوباره میخونی و به خودت میخندی اون روز زیاد دور نیست پس به رحمت خدا امیدوار باش

شیما جونم ممنون که بهم سر زدی و ممنون بخاطر هم دردیت...

نیلوفر
12 تیر 92 13:46
سحر جون نبینم غصه بخوری

همه مشکلات میگذره و تموم میشه. عمر آدمیه دیگه. یه روزش خوبه یه روزش سخت. ولی همه ش میگذره


مرسی عزیزم
عطی
13 تیر 92 22:51
سلام سحر جونم خوبی؟الهییییییییییییییییی عزیزم غصه نخور انشالله همه چی درست میشه و خدا به تو وبه همه منتظرا نطر میکنه امیدوار باش عزیزم میدونم چی میگی درکت میکنم.شاید به نظر خیلی ها واسه ما هنوز چیزی نگذشته تازه یه سال و نیمه ولی برا من خیلیه.

خیلی خوش اومدی عزیزم ممنون بخاطر هم دردیت
عطی
13 تیر 92 22:52
عزیزم با افتخار لینک شدی.میامو بهت سر میزنم.فدات.

ممنونم عزیزم
بهار د
14 تیر 92 0:46
سلام موفق باشی ممنون که سر زدی انشالله همه حاجت روا بشیم

بازم میام حتما سحر جون






مرسی عزیزم


لی لا
23 تیر 92 1:14
امید وارم شادی بی پایان غم هاتون رو پاک کنه


ممنونم