عشق بی پایان من و همسریعشق بی پایان من و همسری، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

زود بیا کوچولو

من خوبم

1392/4/14 11:03
نویسنده : سحر
602 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم میدونم با نوشته های قبلیم ناراحتتون کردم از هموتون معذرت می خوام و همچنین از همه ی دوستای گلم که برام کامنت گذاشتن دلداریم دادن واقعا ممنونم. دوستای خوب و گلم حال من خوبه دل منه دیگه بعضی وقتا خیلی میگیره ولی بعدش دوباره میگه اشکال نداره سرنوشت ما هم اینطوری نوشته شده دیگه چه میشه کرد جز صبر و امید و توکل...

خدای خوبم بخاطر همه ی ناشکری ها و نا امیدی ها منو ببخش...

کوچولوی نازنینم میدونم که تو الان یه فرشته پیش خدایی برای من و بابایی و همه ی خاله ها دعا کن

                                            

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

عاطفه
14 تیر 92 11:54


عاطفه ی عززززیززززززززززم

مامان ازاده
14 تیر 92 13:27
سحر جون دنیا همینه دیگه-یه روز شادیم یه روز غمگین-به خدا توکل کن-استرس رو از خودت دور کن-استرس واست سمه عزیزم-ایشالا به ارزوت برسی گلم


ممنونم عزیزم،تا دوستای خوبی مثل شما دارم در آرامشم
باران
27 مرداد 92 10:07
سلام سحرجونی خداروشکر که خوبی من هرروز به 3 تا وب حتما سر میزنم یکیشون تویی گلکم/خدا با صابرینه /تو میتونی بازم خودت رو قوی کن/اگر امکانش هست یه سفر برو
باران
29 مرداد 92 16:04
سحری بیا به وبم عنوانش (عزیزکم بارانکم درکاسه من هم ببار)