عشق بی پایان من و همسریعشق بی پایان من و همسری، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

زود بیا کوچولو

عاشقانه ها

1392/4/14 17:48
نویسنده : سحر
628 بازدید
اشتراک گذاری

ای خدای مهربونم می خوام باهات حرف بزنم. می خوام ازت خواهش کنم؛التماست کنم، نه برای این که بهمون بچه بدی نه!!!!!!!!!! اگه صلاحمون بود خودت میدی کاری هم به التماس من نداری.......

                    

خدا جونم اومدم ازت بخوام عشق ما رو ازمون نگیر،اومدم ازت بخوام عشقمون رو روزبه روز بیشتر کنی. اومدم ازت بخوام منو بی پناه نذاری.... آخه می دونی چیه؟!!!!!!!! پناه گاه من فقط و فقط آغوش عشقمه، کلبه ی آرامش من اونجاست هرگز کلبه ام رو خراب نکن خدای خوبم. ای مهربون ترین مهربونااااااااااااااااا چشمای لبریز از عشقش رو هرگز ازم نگیر.

                        

 

خدای خوبم ممنون بخاطرهمـــــــه چیــــــــــــــــــــــــــز.

خدای زیبای من به اندازه ی زیبایی و عظمتت به اندازه ستارگان آسمانت به اندازه ی سنگ ریزه های زمین خاکیت به اندازه ی فاصله کهکشانهایت دوستش دارم.

                     

خداااااااااااااا جونم عشقم را همیشه در پناهت نگه دار.

آمیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن

                        

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان ازاده
14 تیر 92 18:05
چقدر رمانتیک
انشالااااااااااااااا


مرسی عجیجم
نجمه
15 تیر 92 12:47
عشقتون بی پایان دوستم


مرسی عزیزم
مامانی آرتین
15 تیر 92 21:33
عزیزم وبلاگ قشنگی دارین.براتون دعا میکنم تا حاجت روا شین.
راستی خاله مهربون آرتین کوچولوی ما تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده.خوشحال میشیم اگه بهش رای بدین.برای کمک به برنده شدنش با هر سیمکارتی که در دسترس دارین لطفا عدد 398 رو به شماره 200 8080 2000 اس ام اس فرمایید.بینهایت ممنونم
بهمون سر بزن عزیزم


ممنون عزیزم حتما
عاطفه
16 تیر 92 12:19
سلام گلمممممممم......


انشاالله که عشقتون روز به روز بیشتر واابته پایبندتر بشههههههه......


انشاالله که هیچ وقت تو زندگیتون نرنجید..





ان شاالله که همیشه سالم و شاد باشید...


انشاالله که خداجون یه نی نی ناز بهتون بدههه


بوسسسسسسسسسسسسسیس









ممنون بخاطر این همه دعای قشنگ عزززززززززززززززیــــــــــــــــــــزززززززززززززززم



عطی
16 تیر 92 14:44
عشقتون پایدار و مانا عزززززززززززززززززییییییییییییییززززززززززم.


مرسی عطی جان
ریحان
16 تیر 92 17:53
سلام عزیزم...منم مث شمامنتظرم....خوشحال میشم لینکت کنم...شماهم دوست داشتیدبه من سربزنید..



سلام عزیزم،ریحان جونم لینکت رو واسم بفرست تا هم بهت سر بزنم هم بلینکمت...


ریحان
17 تیر 92 11:58
سلام لینک شدی عزیزم...




منم لینکت کردم گلم

بابای یسری جان
17 تیر 92 17:27
باز هم سر زده بیایید ، کمی آشفتگی بد نیست ، آن وقت ، تکاندن شانه های پر غبار، و مرتب کردن ِموهای پریشان ، بهانه ای می شود برای زندگی ام . شرکت دخترم در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ بهانه ای است برای آشنایی بیشتر با شما و پذیرایی از قدوم سبزتان در وبلاگ یسری دختر خوش قدم.
مهی
19 تیر 92 14:10
سلام سحر جونم ممنون که بهم سر زدی منم با افتخار لینکت میکنم.
همه وبتو خوندم امیدوارم عملت موفقیت امیز باشه. زود زود بشید این شکلی


مرسی عزیزم...ایشالا شما هم زود خبرای خوب بدی
عاطفه
20 تیر 92 14:22
مرسی خاله خوبممممممممممممم به خاطر لطفت
دوشت دالممممممممممم


سودابه
20 تیر 92 15:54
عزیزم نمیدونم بهت رمز دادم یا نه..خصوصیتو چک کن


آره عزیزم هست مرسی گلم
مرمر
20 تیر 92 19:01
ایشالله که به همین ماه عزیز خدا دامنتو سبز کن دوست خوبم
یه خواهش هم داشتم نی نی کوچولوی ما تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده اگه دوست داشتی بهش رای بده
دل یه مادر عاشق با یه رای شما شاد میشه
اگه رای دادی لطفا بیا وبم بهم خبر بده مرسی گلم
برای رای دادن باید کد
497 رو بشماره 20008080200پیامک کنید تا رایت ثبت شه
هزار تا بووووووووووووس برای شما


ممنون عزیزم که بهم سر زدی حتما عزیزم
آجی محمدمهدی
21 تیر 92 14:09
عشقتان همیشه پابرجاوماندگارباد.اگه به وبلاگ داداش مهدی من(محمدمهدی عشق خواهراش)بیاین،یه دنیاممنونتون میشم





ممنون عزیزم. آدرس وبت رو واسم بذار حتما سر میزنم عزیزم


nahid
22 تیر 92 13:31
سلام سحرجون خوبی عزیزم؟ ممنون که به وبم سر سزدی. راستی چند وقته که ازدواج کردی؟


سلام ناهید جان ممنونم.5ساله گلم
مرمر
22 تیر 92 14:26
منم لینکت کردم گلم
یادت نره به جوجوم رای بدی هااااااااا



رای دادم عزیزم هم خودم هم شوشوم. آخه خیلی نازه ماشالا
دومین جشنواره مجازی کتابخوانی
22 تیر 92 14:41
دوست بزرگوار دومین جشنواره بزرگ مجازی کتابخوانی در دو رده سنی آزاد و نوجوانان در حال برگزاری است. ضمن دعوت برای شرکت در این جشنواره،از شما خواهانیم تا در اجرای این برنامه با پذیرفتن عنوان"همکار افتخاری" ما را یاری فرمائید.
لی لا
25 تیر 92 23:14
سحر نازنین اینقدر این دعا پر از احساس و خالصانه است که مطمین باش از دلت به

سمت خدا میره و یراورده میشه




ممنونم دوست خوبم خجالتم دادی